Voiko tämä olla totta!? Paljonko ihmisellä voi nestettä olla!?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Tai sitten toi vaaka valehtelee mulle!!!

Tänään alko 5.päivä karppausta ja painoa on pudonnut (tuon mahdollisen petturi vaa'an mukaan) NELJÄ KILOA!?! :O
Ja voisin kuvitella että kaikki nesteitä vai voiko olla edes??

Samalla kyllä tosi onnellinen olo että karppaus tehoo mut samalla tooosi epäuskonen, että voiko muka olla!!!

lähtö paino oli 83kg :ashamed: tuli noi kilot kamalalla pullan mässytyksellä :( Nyt oon ollu niin tiukalla kuin vaan osaan mutta silti taitaa hiilarit mennä yli 40 :/ Täytyy harjotella vielä tiukempaan kun en mä ainakaan missään ketoosissa ole kun ei ainakaan henki haise yms...

Muaks PinkLily "pitkästä aikaa".=)
Aika hurjaa painonpudotusta sulla. Voiko tosiaan karppaus tehä tollasta?Pitäsköhän munkin alkaa...Ainahan sitä nesteitä alussa lähtee mutta NOIN paljon:confused:

Karpannut olen 6 viikkoa. Ekalla viikolla lähti 4kg. Nyt se on junnannut jo monta päivää samassa. :(
Yhteensä kiloja karissut VAIN 5. Voi prkl!
Kun en saata syödä niitä öljylitkuja tarpeeksi.

Muaks PinkLily "pitkästä aikaa".=)
Aika hurjaa painonpudotusta sulla. Voiko tosiaan karppaus tehä tollasta?Pitäsköhän munkin alkaa...Ainahan sitä nesteitä alussa lähtee mutta NOIN paljon:confused:

No mä oon todellakin ihmetelly mitä hittoa :D Mulla on epäterve suhde tohon vaakaan ja ens viikolla täytyy koittaa vierottaa itsensä siitä (kävin tälläviikolla jokapäivä :ashamed: ) kannattaa kokeilla ja sitä paitsi, kyllä mulle tämmönen aamupala kelpaa mitä nytkin söin. Partajugua, 2rkl mustikoita ja kuohukermaa :D

Mulla on tuolla pänikkä borssikeittoa minkä tein eilen mut sit aloin miettii, et vaikka siinä ei oo ku vihanneksia, niin siitä voi siltin tulla aika paljon hiilareita :(
Mitäs sulle kuuluu muuten :)

[QUOTE="vieras";22487160]Mitäs jos lähtöpainoa on 69 kg, niin kuinka tehokasta karppaus on tuolloin? Meinaan paljon viikossa voi tippua paino? Niin ja saako karpatessa syödä suklaata?[/QUOTE]
Turha alkaa karppailemaan tai mitään muuta epäterveellistä skeidadiettiä. Syöt vähemmän niin laihdut. ei ole vaikeaa.

[QUOTE="vieras";22487119]No ihan varmaan juu,lähtäpainoa oli 128kg,nyt paino 109 ja karppausta takana 2 kuukautta.
Mulle ihan sama uskooko joku vai ei.[/QUOTE]

Jaa, no sitten voi ollakin jos on tuollainen lähtömassa.

Karpannut olen 6 viikkoa. Ekalla viikolla lähti 4kg. Nyt se on junnannut jo monta päivää samassa. :(
Yhteensä kiloja karissut VAIN 5. Voi prkl!
Kun en saata syödä niitä öljylitkuja tarpeeksi.

Mulla meni eilinen päivä näin:

Tonnikalapiirakkaa aamupalaksi.
Kanafile,kananmuna ja wokvihanneksia lounaaksi
Tonnikalapiirakkaa päivälliseksi ja
Rahkaa (partajugu,musikka,kerma) ja borskeittoo 1dl

Ja liikunnaksi 4km lenkki :D Mun kai pitäis lisätä ruokaa mut en osaa jotenkin... mut onhan tossa jo aika paljon hiilareitaki kun tonnikalas on kananmunaa ja leseitä. Annoskoossa ei kyl niin paljoo.
Ja borskeitos on punajuurta,kaalia,porkkanaa ja sipulia.niin ja väkiviinaetikkaa

Edellisellä karppauskerralla -03, lähti mulla ekan viikon aikana 4,5 kg (3vk 8kg) joten kyllä se vaan on mahdollista. Muistaakseni sitä ylimäärästä nestettä on keskimäärin nelisen litraa.

Ei sitä ketoosia ole mikään pakko tavoitella jos paino tippuu muutenkin, mutta mitä pidempään karppaat, voi käydä niinkin että on tekemistä saada edes se 20hhg päivässä täyteen.

