Voiko olla mahdollista? ns.normaali-raskaustesti ja dpo 7-8??!!

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
kysymys
Elikä ovulaationi oli sekä ovistestin että kipujen mukaan viime viikon tiistaina(kivut illalla joten luultavasti oviskin silloin) ja hätähousuna tein testin tänä aamuna ja tuli hailakka mutta selvä viiva ihan testiajan puitteissa, joskin tummeni myöhemmin vielä. Testi oli ihan S-marketin halpa Pregent stick, eli ei liene mikään superherkkä testi edes. Voiko oikeasti testi näyttää positiivista jo näin hurjan pian oviksen jälkeen??
 
maiju
En halua masentaa, mutta itse olen pari kertaa tehnyt tuon testin ja tullut hailu viiva testiajan puitteissa, mutta menkat on alkanut. Tein esim. viime sunnuntaina testin ja 2 viiva tuli, no, menkat alkoi samana päivänä.

Suosittelen eri testiä, tai sitten että lähteekö viiva vahvistumaan.
 
noin aikaisin se on helposti kemiallinen raskaus eli ei kannattaisi noin aikaisin testailla ettei joudu pettymään... Kun kuitenkin yli puolet "raskauksista" menee kesken ennenkö edes menkkojen pitäs alkaa eli ne on näitä kemiallisia raskauksia, jotka näkyy testissä hetken positiivisena...
 
no
Voi olla.


Tässä alla se dpo vs. hormoonin määrä virtsassa

dpo mIU/ml mIU/ml
6 0,5 4,5
9 1 9
12 2 18
15 4 36
18 8 72
21 16 144
24 32 288
27 64 576


Voip olla että teidän laskuissa on sattunut parin päivän ero ja sitten voi myös olla että olet sitä hormoonikkaampaa sorttia.

Ja äskeiselle maijulle niin kyllä ne on voinnut olla juurikin raskauksia. TAi niin ne onkin. Ovat vaan menneet kesken kuukautisten aikaan.
 
Lissu
Se on ihan ihmisestä kiinni kuinka nopeasti raskaushormonin taso alkaa nousta, joten kyllä se mahdollista on. Kiinnittymien tapahtuu yleensä 5-6 päivää oviksen jälkeen ja sen jälkeen alkaa hormonia erittyä. Joten pari kolme päivää sitten on saattanut kiinnittyä. Kyllä mä veikkaisin että olet raskaana. Onnea. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Alitse
ap
Kiitos tuosta listasta jossa dpo/hcg-määrä:) Huomenaamuksi on varattu Predictor early, pitäisi tulla ihan tumma viiva sitten sillä jos raskaana olen, kun sen mittaama kuuluu olevan 12,5 yksikköä:)
 
Lissu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos tuosta listasta jossa dpo/hcg-määrä:) Huomenaamuksi on varattu Predictor early, pitäisi tulla ihan tumma viiva sitten sillä jos raskaana olen, kun sen mittaama kuuluu olevan 12,5 yksikköä:)
Testeissä on kuitenkin eroja joten älä pety jos viivaa ei vielä näy, saattaa näkyä sitten muutaman päivän päästä. :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos tuosta listasta jossa dpo/hcg-määrä:) Huomenaamuksi on varattu Predictor early, pitäisi tulla ihan tumma viiva sitten sillä jos raskaana olen, kun sen mittaama kuuluu olevan 12,5 yksikköä:)
Testeissä on kuitenkin eroja joten älä pety jos viivaa ei vielä näy, saattaa näkyä sitten muutaman päivän päästä. :)
Joo, no, mulla on perjantaiksi sitten Apteekin omakin kaapissa:) Sillä kun en ikinä ole erehdyttävää tulosta saanut, vaan paikkaansa pitänyt, ei vaan näytä mitään ihan näin aikaisin, kokemuksen mukaan, vaan vasta dpo 10 kieppeillä:)
 
testaaja
Tällä palstalla on kahdesta testistä huonoja kokemuksia kirjoitettu enemmän kuin muista testeistä. Predictor on saanut monet kiukun valtaan kun on antanut "vääriä" positiivisia, ovat toisilla testeillä näyttäneet selkeää negaa. Suosittelisin siis varautumaan tuohon testiin hieman epäilevästi. Hankkisit vaikka apteekin oman tai Clearbluen digitestin. Tai muun apteekin testin. Toinen, josta on todella paljon tullut haloota täällä on ollut se perinteinen Clearbluen testi, johon piirtyy plussa. Se on myös näyttänyt vääriä positiivisia, vaikka ei ole ollut raskaana.

