H
hmm
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Voi huoh, taidatte olla vähintäänkin yhtä mustasukkaisia kuin tämä nainen mistä kirjoitan. Kirjoitin jo aiemmin että kerran on mies minun statusta kommentoinut, ihan yleisesti kaikkien nähtävillä, ja minä takas omaan statukseen kommentoinut, muuten ei olla juteltu. Ei istuta harva se ilta, todellakaan. Usein iltaisin harrastan tai olen lapseni kanssa. Melko vähän yleensäkkin fb:tä käytän.
Onko teidän mielestä todella jotenkin loukkaavaa kun juttelee vastakkaisen sukupuolen kanssa töissä välillä muustakin kuin työasioista. Esim. harrastuksista, mielenkiinnon kohteista yms. Ei siinä ainakaan minusta mitään väärää ole. Mutta taidan sitten olla itse liian vähän mustasukkainen luonne... No, pääasia että itse tiedän missä mennään![]()
Ei siinä ookkaan mitään pahaa jos juttelee harrastuksista tai vaikka eläimistä. Mut se menee jo yli hilseen,että mies kertoo sulle vaimonsa mustasukkaisuudesta ja epäilyistä. En mäkään tollasista asioista työkavereilleni puhu,miks pitäisi? ainakaan jos kerta eivät ole normaalia työkaveria läheisempiä.
No sillehän minä en voi mitään. En voi tukkia korvia kaikelta mitä työkaverini minulle puhuu. Mielestäni se ei tee minusta huoraa.
Mut kuitenkin ihan mielenkiinnolla otat joka sanan vastaan ja jaksat niitä puheita vielä täälläkin märehtiä? Annatko mennä niiden juttujen ohi korvien,vai kommentoitteko miehen kanssa yhdessä hänen vaimonsa hassuja mustasukkaisia höpinöitä? Mikähän miehen tarkoitus on,kun mustamaalaa vaimoaan naispuoliselle työkaverille ja puhuu hänestä muutenkin vähättelevään sävyyn?
Tää mullekkin tuli mieleen. Miks mies kertoo vaimon olevan mustis. Mitä se sillä hakee. Taitaa mies tuntea itsensä varsinaiseksi naistenmieheksi