[QUOTE="vieras";22487178]Turha alkaa karppailemaan tai mitään muuta epäterveellistä skeidadiettiä. Syöt vähemmän niin laihdut. ei ole vaikeaa.[/QUOTE]

Joo mutta ei tarvitse kärsiä nälkää kun karppaa. Toisin kuin kaloreita laskiessa.
Väkisin joudun iltaisin syömään jotain. Ihan hyvin (ilman nälkää) pärjäisin aamupalalla+lounaalla+välipalalla koko päivän.

Joo mutta ei tarvitse kärsiä nälkää kun karppaa. Toisin kuin kaloreita laskiessa.
Väkisin joudun iltaisin syömään jotain. Ihan hyvin (ilman nälkää) pärjäisin aamupalalla+lounaalla+välipalalla koko päivän.

No tätä mä oon kans miettiny et pitäiskö mun vähentää yks ruoka kokonaan ja lisätä jokaiseen noihin kolmeen jotain pientä?

[QUOTE="vieras";22487160]Mitäs jos lähtöpainoa on 69 kg, niin kuinka tehokasta karppaus on tuolloin? Meinaan paljon viikossa voi tippua paino? Niin ja saako karpatessa syödä suklaata?[/QUOTE]
[QUOTE="vieras";22487178]Turha alkaa karppailemaan tai mitään muuta epäterveellistä skeidadiettiä. Syöt vähemmän niin laihdut. ei ole vaikeaa.[/QUOTE]

Miksi syödä vähemmän jos saa syödä vatsan täyteen ja pysyä energisenä? Mitä ihminen hyötyy sokerista ja tärkkelyksestä? Vhh-ruokavaliota ei edelleen ole osoitettu epäterveelliseksi, päinvastoin.

Normaalipainoisella voi tippua paino, mutta pääasiassa tapahtuu kiinteytymistä. Ja tummaa suklaatakin saa napsia tietyissä rajoissa :) kannattaa vaan vertailla tumman suklaan hh-määriä, sillä se vaihtelee paljon.
Just söin itse 2 palaa Marabou Premium minttu-suklaata :p

No mä oon todellakin ihmetelly mitä hittoa :D Mulla on epäterve suhde tohon vaakaan ja ens viikolla täytyy koittaa vierottaa itsensä siitä (kävin tälläviikolla jokapäivä :ashamed: ) kannattaa kokeilla ja sitä paitsi, kyllä mulle tämmönen aamupala kelpaa mitä nytkin söin. Partajugua, 2rkl mustikoita ja kuohukermaa :D

Mulla on tuolla pänikkä borssikeittoa minkä tein eilen mut sit aloin miettii, et vaikka siinä ei oo ku vihanneksia, niin siitä voi siltin tulla aika paljon hiilareita :(
Mitäs sulle kuuluu muuten :)

No oli kone vähän epäkunnossa tossa ja telakalla. Mä tässä edelleen antibioottikuurilla silmästä. Mutta kuulema paranee sikahitaasti tuollaiset. Ja jos ei, niin sitten poks eli ehää joku viilto ja mössöt ulos siitä patista:eek: Eli näin :stick: .:laugh: Noh, yritän tässä huumorilla...
Mulla ois niinku painonpudotusta edessä ja helvata ku ei tipu millään. Onkohan mun vaaka rikki kun ei tapahdu mitään.*köh,köh*. Ihan tosissaan ajattelin tuota karppaus asiaa...Pitäs kai tutustua asiaan, josko sieltä apu löytyisi.

:wave:
Millanen toi tonnikalapiirakka on?

7 kananmunaa
1dl leseitä (itse käytin kauraleseitä)
3dl juustoraastetta
2prk tonnikalaa (laitoin hiutaleita vedessä)
2rkl sulatettua voita
mustapippuria ja suolaa.

kaikki sekasin ja uuniin 200 astetta puolisen tuntia. Mä pidin liian kauan eli vähän yli ton ajan ja sen huomas et tuli vähän kuivaa. Kannattaa jättää sitä tonnikalan nestettä ainakin vähän siihen massaan.

No oli kone vähän epäkunnossa tossa ja telakalla. Mä tässä edelleen antibioottikuurilla silmästä. Mutta kuulema paranee sikahitaasti tuollaiset. Ja jos ei, niin sitten poks eli ehää joku viilto ja mössöt ulos siitä patista:eek: Eli näin :stick: .:laugh: Noh, yritän tässä huumorilla...
Mulla ois niinku painonpudotusta edessä ja helvata ku ei tipu millään. Onkohan mun vaaka rikki kun ei tapahdu mitään.*köh,köh*. Ihan tosissaan ajattelin tuota karppaus asiaa...Pitäs kai tutustua asiaan, josko sieltä apu löytyisi.

karppaus.info auttaa siinä :) Mä oon kaikki reseptit sun muut löytäny sieltä :D
Jaa puhkastaan :x yäk!No toivottavasti nyt menis pois vaan silla antibiootilla...

Yhteistyössä