Voiko miehen lapset olla tervetulleita ja toivottuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiltti äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiltti äiti

Vieras
Täällä on paljon keskusteltu uusperheen lapsista. Paljon on tullut esiin niitä negatiivisia asioita, jolloin ei oikein sulatettaisi miehen entisiä lapsia. Minä olen elänyt tilanteessa jolloin ei ollut kuin miehen lapset. Lapset asuivat vielä vuorotellen molempien vanhempien luona ja vietinkin siten ihan sitä normaalia arkea lasten kanssa paljon. Nyt meillä on sitten yksi yhteinen lapsi ja lapset käyvät koulun alettua vain esim. lomilla meillä. Vaikka mies on töissä saataan minä olla lasten kanssa keskenään eikä se minua haittaa - mukava vain kun on säpinää.

Minusta on aivan ihana nähdä kuinka tuo meidän pienimmäin nautiin sisarustensa seurasta ja surulliselta tuntuu pienen itku lasten lähdettyä kotiinsa. Itse minä olen kinuamassa lapsia tänne mahdollisimman usein ja joka lomilla. Lasten äidin kanssa en ole tekemisissä ja sekin on toiminut ihan hyvin. Mies hoitaa ex-rouvansa kanssa asiat ja hyvin on kaikki sujunut.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2006 klo 15:19 Kiltti äiti kirjoitti:
Täällä on paljon keskusteltu uusperheen lapsista. Paljon on tullut esiin niitä negatiivisia asioita, jolloin ei oikein sulatettaisi miehen entisiä lapsia. Minä olen elänyt tilanteessa jolloin ei ollut kuin miehen lapset. Lapset asuivat vielä vuorotellen molempien vanhempien luona ja vietinkin siten ihan sitä normaalia arkea lasten kanssa paljon. Nyt meillä on sitten yksi yhteinen lapsi ja lapset käyvät koulun alettua vain esim. lomilla meillä. Vaikka mies on töissä saataan minä olla lasten kanssa keskenään eikä se minua haittaa - mukava vain kun on säpinää.

Minusta on aivan ihana nähdä kuinka tuo meidän pienimmäin nautiin sisarustensa seurasta ja surulliselta tuntuu pienen itku lasten lähdettyä kotiinsa. Itse minä olen kinuamassa lapsia tänne mahdollisimman usein ja joka lomilla. Lasten äidin kanssa en ole tekemisissä ja sekin on toiminut ihan hyvin. Mies hoitaa ex-rouvansa kanssa asiat ja hyvin on kaikki sujunut.
Oikein onnea kiltti äiti!Itse olen jo sen ikäinen etten varmaan joutuisi pienten lasten äitipuoleksi.Olen kuitenkin eronnut ja omat lapseni,nyt jo aikuiset olivat aina isänsä luona.Onneksi hänella oli kiva avopuoliso joka piti lapsistani-ovat edelleen ihan hyvissä väleissä!Jos itse olisin joutunut samaan tilanteeseen,toivottavasti olisin toiminut samoin.Olisi lapsille erittäin surullista jos huomaisivat että heistä ei pidetä! Itselläni on vielä 11v poika ja se on suuri syy,että olen edelleen yh! En oikein voi ottaa ketään jos huomaan pienintäkään merkkiä että poikani olisi liikaa! Jatka vain samaan tapaan! Saat heistä joskus aikuisina kivoja nuoria kavereita! :heart: :flower:

minusta on aivan ihanaa olla äiti myös mieheni pienelle pojalle (jolla äitiä ei aiemmin ole ollut) olemme vasta vajaa 2kk asuttu yhdessä ja tämä aika on mennyt odotettua paremmin,välillä poika jäänyt kotiin tyttöjen iloksi (äidin ja siskon) kanssa isin lähdettyä töihin :D

Yhteistyössä