K
Kiltti äiti
Vieras
Täällä on paljon keskusteltu uusperheen lapsista. Paljon on tullut esiin niitä negatiivisia asioita, jolloin ei oikein sulatettaisi miehen entisiä lapsia. Minä olen elänyt tilanteessa jolloin ei ollut kuin miehen lapset. Lapset asuivat vielä vuorotellen molempien vanhempien luona ja vietinkin siten ihan sitä normaalia arkea lasten kanssa paljon. Nyt meillä on sitten yksi yhteinen lapsi ja lapset käyvät koulun alettua vain esim. lomilla meillä. Vaikka mies on töissä saataan minä olla lasten kanssa keskenään eikä se minua haittaa - mukava vain kun on säpinää.
Minusta on aivan ihana nähdä kuinka tuo meidän pienimmäin nautiin sisarustensa seurasta ja surulliselta tuntuu pienen itku lasten lähdettyä kotiinsa. Itse minä olen kinuamassa lapsia tänne mahdollisimman usein ja joka lomilla. Lasten äidin kanssa en ole tekemisissä ja sekin on toiminut ihan hyvin. Mies hoitaa ex-rouvansa kanssa asiat ja hyvin on kaikki sujunut.
Minusta on aivan ihana nähdä kuinka tuo meidän pienimmäin nautiin sisarustensa seurasta ja surulliselta tuntuu pienen itku lasten lähdettyä kotiinsa. Itse minä olen kinuamassa lapsia tänne mahdollisimman usein ja joka lomilla. Lasten äidin kanssa en ole tekemisissä ja sekin on toiminut ihan hyvin. Mies hoitaa ex-rouvansa kanssa asiat ja hyvin on kaikki sujunut.