Voiko "rakkautta nähdä kuvista" ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jokunainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jokunainen

Vieras
Minua on aina häirinnyt minun ja mieheni yhteiskuvissa miehen jonkinlainen ilmeettömyys minua kohtaan :D. Suurimmissa osissa kuvia minulla on mieheen rakastunut katse jos katson häntä, mutta jos hän katsoo minua, en näe kuvissa häivädystäkäään rakkaudesta ja lämmöstä. Mies on ilmeetön yhteiskuvissa.
Tämä häiritsee minua aina jos katson yhteiskuviamme.. En siis mieti tätä päivittäin ;).

Oletteko katsoneet teidän yhteiskuvianne, ja paistaako niistä rakkaus?

nnoh.: Huomasin itsekkin viestin kirjoitettuani että tulipa pieni kirjoitusvirhe :D. Piti lukea " Oletteko katsoneet yhteiskuvianne "sillä silmällä" arvioivasti ;).

minusta on jopa vähän noloa, miten lähes kaikissa kuvissa joissa minä ja mieheni olemme, on nähtävissä minun palvova puudelin katseeni mieheeni ja hänen hölmö hymynsä minua kohti :D.. mutta ihmisethän ovat erilaisia, ei kaikista huomaa. sitten yrittää tehdä päätelmiä ilmeiden perustella ja menee totaalisesti metsään.. myös parit videot joita olemme puolison kanssa tehneet (ihan meitä kahta varten) ovat kyllä jopa omasta mielestä aika siirappista kamaa.. vaikka olisi muka miten hc meininki niin toista kuitenkin katsoo niin hellästi ja koskee ihan erilailla, kuin esim. mitä näkee tuotetussa aikuisviihteessä.

Meillä ei ole hääkuvan lisäksi ainuttakaan yhteiskuvaa. En ole yhtään kameran edessä viihtyvä persoona. Hääkuva on napattu niin, että molemmat nauravat kirkon portailla aidolle kameran takana tapahtuvalle tilanteelle, joten ei voi siitäkään sanoa...

Näen rakkauden ihmisen silmistä. Kun ex jätti, näin aikeet silmistä jo aiemmin. Otin jopa kuvan, sanoin, että haluan ikuistaa tuon (näytti siltä että kaikki rakkaus on ihmisestä hävinnyt) :( Muiden exien kohdalla rakkaus ei ole noin vaan häipynyt, muuten tullut ongelmia ja rakastamisesta huolimatta erottu. Nykyisen mieheni silmistä näen rakkauden ja kuvista myös.

Suhteemme alkuvaiheesta löytyy kuvia, kuinka olemme rakastuneita. Niitä on joskus kiva katsella ja huokailla. Mieheni on kuitenkin perustosikkoa tyyppiä ja arvostaa asiallisuutta, joten jos miehestä haluaa tunnekuvan, pitää hänet tällätä autojen, kalastuksen, luonnon, kaiken miehekkään rehkimisen keskelle, niin sitten irtoaa ilmettäkin kuvaan :D

Kaikkihan eivät osaa muutenkaan olla kuvissa ja Facebookista voi käydä selaamassa sadoittain kuvia ilmeettömistä ihmisistä tai sitten ilme on teennäinen. Miehen ilmeettömyys ei siksi saa hätkähtämään ja pohtimaan onko jossakin syvempi syy moiseen :)

Mä en jaksaisi tuhlata aikaani moiseen, siis kuvissa olevien ilmeiden analysointiin ajatuksena, että siitä jotenkin näkisi suhteen tilan. Kuvissa usein poseerataan eikä ne ole luonnollisia tilanteita. Sen sijaan ihmisten kehon kieli paljastaa aika paljon suhteen tilasta ja se, miten toista koskettaa jne.

Me olimme mieheni kanssa seurusteluaikana yksissä juhlissa ja eras meille täysin tuntematon nainen kysyi, että olemmeko naimisissa. Totesi että pitäisi mennä, jos ei olla, on kuulemma niin hyvät aurat ;) Nyt kaksi vuotta myöhemmin ollaan naimisissa ja mies on kyllä kieltämättä se elämäni rakkaus.

Yhteistyössä