Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
Kyllä on hepponen syy eroon. Elämähän on ylämäkeä ja alamäkeä.
Jos parisuhteessa ei ole asiaa toiselle tai yhteistä tekemistä, niin silloin on aika vietellä mies. Eli seksikästä vaatetta ylle, koko päivän kestävää flirttailua. Pieniä helliä tekoja pitkin päivää. Kokatkaa miehen lempiruokaa. Muistele mihin asioihin miehessä aikoinaan ihastuit. Ette te naiset voi olla nuin säälittäviä että päästätte suhteenne valumaan käsistä nuin vähällä.
Tottakai on ylä- ja alamäkeä. Me ollaan oltu yhdessä 13 vuotta, joten kyllä tähän kaikkea on mahtunut. Mutta kun nyt tuntuu ja on tuntunut jo pidemmän aikaa, että mitään parisuhdetta ei enää edes ole. Ja jos toinen ei ole valmis mitään se eteen tekemään, niin minunko pitää vaan toista vietellä. Seksi ei ole ongelma meidän elämässä, mutta siitä voi sellaien tulla koska minä haluan itselleni huomiota muulloinkin, kuin silloin kun miestä panettaa!!
Sää pystyt jopa ihan itse korjaamaan tilannetta alkamalla itse aktiivisemmaksi. Keskustele, halaa, suutele, flirttaa... Jos mies kaikki "tyrmää", niin sitten voipi miettiä enemmän ongelmien syytä. Mutta tuohan nyt on vaan hieman väljähtänyttä suhdetta mitä teillä on.
Silloin kun pystyy itse tekemään muutoksia, kaikki on hyvin, jos vain haluaa asioiden olevan hyvin.