V
vieras
Vieras
Kumma että nykyään ei saa mistään enää sanoa edes omalle puolisolle, ettei leimaannu mustasukkaiseksi pirttihirmuksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kumma että nykyään ei saa mistään enää sanoa edes omalle puolisolle, ettei leimaannu mustasukkaiseksi pirttihirmuksi.
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:niin mitä asioita? Maininnut että vaimo on mustasukkainen? Mitä sitten? Kyllä tuollanen kuuluukin kertoa, koskettaahan se myös sit kolmatta osapuolta. Mutta näitä huorittelujuttuja, eikö niitä kertonut joku ämmä?
Mikäs siinä muuten on, että se vaimo saa siellä levitellä asioita mutta mies ei?
Miksi sille kolmannelle osapuolelle pitää kertoa mustasukkaisuudesta, jos oikeasti ei ole mitään meneillä sen kolmannen osapuolen kanssa? Eikö se ole siinä vaiheessa niiden kahden välinen asia? Jos joku tulisi sanomaan sinulle, että hänen vaimonsa on sinusta mustasukkainen, mitä tekisit sillä tiedolla?
no vaikkapa sitä, että "varoisin" sen ukon seurassa sitten vähän. Daa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:niin mitä asioita? Maininnut että vaimo on mustasukkainen? Mitä sitten? Kyllä tuollanen kuuluukin kertoa, koskettaahan se myös sit kolmatta osapuolta. Mutta näitä huorittelujuttuja, eikö niitä kertonut joku ämmä?
Mikäs siinä muuten on, että se vaimo saa siellä levitellä asioita mutta mies ei?
Miksi sille kolmannelle osapuolelle pitää kertoa mustasukkaisuudesta, jos oikeasti ei ole mitään meneillä sen kolmannen osapuolen kanssa? Eikö se ole siinä vaiheessa niiden kahden välinen asia? Jos joku tulisi sanomaan sinulle, että hänen vaimonsa on sinusta mustasukkainen, mitä tekisit sillä tiedolla?
no vaikkapa sitä, että "varoisin" sen ukon seurassa sitten vähän. Daa.
Siis millä tavalla pitää varoa, jos ei oikeasti ole mitään vaaraa?
Alkuperäinen kirjoittaja jätä se mies rauhaan!:toivon todella, että akka on maho lehmä ja suhde vielä joskus kariutuu.
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:no kun sitä vaimoa, kaikessa vainoharhaisuudessaan, voi kunnioittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:no kun sitä vaimoa, kaikessa vainoharhaisuudessaan, voi kunnioittaa.
Siis edelleen millä tavalla voi kunnioittaa? Miksei vaimoa tarvitse kunnioittaa ennen tietoa mustasukkaisuudesta? Eikö kaikille nyt ole selvää, ettei ukkomiehen kanssa flirttailla, jos ei tiedetä vaimosta yhtään mitään? Kyllä minä ainakin lähtisin siitä olettamuksesta, etten mitään ronskia tai liian tuttavallista läppää heittäisi vaimon nähden/ kuullen, ettei hän pahastu, vaikken tietäisikään hänen olevan erityisen mustasukkainen.
Ja oikeasti, kyllä minua v***ttaisi enemmän sellainen yhtäkkinen nöyristely, jos voisin siitä päätellä, että mieheni on jutellut itselleni ventoviertaan kanssa minun mustasukkaisuudestani.
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:no kun sitä vaimoa, kaikessa vainoharhaisuudessaan, voi kunnioittaa.
Siis edelleen millä tavalla voi kunnioittaa? Miksei vaimoa tarvitse kunnioittaa ennen tietoa mustasukkaisuudesta? Eikö kaikille nyt ole selvää, ettei ukkomiehen kanssa flirttailla, jos ei tiedetä vaimosta yhtään mitään? Kyllä minä ainakin lähtisin siitä olettamuksesta, etten mitään ronskia tai liian tuttavallista läppää heittäisi vaimon nähden/ kuullen, ettei hän pahastu, vaikken tietäisikään hänen olevan erityisen mustasukkainen.
Ja oikeasti, kyllä minua v***ttaisi enemmän sellainen yhtäkkinen nöyristely, jos voisin siitä päätellä, että mieheni on jutellut itselleni ventoviertaan kanssa minun mustasukkaisuudestani.
Mutta kun siitä että onko liian tuttavallinen on monia käsityksiä. Jotkut naiset ei antaisi miestensä edes heippaa toiselle sanoa. Joitain ei haittaa vaikka halailutkaan. Et sitä voi saada toisen mustasukkaiseksi vaikkei sille ole mitään syytä, varmasti sen tajuat. Jos näin on, niin siitä on hyvä tietää.
