Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Ettekö te ymmärrä, että jos emme olisi ottaneet tyttöä meille asumaan, hän ei olisi päässyt opiskelemaan haluamaansa lukioon? Meillä ei oikeasti olisi ollut edes tilaa tälle tytölle.
Minusta olisi ollut härskiä ottaa ENEMMÄN kuin mitä miehen ex olisi muuten joutunut maksamaan tyttärensä asumisesta ja elämisestä Helsingissä. Sitäpaitsi miehen ex itse tarjoutui maksamaan tuon summan, koska tiesi, ettei halvemmallakaan Helsingissä voi asua ja elää.Alkuperäinen kirjoittaja ---:Eiks se nyt ole härskiä ottaa vuokraa perheeseen kuuluvalta lapselta?
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Minusta olisi ollut härskiä ottaa ENEMMÄN kuin mitä miehen ex olisi muuten joutunut maksamaan tyttärensä asumisesta ja elämisestä Helsingissä. Sitäpaitsi miehen ex itse tarjoutui maksamaan tuon summan, koska tiesi, ettei halvemmallakaan Helsingissä voi asua ja elää.Alkuperäinen kirjoittaja ---:Eiks se nyt ole härskiä ottaa vuokraa perheeseen kuuluvalta lapselta?
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Minusta olisi ollut härskiä ottaa ENEMMÄN kuin mitä miehen ex olisi muuten joutunut maksamaan tyttärensä asumisesta ja elämisestä Helsingissä. Sitäpaitsi miehen ex itse tarjoutui maksamaan tuon summan, koska tiesi, ettei halvemmallakaan Helsingissä voi asua ja elää.Alkuperäinen kirjoittaja ---:Eiks se nyt ole härskiä ottaa vuokraa perheeseen kuuluvalta lapselta?
Mies maksoi 200 ?/kk. Miehen ex kuitenkin itse halusi, että tyttö jää hänelle. Miehen ex myös itse halusi, että tyttö muutti peruskoulun jälkeen meille. Ilmeisesti ei olisi pitänyt koko tyttöä ottaa ollenkaan, niin ei ainakaan haukuttaisi rahanhimoiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Kerro nyt vielä että paljonko te maksoitte miehesi exälle silloin kun tyttö asui hänen luonaan? Mikä oli teidän korvaus joka piti maksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Ettekö te ymmärrä, että jos emme olisi ottaneet tyttöä meille asumaan, hän ei olisi päässyt opiskelemaan haluamaansa lukioon? Meillä ei oikeasti olisi ollut edes tilaa tälle tytölle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tarja hyvä mieti nyt oikeen kunnolla millasia vastauksia olet saanut... KUKAAN ei ole ymmärtänyt sinun kantaasi... Kirjotit ettei tyttö olisi päässyt haluamaansa lukioon ilman teitä.. Eikö ole itseestään selvää että lapsi voi muuttaa isälleen, ja mennä siellä haluamaansa kouluun ilman että tytön äiti maksaa siitä teille muun kuin elarin? Itse olen yksinhuoltaja ja saan 140e elatustuen ja sillä ja mitä itse maksan elätän hänet.
Minkä verran teidän vuokra on, kun tytön osuus siitä oli 700e? Vai mitä hän söi, kun noin kalliiksi tuli?
Ei ole itsestäänselvää, jos isällä on jo uusi perhe. Silloin täytyy kuunnella muidenkin perheenjäsenten mielipidettä asiaan. Tämä on myös minun, tyttäreni ja kahden muun lapseni koti. Meidänkin on täytynyt joustaa miehen tytön vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tarja hyvä mieti nyt oikeen kunnolla millasia vastauksia olet saanut... KUKAAN ei ole ymmärtänyt sinun kantaasi... Kirjotit ettei tyttö olisi päässyt haluamaansa lukioon ilman teitä.. Eikö ole itseestään selvää että lapsi voi muuttaa isälleen, ja mennä siellä haluamaansa kouluun ilman että tytön äiti maksaa siitä teille muun kuin elarin? Itse olen yksinhuoltaja ja saan 140e elatustuen ja sillä ja mitä itse maksan elätän hänet.
Minkä verran teidän vuokra on, kun tytön osuus siitä oli 700e? Vai mitä hän söi, kun noin kalliiksi tuli?
Alkuperäinen kirjoittaja ääliö:Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Ettekö te ymmärrä, että jos emme olisi ottaneet tyttöä meille asumaan, hän ei olisi päässyt opiskelemaan haluamaansa lukioon? Meillä ei oikeasti olisi ollut edes tilaa tälle tytölle.
Millainen se sun miehesi oikein on???? Unohtaa lapsensa??? entäpä jos tekin eroatte ja miehesi uusi vaimo sanoo sulle et maksa esim.500e per lapsi, siitä, että niiden isä suostuu huolehtimaan lapsistaan. Siis kamalaa!!!! sun miehelle on pitänyt maksaa, että se on huolehtinut omasta lapsestaan, pitänyt tyttärensä ruuassa ja turvassa. Millainen isä ei ota lastaan luokseen asumaan jos kyse on koulutuksesta....siis kamala luuseri mies sulla...varo vaan et se ei haluu erota susta. Eihän se tilan puute mikään ongelma ole, olisitte hommanneet isomman asunnon, yrität tehdä itse siitä jonkin ongelman. Kyllähän tuolla rahalla olisi isomman saanut ja olis jäänyt vielä "palkkaakin" isille siitä kun joutuu omaa lastaan rakastamaan ja auttamaan häntä opiskelujensa tiellä. Sinä olet vain lisääntynyt toisten kustannuksella. Eikös isälle kuulu kustantaa mitään , ilmeisesti ei ja et varmaan ole saanut elareita omastakaan tyttärestäsi jos ajattelet näin.
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Mies maksoi 200 ?/kk. Miehen ex kuitenkin itse halusi, että tyttö jää hänelle. Miehen ex myös itse halusi, että tyttö muutti peruskoulun jälkeen meille. Ilmeisesti ei olisi pitänyt koko tyttöä ottaa ollenkaan, niin ei ainakaan haukuttaisi rahanhimoiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Kerro nyt vielä että paljonko te maksoitte miehesi exälle silloin kun tyttö asui hänen luonaan? Mikä oli teidän korvaus joka piti maksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Ei ole itsestäänselvää, jos isällä on jo uusi perhe. Silloin täytyy kuunnella muidenkin perheenjäsenten mielipidettä asiaan. Tämä on myös minun, tyttäreni ja kahden muun lapseni koti. Meidänkin on täytynyt joustaa miehen tytön vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tarja hyvä mieti nyt oikeen kunnolla millasia vastauksia olet saanut... KUKAAN ei ole ymmärtänyt sinun kantaasi... Kirjotit ettei tyttö olisi päässyt haluamaansa lukioon ilman teitä.. Eikö ole itseestään selvää että lapsi voi muuttaa isälleen, ja mennä siellä haluamaansa kouluun ilman että tytön äiti maksaa siitä teille muun kuin elarin? Itse olen yksinhuoltaja ja saan 140e elatustuen ja sillä ja mitä itse maksan elätän hänet.