V
vieras
Vieras
Mistä sä tiedät avovaimon tilitykset, mieskö kertoo niistä sulle? Jos kertoo, niin mielestäni siinä ylittyy jo työkaveruuden raja. Mitä heidän yksityiselämä sulle kuuluu?!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä sä tiedät avovaimon tilitykset, mieskö kertoo niistä sulle? Jos kertoo, niin mielestäni siinä ylittyy jo työkaveruuden raja. Mitä heidän yksityiselämä sulle kuuluu?!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä voin sanoa suoraan,että mulla on huono itsetunto enkä ole tyytyväinen ulkonäkööni tai oikeastaan mihinkään. Se tekee musta aika mustasukkaisen ihmisen ja tuntuu pahalta,jos mies katsoo "sillä silmällä" muita naisia tai jakaa heidän kanssaan henkilökohtaisia asioita. Mä vaan haluan olla se ykkösnainen mieheni elämässä. Kerran oltiin kaveriporukan kanssa mökkeilemässä ja mies sitten flirttaili yhteisen sinkkuystävämme kanssa. Heillä alkoi illan mittaan olla omaa inside-huumoria ja vitsit tulivat sitä kaksimielisemmiksi mitä enemmän viina virtasi. Sit loppuillasta he alkoivat jo hakeutua kahdenkeskisiin paikkoihin erilleen muista ja kikattelivat kahdestaan ja kutittelivat toisiaan leikkimielisesti ym.. Emmä tiiä miten muut olisivat reagoineet,mutta kyllä mä pahoitin mieleni,kun mut jätettiin tavallaan yksin,muut mukanaolleet olivat pariskuntia ja istuivat nuotiolla sylikkäin ym. Ja sit mä yksin ja mieheni saunalla sen meidän kaverin kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä sä tiedät avovaimon tilitykset, mieskö kertoo niistä sulle? Jos kertoo, niin mielestäni siinä ylittyy jo työkaveruuden raja. Mitä heidän yksityiselämä sulle kuuluu?!
Ja ap:n vikako se on, että mies hänelle asioistaan kertoo?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä sä tiedät avovaimon tilitykset, mieskö kertoo niistä sulle? Jos kertoo, niin mielestäni siinä ylittyy jo työkaveruuden raja. Mitä heidän yksityiselämä sulle kuuluu?!
Ap voisi tehdä miehelle selväksi, ettei häntä kiinnosta miehen yksityiselämä. Pelkälle työkaverille ei tollasia asioita kerrota.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä sä tiedät avovaimon tilitykset, mieskö kertoo niistä sulle? Jos kertoo, niin mielestäni siinä ylittyy jo työkaveruuden raja. Mitä heidän yksityiselämä sulle kuuluu?!
Ap voisi tehdä miehelle selväksi, ettei häntä kiinnosta miehen yksityiselämä. Pelkälle työkaverille ei tollasia asioita kerrota.
Edelleenkään se ei ole ap:n vika.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä sä tiedät avovaimon tilitykset, mieskö kertoo niistä sulle? Jos kertoo, niin mielestäni siinä ylittyy jo työkaveruuden raja. Mitä heidän yksityiselämä sulle kuuluu?!
Edelleenkään se ei ole ap:n vika.
No onhan, jos lähtee mukaan juttuun.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuuntelemalla? Jos minä kerron tässä sinulle nyt jonkun yksityiskohdan suhteestani, tekeekö se sinusta syyllisen johonkin, jos luet sen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuuntelemalla? Jos minä kerron tässä sinulle nyt jonkun yksityiskohdan suhteestani, tekeekö se sinusta syyllisen johonkin, jos luet sen?
Sä olet anonyymi, ap ja työkaverinsa ei. Miksei ap voisi tehdä selväksi, ettei häntä kiinnosta miehen suhdesotkut? Sikis varmaan, kun taitaa kuitenki vähän kiinnostaa..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuuntelemalla? Jos minä kerron tässä sinulle nyt jonkun yksityiskohdan suhteestani, tekeekö se sinusta syyllisen johonkin, jos luet sen?
Sä olet anonyymi, ap ja työkaverinsa ei. Miksei ap voisi tehdä selväksi, ettei häntä kiinnosta miehen suhdesotkut? Sikis varmaan, kun taitaa kuitenki vähän kiinnostaa..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuuntelemalla? Jos minä kerron tässä sinulle nyt jonkun yksityiskohdan suhteestani, tekeekö se sinusta syyllisen johonkin, jos luet sen?
Ihmisten kanssa nyt vaan on tapana jutella, siis täällä normaalissa elämässä. Jos joku mainitsee jotain suhteestaan, en minä ala häntä siitä sättimään tai kieltämään. Se mies on itse vastuussa siitä, mitä yksityiselämästään kertoo, ei ap edelleenkään. Kuten et sinäkään ole vastuussa siitä, mitä minä tässä kertoisin omasta elämästäni.
Alkuperäinen kirjoittaja XXX:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuuntelemalla? Jos minä kerron tässä sinulle nyt jonkun yksityiskohdan suhteestani, tekeekö se sinusta syyllisen johonkin, jos luet sen?
Entä sitten jos kiinnostaa kuunnella ja kertoa omistaan. Saa kait sitä olla kaveri työkavereiden kanssa sukupuoleen katsomatta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja XXX:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuuntelemalla? Jos minä kerron tässä sinulle nyt jonkun yksityiskohdan suhteestani, tekeekö se sinusta syyllisen johonkin, jos luet sen?
Entä sitten jos kiinnostaa kuunnella ja kertoa omistaan. Saa kait sitä olla kaveri työkavereiden kanssa sukupuoleen katsomatta?
