voiko neitsyt mennä seksileluliikkeen myyjäksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "milja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"milja"

Vieras
olen pahassa pakkoraossa, eikä töitä ole useista yrityksistä löytynyt, joten hain seksikaupan myyjäksi. Ongelma on se että olen neitsyt, eli en ole harrastanut seksiä miehen tai naisen kanssa vaikka ikää löytyy 24 vuotta. Olen muutenkin huono seurustelemaan, eli uskonollisen vakauksen takia en ole pihtaillut.

Onko se liian ironistakin että neitsyt menee myymään seksivälineitä ja yrittää puhua kuin vanhatekijä?

[QUOTE="vieras";24018822]ei voi ainakaan puhua asiakkaille kokemuksensyvällä rintaäänellä[/QUOTE]

voihan jos testaa leluja itseensä. Ainakin naisasiakkaille voisi omiin tarkoituksiin suositella.

[QUOTE="viera";24018818]Voi. Palkassa ikälisät tosin tulevat seksikumppanien määrän perusteella eikä vuosien, niin kuin äkkinäinen voisi luulla.[/QUOTE]

Voipihan sen seksikumppanien määrän aina valehdella. :)

Tietty voi. Monen kumppanin kanssa ollutkaan ei välttis ole leluihin koskenut ja neitsyt voi olla kokeillut kaikki mahdolliset. Sanot vaan, että tällä saa kunnon kyydit ;)
Anustappi toimii miehellä ja naisella samalla tavalla ja lisäks valikoima on niin laaja muutenkin, että kukaan ei voi kaikkia tietää...

Onkohan ne mahtaneet autokauppiaatkaan kaikkia myymiään autojaan kokeilla? Ei ainakaan se, joka ei ollut huomannut edes rikkonaista ovenkahvaa siitä autosta jota yritti minulle myydä.
Eli töihin vaan, myymäähän sinä ajattelit mennä etkä testaamaan niitä leluja.

Mitä vaikeaa siinä on naiselle.
1. Mene baariin tai yökerhoon, asenna Tinder tai tee profiili jollekin deittipalstalle.
2. Odota aloitteita.
3. Osta kondomeja.
4. Tapaa joku täyspäiseltä vaikuttava mies.
5. Sano miehelle että olet neitsyt ja haluat miehen naivan sinua villisti.
Ongelma ratkaistu.

Yhteistyössä