Minä muuten tein myös tänään tuon saman testin kuin sinä ja siinä on joku aavistus....en ajattele siitä vielä mitään, sillä en tiedä tarkkaan milloin ovis viime viikolla oli...Oletin, että ma-ti, mutta saattoi sitten ollakin vasta to-pe. Hätähousuna halusin testata jo kun testejä löytyy joka lähtöön :)
 
ap
Minullapa kävi nyt ihan toisinpäin kuin mitä itsekin luin Predictor earlystä, eli tämänaamuinen Predictor easy oli puhdas nega!! Mites tämä nyt on mahdollista kun Pregent stick näytti haaleaa plussaa jo eilen? Olen nyt kahden vaiheilla teenkö huomenaamuna tuon toisen Pregentin ja vertaan edelliseen, sillä pitäishän sen vahvistunut olla jos raskaana olen. Vai tekiskö vaan tuon Apteekin oman..Vai hittolainen molemmat..:/
 
ap
Eilen tein toisen Pregentin aamupissasta, ei juurikaan eroa keskiviikkoisen testin viivan vahvuuteen:( Tänään tein aamupissasta Apteekin oman ja aivan haalean haaleanvaalea haamu, juuri ja juuri näki edes. Elikäs taisi olla vaan kiinnittymisyritystä, eiköhän menkat alkane ensi viikon aikana:(
 
  • Tykkää
Reactions: ladygreen
ap
Nyt ihan hämilläni, tämän aamun pissasta tehty Pregent stick selvästi vahvempi viiva kuin mikään edellisistä.. Eihän tätä kestä enää, nyt paan pillit pussiin ja seuraavan testin teen ensi viikon lopulla, jos enää tartteekaan...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ^^:
Kyllä sua vois jo varovasti onnitella!!! =) Ei ne testit anna vääriä plussia :)
Mä en kyllä oikeen uskalla uskoa.. Tuntuu niin kummalta tuo viivojen haaleus.. Edellisistä kun saanut ihan kunnon viivat jo dpo.10-12 ja nyt kun dpo 11-12 niin ihan tollanen haamu yhä. Ja kuitenkin Predictor early täysin puhdas nega torstaina, joskin kaikki muut testit hailean haaleaa haamua näyttäneet. En kyllä usko että tästä ihan raskautta kehittyy, vaikka miten toivoisin:(
 
^^
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ^^:
Kyllä sua vois jo varovasti onnitella!!! =) Ei ne testit anna vääriä plussia :)
Mä en kyllä oikeen uskalla uskoa.. Tuntuu niin kummalta tuo viivojen haaleus.. Edellisistä kun saanut ihan kunnon viivat jo dpo.10-12 ja nyt kun dpo 11-12 niin ihan tollanen haamu yhä. Ja kuitenkin Predictor early täysin puhdas nega torstaina, joskin kaikki muut testit hailean haaleaa haamua näyttäneet. En kyllä usko että tästä ihan raskautta kehittyy, vaikka miten toivoisin:(
Mulla on nyt haamujen haamu masussa rv 37+1, ja voin saoa, että monta testiä tein ja lopulta menin verikokeeseen kun en uskonut olevani raskaana kun testit oli erittäin haaleita.. Kaikista muista olen saanut erittäin vahvat viivat jo ennen kuin kuukautisten olisi edes pitänyt alkaa :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ^^:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ^^:
Kyllä sua vois jo varovasti onnitella!!! =) Ei ne testit anna vääriä plussia :)
Mä en kyllä oikeen uskalla uskoa.. Tuntuu niin kummalta tuo viivojen haaleus.. Edellisistä kun saanut ihan kunnon viivat jo dpo.10-12 ja nyt kun dpo 11-12 niin ihan tollanen haamu yhä. Ja kuitenkin Predictor early täysin puhdas nega torstaina, joskin kaikki muut testit hailean haaleaa haamua näyttäneet. En kyllä usko että tästä ihan raskautta kehittyy, vaikka miten toivoisin:(
Mulla on nyt haamujen haamu masussa rv 37+1, ja voin saoa, että monta testiä tein ja lopulta menin verikokeeseen kun en uskonut olevani raskaana kun testit oli erittäin haaleita.. Kaikista muista olen saanut erittäin vahvat viivat jo ennen kuin kuukautisten olisi edes pitänyt alkaa :)
Hieno juttu, mut en siltikään usko että tästä vauvaa tulisi..selvästi kyllä jotain kiinnittymisyritystä ollut ja tiedänkin, että petipuuhat sattui sopivaan aikaan, sekä ovistestien että oviskipujen perusteella, ja kuvittelinkin että nyt onnistunut, mut ei noista viivantapaisista uskalla mitään toivoa.. No, parempi tuuri sitten joskus myöhemmin.
 

Yhteistyössä