Voiko tämä olla totta!? Paljonko ihmisellä voi nestettä olla!?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ihan sillä et oon syöny pienempiä annoksia, vain siihen asti et on kyllänen olo eikä ähky :D
Ja kevyemmin, ei siis kauheesti sokeria ja rasvaa, kasviksia ja hedelmiä enemmän.
Ja lisänny liikuntaa...

Riippuu tieten ihmisestä mut noin mä oon laihtunu enkä ole nähny nälkää :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mä olen;22487447:
ihan sillä et oon syöny pienempiä annoksia, vain siihen asti et on kyllänen olo eikä ähky :D
Ja kevyemmin, ei siis kauheesti sokeria ja rasvaa, kasviksia ja hedelmiä enemmän.
Ja lisänny liikuntaa...

Riippuu tieten ihmisestä mut noin mä oon laihtunu enkä ole nähny nälkää :)

Mä oon kokeillu kaikkee :D just pieniä annoksia ja paljon liikuntaa :D Ei auttanu kun oli vissiin liikaa hiilareita. Oon ollu nälkiinnytttämis laihiksella ja siis iiihan kaikkee oon kokeillut. Nyt tää karppaus on ihan unelma :) Aina on maha täynnä ja saa syödä aikalailla kaikkea mitä ihminen tarvitsee :)

Kyl se ainoo lopullinen tapa laihtua on syödä vähemmän. Syö kun on nälkä eikä liikaa.

Jos karpatessa syö kuten ennen niin kyllä ne kilot tulee takaisin sitten kun ei jaksa enää karpata.

[QUOTE="vieras";22487655]Kyl se ainoo lopullinen tapa laihtua on syödä vähemmän. Syö kun on nälkä eikä liikaa.

Jos karpatessa syö kuten ennen niin kyllä ne kilot tulee takaisin sitten kun ei jaksa enää karpata.[/QUOTE]

Höpöhöpö, saisiko jotain faktaa väittämäsi tueksi? :)
Jos en olisi 5min päästä lähdössä etsimään itselleni sopivia vaatteita (vihdoin menee koko 40!) huomisen pikkujouluihin, etsisin sinulle sen tutkimuksen jossa todettiin että parhaiten pudotetun painon pitivät vhh- ruokavaliolla olleet.
Tästä on myös omaa kokemusta, sillä -03 pudottamani 8kg eivät palanneet (ennenkuin -07 sairauden vuoksi) vaikka en tuolloin karppaamista jatkanutkaan. Mutta tosiasiassahan karppaus on elämäntapamuutos, ei väliaikainen dieetti, vaikka se siihenkin hyvin käy :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;22487748:
Höpöhöpö, saisiko jotain faktaa väittämäsi tueksi? :)
Jos en olisi 5min päästä lähdössä etsimään itselleni sopivia vaatteita (vihdoin menee koko 40!) huomisen pikkujouluihin, etsisin sinulle sen tutkimuksen jossa todettiin että parhaiten pudotetun painon pitivät vhh- ruokavaliolla olleet.
Tästä on myös omaa kokemusta, sillä -03 pudottamani 8kg eivät palanneet (ennenkuin -07 sairauden vuoksi) vaikka en tuolloin karppaamista jatkanutkaan. Mutta tosiasiassahan karppaus on elämäntapamuutos, ei väliaikainen dieetti, vaikka se siihenkin hyvin käy :)

Mä oon sun kanssa ihan samaa mieltä. Musta tää on hyvä elämäntapamuutos eikä suinkaan mikään pika dieetti vaikka tuntuukin että laihtuis silmissä :D Mä ainakin aion ottaa tästä ihan loppuelämän ruokavalion. Alku tiukkaa mutta jatkossa sitten lisää hiilaretia (joskus kaukana tulevaisuudessa) :D

7 kananmunaa
1dl leseitä (itse käytin kauraleseitä)
3dl juustoraastetta
2prk tonnikalaa (laitoin hiutaleita vedessä)
2rkl sulatettua voita
mustapippuria ja suolaa.

kaikki sekasin ja uuniin 200 astetta puolisen tuntia. Mä pidin liian kauan eli vähän yli ton ajan ja sen huomas et tuli vähän kuivaa. Kannattaa jättää sitä tonnikalan nestettä ainakin vähän siihen massaan.

Kiitos:flower:
Ehdottomasti aion kokeilla tätä!

Multa lähti nelisen kiloo nestettä muutamassa päivässä, olen normipainonen. Oli hassua huomata miten pieni mun maha oikeasti on :D Sitä ennen oli sellanen kauhee pallo jonka luulin olevan läskiä.

[QUOTE="sondersson";22487921]Multa lähti nelisen kiloo nestettä muutamassa päivässä, olen normipainonen. Oli hassua huomata miten pieni mun maha oikeasti on :D Sitä ennen oli sellanen kauhee pallo jonka luulin olevan läskiä.[/QUOTE]

Mä en nää eroa edes kuvissa jotka oon tässä muutamana päivänä ottanu :D Mut kaipa se alkaa näkyä :D on multa vyötäröltä silti muka lähteny 3.5cm :O

Mä ainakin laihdun parhaiten vähähiilihydraattisella sen takia, että sokeri on aina ollut mulle iso ongelma, lohtusyöminen ja sokeririippuvuus on hieno juttu.

Kun vältän hiilareita, myös sokerin himo pysyy kurissa.

Ihan sama mitä muut ajattelee :)

[QUOTE="tuulia";22488211]Mä ainakin laihdun parhaiten vähähiilihydraattisella sen takia, että sokeri on aina ollut mulle iso ongelma, lohtusyöminen ja sokeririippuvuus on hieno juttu.

Kun vältän hiilareita, myös sokerin himo pysyy kurissa.

Ihan sama mitä muut ajattelee :)[/QUOTE]

Näin. Ja mulla on pahin ongelma ollut juuri kaikki hiton pullat mitä tuli pahimmassa vaiheessa ostettua JOKA päivä :( Onneks mä heräsin ajoissa ku vaaka näytti sen 83 :O hrrr, en koskaan halua enää vaa'an näyttävän tollasta!!!!!!!!!!! :x

Yhteistyössä