V
"vieras"
Vieras
Tänä vuonna on nuo viinimarjat monta viikkoa edellä normaalista. Tänään jo ämpärillisen laitoin mehustumaan. Ollaan vaan loppuviikosta lähdössä reissuun ja voi olla etten ehdi kaikkea siihen mennessä mehustaa.
Nuoriso jää kotiin ja voisin ne nakittaa poimimaan loput marjat, mutta en kyllä niiden voi/uskalla antaa mehustamaan ruveta. Eli jos laittavat ne poimitut marjat pakastimeen niin voisin sit mehustaa kun tullaan takaisin.
Mietin vain että karkaako noista sitte kaikki vitamiinit ym?
Nuoriso jää kotiin ja voisin ne nakittaa poimimaan loput marjat, mutta en kyllä niiden voi/uskalla antaa mehustamaan ruveta. Eli jos laittavat ne poimitut marjat pakastimeen niin voisin sit mehustaa kun tullaan takaisin.
Mietin vain että karkaako noista sitte kaikki vitamiinit ym?