V
vieras
Vieras
Hyvä ystäväni hankki koiran muutama kuukausi sitten. Itse en eläimistä pidä, enkä varsinkaan jokapaikkaan ehtivästä näykkivästä pienestä pennusta. En ole juurikaan tämän jälkeen kyläillyt ystäväni luona. Myöskään meille sisälle ei ole koira tervetullut, eikä ystäväni tahdo jättää sitä hetkeksikään yksin kotiin, joten emme juuri tapaa enää kahvittelun tms merkeissä, ainoastaan käymme kävelyillä yhdessä.
Tuntuu että ystäväni syyllistää minua ja mietinkin onko syy tosiaan vain minussa. En vain pidä eläimistä ja tiedän etten yhtään viihdy paikasssa jossa saa koko ajan pelätä teräviä hampaita ja silityksiä vaativaa koiraa. Ystäväni ei ymmärrä etten tahdo koiraa meille ja on siitä monesti maininnut. Sitten valitetaan miten paljon tuhoja koira saa aikaan, en ole sanonut mitä ajattelen eli "mitä minä sanoin" vaan yrittänyt olla ymmärtäväinen.
Voiko koira todella pilata ystävyyden??
Tuntuu että ystäväni syyllistää minua ja mietinkin onko syy tosiaan vain minussa. En vain pidä eläimistä ja tiedän etten yhtään viihdy paikasssa jossa saa koko ajan pelätä teräviä hampaita ja silityksiä vaativaa koiraa. Ystäväni ei ymmärrä etten tahdo koiraa meille ja on siitä monesti maininnut. Sitten valitetaan miten paljon tuhoja koira saa aikaan, en ole sanonut mitä ajattelen eli "mitä minä sanoin" vaan yrittänyt olla ymmärtäväinen.
Voiko koira todella pilata ystävyyden??