Kaikkea sitä kuulee.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katarina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katarina

Uusi jäsen
14.02.2006
22
0
1

Minkähänlaiset eväät elämälle saa tämän uusperheen lapset.
Perheessä on vaimon ensimmäisestä avioliitosta lapsia sekä nykyisen miehen kanssa yhteisiä lapsia.Nykyinen mies ostaa vain
omille lapsilleen ruoat.Vaimon lapset ei niihin saa koskea.
Ymmärtäisin,jos kyse olisi tavaroista tai muista huveista ja isä kustantaisi omat lapset,mutta...kyse on ruoasta.
Kun lapset kasvaa,minkähänlaista katkeruutta se aiheuttaa lasten kesken.Järkyttävää tuollainen erottelu.

Eihän tuollaisessa tilanteessa voi raha-asioita syyttää! Kyllä meillä, vaikka välillä rahapulaa podemmekin, kaikki syövät taatusti samasta kattilasta!!! Miehelleni tuskin tulisi ikinä mieleen, että kaksi vanhinta eivät saisi syödä, jos mulla ei sattuisi rahaa olemaan...Samaa perhettä ollaan kaikki, vaikkei mieheni vanhimpien biologinen isä olekaan.
Itse heivaisin tuollaisen äijän ulkoruokintaan ja tosi äkkiä!!! :kieh:

Taas viattomat lapset joutuvat kärsimään idiooteista vanhemmista.Tuollaisissa perheissä kasvaa itsekkäitä lapsia.
Kaikki on MINUN ja mitään ei jaeta.Syyttömiähän ne lapset kuitenkin ovat......

Mun isällä on just noin. Nuorempina kun käytiin sielä siskon kanssa piti kysyä että "kenen ostama tää on?" Ja joskus kun tuli vahingossa syötyä jotain väärää siitä kuuli hirveetä nälvintää. Siskoni joka käy edelleen välillä sielä sanoo aina et meno ei o muuttunu. Otettiin se ehkä enemmän "huumorilla" ja naureskeltiin sitä kaikille (tahallaan kyllä niitten naapureillekin...).

Uskomatonta! Täytyy kyllä sanoa, et mitä enemmän tälläsiä juttuja kuulee, sitä enemmän arvostaa omaa miestä, nimittäin meillä mun 3 lasta ja 2 yhteistä, niin mun mies joskus antaa jopa rahaa näille mun lapsille, eikä kyl koskaan muutenkaan oo pitänyt niitä eri arvossa. Ja rahaa ei meillä kyl mitenkään erityisesti oo.

Kyllä mullakin on jos jonkinmoista exää ollut mutta ei kyllä tollaselle sentään vedä vertoja nekään. Sellasta oli joskus että poikaystävä oli itselleen ostanu jotain meidän jääkaappiin ja lapset kysyi et saako ottaa ni mun piti sanoa aina että mä en ole sitä ostanut että kysy tältä mieheltä, ei siis edes asuttu virallisesti yhdessä mutta jotenkin hullulta tuntui silti. No nykyinen aviomeheni on kyllä ihan eri kaliiberia, hänen rahat on meidän kaikkien yhteiset, sama toisinpäin, meillä ei vielä ole yhteistä lasta mutta hän ottaa mun nuorimmaisen kyllä erityisesti huomioon koska hänen oms isänsä ei lastaan näe ja isot taas näkevät eli nyksäni ostaa pienimmälle just välillä leluja tms. ja ottaa mukaan paikkoihin jonne toiset pääsevät oman isänsä kanssa. Se tuntuu kyllä tosi hyvältä sillä aiemmin mun on käynyt niin sääliksi pienokaistani kun ei ole oikeasti isän mallia ennen ollut, mutta nyt on ja hyvä sellainen enkä koskaan meinaa irti päästää sillä hän on mies joka vilpittömästi rakastaa toisen miehen lapsia.

Yhteistyössä