Toki tässä se vaimo olis itse voinut sanoa aapeelle mitä mieltä on eikä juoruilla muille.
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:niin ja työkaverin kanssa juttelu, toimeentuleminen jne. ei ole flirttailua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:no kun sitä vaimoa, kaikessa vainoharhaisuudessaan, voi kunnioittaa.
Mutta kun siitä että onko liian tuttavallinen on monia käsityksiä. Jotkut naiset ei antaisi miestensä edes heippaa toiselle sanoa. Joitain ei haittaa vaikka halailutkaan. Et sitä voi saada toisen mustasukkaiseksi vaikkei sille ole mitään syytä, varmasti sen tajuat. Jos näin on, niin siitä on hyvä tietää.
Toki tässä se vaimo olis itse voinut sanoa aapeelle mitä mieltä on eikä juoruilla muille.
Niin niin, mutta tarkoitin sitä, että miksei voi heti toimia sillä oletuksella, että vaimo voi olla erittäin mustasukkainen?
Ja tämähän ei siis koske välttämättä ap:n tapausta vaan tarkoitan tuota sinun kommenttiasi, että voisi "varoa" tekemisiään, kun saa tietää vaimon mustasukkaisuudesta. Jos ei ole oikein mahdollisuutta "varoa" (esim tuossa, ettei saa edes tervehtiä tai töissä juttelemisessa), niin eihän siitä mustasukkaisuuden tietämisestä ole mitään hyötyä. Paitsi, jos vaimo alkaa vaanimaan nurkilla pesäpallomailan kanssa tms, jolloin sitten on vähän eri asia jo kyseessä.
Alkuperäinen kirjoittaja uuniomena:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Tiedän monia tapauksia, missä työpaikkakaveruus onkin johtanut romansseihin.
Peesi.
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:tää kyllä kovasti vaikuttaa provolta. Mut anyway, suurin osa vastaajista on idiootteja.
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:no kun sitä vaimoa, kaikessa vainoharhaisuudessaan, voi kunnioittaa.
Niin niin, mutta tarkoitin sitä, että miksei voi heti toimia sillä oletuksella, että vaimo voi olla erittäin mustasukkainen?
Ja tämähän ei siis koske välttämättä ap:n tapausta vaan tarkoitan tuota sinun kommenttiasi, että voisi "varoa" tekemisiään, kun saa tietää vaimon mustasukkaisuudesta. Jos ei ole oikein mahdollisuutta "varoa" (esim tuossa, ettei saa edes tervehtiä tai töissä juttelemisessa), niin eihän siitä mustasukkaisuuden tietämisestä ole mitään hyötyä. Paitsi, jos vaimo alkaa vaanimaan nurkilla pesäpallomailan kanssa tms, jolloin sitten on vähän eri asia jo kyseessä.
jaa että sun mielestä kaikkiin pitää suhtautua niin, että ne voi olla sairaalloisen mustiksia? Että kellekään varatulle miehelle ei pitäisi edes moita sanoa? Kerros mulle, miten siinä tilanteessa sitten tehdään töitä?
Alkuperäinen kirjoittaja anna:Itse jatkaisin jutustelua työkaverin kanssa ihan normaaliin malliin ja kommentoisin naamakirjastatuksia jos huvittaa. Tottakai mies voi ohimennen heittää että "vaimo ei muuten kauheasti tykännyt siitä että kommentoin sun statusta", tuohan on ihan normaali päivittely minkä voisin kuvitella kenen tahansa heittävän jos on vähänkin tutumpi se toinen osapuoli. Viis veisaat siitä vaimosta ja "huoran maineesta". Aina on työyhteisössä pari lehmää jotka levittää paskaa vaan saadakseen itsensä kuulostamaan ajan tasalla olevalta.
Sun ongelmasi ei ole ne katkerat eukot eikä sen työkaverin vaimo. Jos toinen on noin sairaalloisen mustis niin anna olla ihan rauhassa, tottakai sitä pitää työkaverin kanssa olla hyvissä väleissä ja kaveri, jos tiiviisti töitä tekee.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:no kun sitä vaimoa, kaikessa vainoharhaisuudessaan, voi kunnioittaa.
jaa että sun mielestä kaikkiin pitää suhtautua niin, että ne voi olla sairaalloisen mustiksia? Että kellekään varatulle miehelle ei pitäisi edes moita sanoa? Kerros mulle, miten siinä tilanteessa sitten tehdään töitä?
Etkö nyt ymmärrä mitä tuossa sanoin? Minähän kysyin, millä tavalla sitten alkaisit varomaan tuota vaimoa, jos saisit tietää hänen mustasukkaisuudestaan? Ihan samalla tavalla siinä tapauksessa olisi kuitenkin tehtävä töitä.
