voiko putki mennä tukkoon kun laittaa vessanpönttöön 3 pölypussillista kuusen neulasia..

• Viestiketjun aloittaja tea
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Oi tämä on ihana:)
Onko pakko tunnustaa.... nuorena neitona kun omistin pupuja niin oli tosi näppärä keino vetää ne paskapurut vessanpöntöstä alas. Joskus jumi enemmän joskus vähemmän. Meni sinne muutakin moskaa. Vuokrakämppä.

"tea"
alakerran naapurit joutuivat lähtemään evakkoon asunnostaan vesivahingon takia.Kuulemma vessapaperia oli pöntöstä vyörynyt veden mukana,eivät maininneet mitään kyllä kuusennneulasista.Pilkoin kuusen rangan muovikassiin ja vein sen vähin äänin roskiin.En paljastunut.Onneksi ei asuta enää siinä talossa.

Oi miksi ei
Olen koko ajan vakutuneempi, että peruskoulussa tulisi olla aine: Taidot tosielämää varten. Missä opetettaisiin nämä perusfaktat, mitä moni ei kotona ole oppinut. Kuten mitä vessanpyttyyn saa laittaa, älä jätä astianpesukonetta päälle kun poistut kotoa sekä oma talous. Yksi päivä istuin bussissa ja takana oleva kailotti puhelimeen, joten en voinut olla kuulematta. Hän ilmeisesti oli ammattikoulussa ja kertoili kaverille mitä tukia saa nyt kun pääsi muuttamaan kotoa pois. Hän mainitsi että saa sellaista opintolainaa. Se on ilmeisesti vähän niinku asuntolaina mikä kai joutuu maksamaan pois kun tulee aikuiseksi. Kauhulla kuuntelin teinin talousasioiden tietämystä.

comoon
Tää tarina nyt tuskin totta on... Holhouksen alaiseksi sellainen ihminen pitää laittaa joka kippaa kokonaisen kuusen edestä neulasia pönttöön. Ja pilkkoo loput pussiin... Oi jeesus mikä näky XD

"niinpä"
välillä pönttöä vetäen?
Ei voi olla totta vielä nykypäivänä. Pönttöön kun ei saisi laittaa kuin sitä itseään eli ei ruokaa tai tyhjentää pölypussia. Kyllä pönttö neulasista tukkeutuu.

Näyttää siltä, että tällaiset perusasiat ovat monelta hukassa - pitäisiköhän ottaa peruskoulun opetussuunnitelmaan WC-pöntön käyttö? Yllättävän moni tunkee sinne pönttöön kaikkea muuta kuin sitä itseään.

"tea"
[QUOTE="vierailija";29402417]Sinähän tätä nostelet![/QUOTE]

no tuo vieras tämän kaivoi jostain unholasta.Toivon vaan että unohdatte tämän koko ketjun,sillä tuon tapahtuessa olin raskaana ja oli valvonut viikon hyvin vähillä unilla.Poika oli kipeänä ja loppujen lopuksi oltiin hänen kanssa monta päivää sairaalassa keuhkokuumeen takia.

ei pahalla
[QUOTE="tea";29402479]no tuo vieras tämän kaivoi jostain unholasta.Toivon vaan että unohdatte tämän koko ketjun,sillä tuon tapahtuessa olin raskaana ja oli valvonut viikon hyvin vähillä unilla.Poika oli kipeänä ja loppujen lopuksi oltiin hänen kanssa monta päivää sairaalassa keuhkokuumeen takia.[/QUOTE]

Älä nyt, tämä on varmasti pelastanut monen päivän. Tuo mullekin vieläkin hymyn huulille :)

"..."
[QUOTE="tea";29402479]no tuo vieras tämän kaivoi jostain unholasta.Toivon vaan että unohdatte tämän koko ketjun,sillä tuon tapahtuessa olin raskaana ja oli valvonut viikon hyvin vähillä unilla.Poika oli kipeänä ja loppujen lopuksi oltiin hänen kanssa monta päivää sairaalassa keuhkokuumeen takia.[/QUOTE]

Ei sekään selitä tuollaista idiotismia.

Yhteistyössä