M
"mamma88"
Vieras
Voiko käynnistyksen vaatia, kun on viikkoja 39ja vähän päälle.
supistuksia tulee joka päivä, mutta ei niin kipeitä etteikö voisi istua.
Omaolotila niin huono jo ja joka paikkaan särkee..
Onko mahdollisuus saada käynnistys?
supistuksia tulee joka päivä, mutta ei niin kipeitä etteikö voisi istua.
Omaolotila niin huono jo ja joka paikkaan särkee..
Onko mahdollisuus saada käynnistys?