karppaus.info auttaa siinäMä oon kaikki reseptit sun muut löytäny sieltä
Jaa puhkastaan :x yäk!No toivottavasti nyt menis pois vaan silla antibiootilla...
Lähettävä tutustuu sitten sivuille=)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
karppaus.info auttaa siinäMä oon kaikki reseptit sun muut löytäny sieltä
Jaa puhkastaan :x yäk!No toivottavasti nyt menis pois vaan silla antibiootilla...
Lähettävä tutustuu sitten sivuille=)
Alkuperäinen kirjoittaja Mä olen;22487447:ihan sillä et oon syöny pienempiä annoksia, vain siihen asti et on kyllänen olo eikä ähky
Ja kevyemmin, ei siis kauheesti sokeria ja rasvaa, kasviksia ja hedelmiä enemmän.
Ja lisänny liikuntaa...
Riippuu tieten ihmisestä mut noin mä oon laihtunu enkä ole nähny nälkää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;22487748:Höpöhöpö, saisiko jotain faktaa väittämäsi tueksi?
Jos en olisi 5min päästä lähdössä etsimään itselleni sopivia vaatteita (vihdoin menee koko 40!) huomisen pikkujouluihin, etsisin sinulle sen tutkimuksen jossa todettiin että parhaiten pudotetun painon pitivät vhh- ruokavaliolla olleet.
Tästä on myös omaa kokemusta, sillä -03 pudottamani 8kg eivät palanneet (ennenkuin -07 sairauden vuoksi) vaikka en tuolloin karppaamista jatkanutkaan. Mutta tosiasiassahan karppaus on elämäntapamuutos, ei väliaikainen dieetti, vaikka se siihenkin hyvin käy![]()
7 kananmunaa
1dl leseitä (itse käytin kauraleseitä)
3dl juustoraastetta
2prk tonnikalaa (laitoin hiutaleita vedessä)
2rkl sulatettua voita
mustapippuria ja suolaa.
kaikki sekasin ja uuniin 200 astetta puolisen tuntia. Mä pidin liian kauan eli vähän yli ton ajan ja sen huomas et tuli vähän kuivaa. Kannattaa jättää sitä tonnikalan nestettä ainakin vähän siihen massaan.
Kiitos:flower:
Ehdottomasti aion kokeilla tätä!