Alkuperäinen kirjoittaja anna:Itse jatkaisin jutustelua työkaverin kanssa ihan normaaliin malliin ja kommentoisin naamakirjastatuksia jos huvittaa. Tottakai mies voi ohimennen heittää että "vaimo ei muuten kauheasti tykännyt siitä että kommentoin sun statusta", tuohan on ihan normaali päivittely minkä voisin kuvitella kenen tahansa heittävän jos on vähänkin tutumpi se toinen osapuoli. Viis veisaat siitä vaimosta ja "huoran maineesta". Aina on työyhteisössä pari lehmää jotka levittää paskaa vaan saadakseen itsensä kuulostamaan ajan tasalla olevalta.
Sun ongelmasi ei ole ne katkerat eukot eikä sen työkaverin vaimo. Jos toinen on noin sairaalloisen mustis niin anna olla ihan rauhassa, tottakai sitä pitää työkaverin kanssa olla hyvissä väleissä ja kaveri, jos tiiviisti töitä tekee.
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:huoh. Johan on vaikea ymmärtää. Riippuu siitä millainen se vaimo on. Jos se alkaa mouhkata ettei ukkonsa kanssa saa nauraa niin voisin sitten olla nauramatta. Opettele vähän sisälukutaitoa niin ei tarvii vääntää rautalangasta.
Alkuperäinen kirjoittaja justjoo:Eikö kukaan muu ole huomannut, että ihmiset, jotka Itse pettää, ovat kaikkein mustasukkaisempia? Yksinkertaisesti tossa mun mielestä syy tälle hulabaloolle. Nainen on pettäny ja nyt se pelkää että mies kostaa uuden työkaverinsa kanssa ja sit ne vielä jutteleeki keskenään, hui kamala!
Hui hai, anna juorujen mennä toisesta korvasta sisään, toisesta ulos tai sitten otat härkää sarvista ja menet juttelemaan tämän avovaimon kanssa. Mutta siinä tapauksessa pitää varautua siihen, että juoruja on 2 kertaa enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:huoh. Johan on vaikea ymmärtää. Riippuu siitä millainen se vaimo on. Jos se alkaa mouhkata ettei ukkonsa kanssa saa nauraa niin voisin sitten olla nauramatta. Opettele vähän sisälukutaitoa niin ei tarvii vääntää rautalangasta.
Siis et nyt ymmärrä ollenkaan mitä ajan takaa. Siis jos jonkun asian voi toteuttaa sen mustasukkaisuustiedon jälkeen, niin miksei sitä voi tehdä ennen sitä tietoa? Enkä tarkoita mitään nauramatta olemista, koska se ei mielestäni ole mitenkään helppoa eikä kohtuullinen vaatimus.
Miksi sä sitä naista haukut, eihän se ole tehnyt mitään väärin? Voihan se olla että jotain pientä ihastumista oli ilmassa jo silloin kun olitte yhdessä, mutta jos mies kuitenkaan ei sua pettänyt vaan halusi eron ja sitten myöhemmin meni yhteen sen työkaverinsa kanssa, niin eihän sua kohtaan mitään vääryyttä ole tehty. On tietysti tosi ikävää, että mies jätti sut yksin lasten kanssa, mutta kyllä jokaisella on oikeus lähteä parisuhteesta.Alkuperäinen kirjoittaja jätä se mies rauhaan!:eli anna olla. tollasesta "neutraalista" se alkaa...tiedän kokemuksesta. eksällä yhteisiä työmatkoja työkaverinaisen kanssa ja olivat kaksin toimistolla, siis ainoat työntekijät. sit mies kertoi, et olivat matkalla palaveriin toiseen kaupunkiin poikenneet miehen äidin luona. äiti oli kysynyt, onko heidän välillään jotain. tämän kertoi mies itse minulle. vakuutteli, että ei sekä äidilleen että minulle. mies myös mielellään otti tämän naisen koiraa meille hoitoon ja ihmetteli, kun minä en niin innokas ollut. lopulta mies halusi erota ja muutaman kk päästä erosta ilmoitti tavanneensa tämän ei meillä mitään ole- naisen kapakassa. nyt ovat naimisissa. että näin ne neutraalit työkaverit toimii...mies viettää mukavaa elämää tämän lapsettoman naisen kanssa ja minä huolehdin neljästä lapsestamme. mies tapaa lapsia joka toinen viikonloppu. minä huolehdin muun ajan 24/7. että mulle turha tulla selittään mitään näistä ei meillä mitään ole-jutuista. toivon todella, että akka on maho lehmä ja suhde vielä joskus kariutuu.