V
vieras
Vieras
Eli olen perkanut ja laittanut pakastimeen kaikki muut, mutta kaksi rasiaa on jääkaapissa vielä siltä varalta että jos tarvitsen niitä huomenna. Mutta jos en tarvitsekaan niin voiko ne laittaa pakastimeen vielä huomenillalla?