Voiko tällainen kipu rinnassa johtua sydämestä?? Apua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli ihan sama oire silloin joitain vuosia sitten: kun kumarruin niin vihlaisi rinnasta juuri vasemmalta puolelta. Luulin myös, että olisi sydän, mutta keuhkoröntgen osoitte suurentuneet hilukset ja jouduin jatkotutkimuksiin keuhkopollille, jossa diagnoosiksi varmistui sarkoidoosi. Se on vähän outo sairaus, toistaiseksi se ei ole vaikuttanut mun elämään mitenkään. Mutta välillä aina edelleen vilhloo, joten mietin, onko se sittenkin taas aktivoitunut.
h i l u k s e t ?

Mullakin on ollut aina välillä sellasta "viiltävää" kipua ja pistoksen tunnetta vasemmalla puolella rintaa jo tosi kauan. Tulee kylläkin tosi harvoin. Joskus myös pientä pistelyä oikeella puolella. Hirveet kuumotukset aina että kuolenko ja entä jos se johtuu sydämestä. Mutta näitä kun lukee nii tulee helpottunu olo :) en oo onneks ainoo kellä on ollu sama ongelma! Jos kerta on ihan normaalia että välistä pistää eikä johdu sydämestä niin oon varmaa iha terve sit :D

Kyseessä saattaa olla myös diapedes. Kannattaa mittauttaa veren sokeri arvot terveys keskuksessa lähi hoitajalla tai diapedes hoitajalla. On myös hyvä hankkia oma veren sokeri mittari varmuudenvuoksi.

Yhteistyössä