Niin, paitsi silloin ollaan kyllä jo enemmän kuin työkaveri.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuuntelemalla? Jos minä kerron tässä sinulle nyt jonkun yksityiskohdan suhteestani, tekeekö se sinusta syyllisen johonkin, jos luet sen?
Ihmisten kanssa nyt vaan on tapana jutella, siis täällä normaalissa elämässä. Jos joku mainitsee jotain suhteestaan, en minä ala häntä siitä sättimään tai kieltämään. Se mies on itse vastuussa siitä, mitä yksityiselämästään kertoo, ei ap edelleenkään. Kuten et sinäkään ole vastuussa siitä, mitä minä tässä kertoisin omasta elämästäni.
Tottakai on normaalia jutella. Mutta on turha väittää olevansa ainoastaan työkaveri, jos juttujen taso on tuota luokkaa. Tuo ap:n mainitsema ei ole vain "mainintaa omasta suhteesta", vaan mies sättii vaimoaan ap:lle, kertoo hänen mustasukkaisuudestaan jne. Ja se ei ole normaalia käytöstä. Ei ap ole tietenkään vastuussa sen äijän jutuista, mutta kyllä hän voisi sanoa ettei kiinnosta kuulla jatkuvaa vaimon haukkumista.
Alkuperäinen kirjoittaja XXX:Mitä sitten?
Sinäkö määrittelet millaiset välit normaaleilla työkavereilla on? On erilaisia työpaikkoja. Ja työpaikoilla luodaan myös ystävyyssuhteita. Olen kaveri monen työkaverini kanssa ja kutsun silti heitä työkavereiksi enkä ole sen kummemmin tekemisissä työajan ulkopuolella. Kiellätkö tosiaan mieheltäsi työkavereiden kanssa juttelun ja määrität millainen on virallinen työkaveri?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuuntelemalla? Jos minä kerron tässä sinulle nyt jonkun yksityiskohdan suhteestani, tekeekö se sinusta syyllisen johonkin, jos luet sen?
Tottakai on normaalia jutella. Mutta on turha väittää olevansa ainoastaan työkaveri, jos juttujen taso on tuota luokkaa. Tuo ap:n mainitsema ei ole vain "mainintaa omasta suhteesta", vaan mies sättii vaimoaan ap:lle, kertoo hänen mustasukkaisuudestaan jne. Ja se ei ole normaalia käytöstä. Ei ap ole tietenkään vastuussa sen äijän jutuista, mutta kyllä hän voisi sanoa ettei kiinnosta kuulla jatkuvaa vaimon haukkumista.
Ap sanoi, että on maininnut asiasta kerran.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuuntelemalla? Jos minä kerron tässä sinulle nyt jonkun yksityiskohdan suhteestani, tekeekö se sinusta syyllisen johonkin, jos luet sen?
Ap sanoi, että on maininnut asiasta kerran.
Maininnut kerran? Tossa ekassa viestissä tuli jo ilmi, mitä kaikkea se mies on ap:lle puhunut. Mistäpä sitä tietää pitääkö ees paikkaansa. Ehkä hän onkin kiinnostunut ap:sta ja haluaa siksi solvata vaimoaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:Mistäköhän se vaimo on saanut sen käsityksen? Ilmeisesti mies puhuu susta vähän liikaa kotona, minkä jälkeen ei ole mikään ihmekkään että sen vaimo on mustasukkainen.
No onko tällä työkaverini avovaimolla sitten oikeus levittää minusta juttua että olen huora? :O Ei mitään hajua mistä nainen on saanut sellaisen käsityksen, mutta sen sanon, että ihan neutraalisti ollaan juteltu, työasioista, sekä siviiliasioista, ei tietenkään mitään henkilökohtaista. En voisi kuvitellakaan, etten puhu työparilleni, eihän työnteosta tulisi tällöin yhtään mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:huoh. Johan on vaikea ymmärtää. Riippuu siitä millainen se vaimo on. Jos se alkaa mouhkata ettei ukkonsa kanssa saa nauraa niin voisin sitten olla nauramatta. Opettele vähän sisälukutaitoa niin ei tarvii vääntää rautalangasta.
Siis et nyt ymmärrä ollenkaan mitä ajan takaa. Siis jos jonkun asian voi toteuttaa sen mustasukkaisuustiedon jälkeen, niin miksei sitä voi tehdä ennen sitä tietoa? Enkä tarkoita mitään nauramatta olemista, koska se ei mielestäni ole mitenkään helppoa eikä kohtuullinen vaatimus.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja XXX:Mitä sitten?
Sinäkö määrittelet millaiset välit normaaleilla työkavereilla on? On erilaisia työpaikkoja. Ja työpaikoilla luodaan myös ystävyyssuhteita. Olen kaveri monen työkaverini kanssa ja kutsun silti heitä työkavereiksi enkä ole sen kummemmin tekemisissä työajan ulkopuolella. Kiellätkö tosiaan mieheltäsi työkavereiden kanssa juttelun ja määrität millainen on virallinen työkaveri?
En tietenkään kiellä. Mutta eipä tulisi pieneen mieleeni ikinä koskaan alkaa työkavereille haukkumaan miestäni, ei koskaan! Ja tiedän, ettei miehenikään omille työkavereilleen meidän henk.koht. asioita puhu.
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja XXX:Mitä sitten?
En tietenkään kiellä. Mutta eipä tulisi pieneen mieleeni ikinä koskaan alkaa työkavereille haukkumaan miestäni, ei koskaan! Ja tiedän, ettei miehenikään omille työkavereilleen meidän henk.koht. asioita puhu.
miten sitä vaimoa (joka itse on haukkunut aapeen huoraksi) on haukuttu jos hänen on kerrottu olevan mustasukkainen?