Voiko joku oikeesti sanoa, ettei kykenis tappamaan ikinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miimiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä tulee myös se asia vastaan, et jos tappaa jonkun kostona, niin entäs sen tapetun vanhemmat tai muut läheiset?Saako ne sit tappaa sen tappajan tappajat?

Johonkinhan se raja on vedettävä..

En mä ainakaan vois ajatella niin, et jos mun lapsista joku tekis jotain kamalaa, niin sen sais joku käydä tappamassa.

Mitäs tästä ootte mieltä?

Jos mun lapsiin joku pedofiili kävisi käsiksi, en epäröisi hetkeäkään. Ihan puhtaasti kosto mielessä käyn äijän nitistämässä kunhan olen jollain kättä pidemmällä silponut ensin vehkeet hitaan rauhallisesti ja kiduttanut niin pahasti että tietää koskeneensa naarastiikerin pentuihin.

Suomi on sellainen hyssyttely valtio ettei toista. Jos murhaa toisen niin istutaan elinkautista puolet jos on ensikertalainen eli siis palkitaan siitä, että tapat vasta ensimmäisen kerran.

Mä kannatan kuolemantuomiota. Ensimmäiseksi haluaisin kuolemantuomion voimaan pedofiileille. Mun mielestä pedot jotka satuttavat puolustuskyvyttömiä lapsia sietää kiduttaa ja tappaa. Lapset eivät pysty puolustautumaan aikuisen edessä. SIinä vaiheessa kun lapseen koskee menettää mun mielestä ihmisoikeudet samantien. Vai missä on uhreiksi joutuneiden lasten oikeudet?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 12:00 keppälerttu kirjoitti:
Tässä tulee myös se asia vastaan, et jos tappaa jonkun kostona, niin entäs sen tapetun vanhemmat tai muut läheiset?Saako ne sit tappaa sen tappajan tappajat?

Johonkinhan se raja on vedettävä..

En mä ainakaan vois ajatella niin, et jos mun lapsista joku tekis jotain kamalaa, niin sen sais joku käydä tappamassa.

Mitäs tästä ootte mieltä?

Niin, eipä tosiaan käyny tällänen mielessä :/

Jos mä ajattelen, että mun lapsi aikuisena hyväkskäyttäs ja tappais toiminnallaan pikkusen vauvan, mun mielestä sais kyllä kuollakin pois. Kuulostaa varmaan tunteettomalta, mutta mun mielestä tommosilla elukoilla ei oo oikeutta elää :/ Vaikka se sitten olis mun oma lapseni
:/

Toi kostojuttu onkin sitten hankalampi. Mihin sen tosiaan sen rajan sitten vetää. Kuinka pitkälle ollaan oikeutettuja tappamaan kostoksi...

no itsepuolustukseksi tai lapsiani suojellakseni jos joku hullu yrittäis meitä tappaa eikä pääsisi karkuun. mutta sittenkin kärsisin siitä lopun ikääni.

oon ajatellu, etten voisi ikinä tappaa, kun se toinen on kuitenkin jonkun lapsi ja äitinä en voisi tehdä sellaista toiselle vanhemmalle.. :saint:

Tappamisesta ei tiedä.
Sais olla tosi hätä ja kamala tilanne, että päätyisin tappamaan toisen ihmisen. Silloinkin vahingossa itsepuolustuksena...

Kovempia ja rankempia tuomioita kannatan kaikille väkisin nu*sijoille ja pedofiileille. Vehkeet sais leikata pois ja polttomerkki otsaan tms. Olisi merkitty lopun elämäänsä. Tuskin uhritkaan koskaan pääsevät traumastaan eroon.

Eiväthän pedofiilitkään ikinä pääse "suuntautumisestaan" eroon. En usko, että sen sortin saastat voivat parantua.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 12:28 Ria La Vida Loca kirjoitti:
no itsepuolustukseksi tai lapsiani suojellakseni jos joku hullu yrittäis meitä tappaa eikä pääsisi karkuun. mutta sittenkin kärsisin siitä lopun ikääni.

oon ajatellu, etten voisi ikinä tappaa, kun se toinen on kuitenkin jonkun lapsi ja äitinä en voisi tehdä sellaista toiselle vanhemmalle.. :saint:

Eli sun mielestä pedofiileilla on oikeus elää ja kiduttaa pieniä lapsia vain sen takia, ettet halua pahaa hirviön äidille?

En tiedä.Tuskimpa.ehkä vahingossa jos täytyy puolustaa itseään tahi lapsia.En tarkoituksella!!
Ja ei tarkoita sitä et hyväksysin pedofiilit yms...kai niiltä vois ne kilkuttimet leikata sielt koipein välistä ja pistää kärsimään johki koppiin loppuiäks kuin myös muut väärintekijät!
Ei kuolemantuomille!!

En voi tietää asiaa, en ole ollut lähelläkään sellaista tilannetta, että jonkun ihmisen henki olisi ollut vaarassa minun toimintani takia (no liikenteessä on voinut sattua jotain, jossa olen ollut osallisena). Enemmän ajattelen niin päin, että luulen etten voisi tappaa koskaan ketään, mutta sittenkin joku yllättävä puolustautumistilanne voisi olla sellainen poikkeus, joka vahvistaisi säännön.

Mutta kostoretkille minä en usko, että voisin lähteä, minkäänlaisessa tilanteesa. Sitäkään en tiedä, luulen vain.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 12:39 siveydensipuli kirjoitti:
\

Eli sun mielestä pedofiileilla on oikeus elää ja kiduttaa pieniä lapsia vain sen takia, ettet halua pahaa hirviön äidille?

:o

eihän se sitä tarkoita..

Rangaistuksia pitää koventaa, hoitoa ja seurantaa parantaa, mut ikinä kenenkään tappaminen ei saa olla ratkaisu ongelmiin.

\
\

Siis kyllähän sinäkin silloin muuttuisit hirviöksi jos toteuttaisit kidustus lahtaus tapposi :o

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 12:48 keppälerttu kirjoitti:
\
\

:o

eihän se sitä tarkoita..

Rangaistuksia pitää koventaa, hoitoa ja seurantaa parantaa, mut ikinä kenenkään tappaminen ei saa olla ratkaisu ongelmiin.

Okei, jos kuolemantuomiota ei saada pedofiileille niin rangaistuksena pitäisi olla kastrointi sekä laitokseen sulkeminen loppuelämäkseen - oikeasti. Eikä mitään suomen feikki elinkautista josta vapautuu muutamassa vuodessa. Koska niin monet tutkimuset puoltavat sitä tosiasiaa, että pedofiliasta ei parannuta hoidon myötä. Uusimisprosentti oli päälle 90% tarkkaa lukua en muista. Musta on vain käsittämätöntä, että aikuiset ihmiset (valtiovalta etunenässä) hyysää näitä hirviöitä ja päästävät vapaalle jalalle puolustuskyvyttömien lasten luokse. Se aiheuttaa sen, että kuitenkin moni on valmis ottamaan oikeuden omiin käsiin näitä hirviöitä vastaan kun valtio ei tee mitään.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 12:52 vieras kirjoitti:
\
\

Siis kyllähän sinäkin silloin muuttuisit hirviöksi jos toteuttaisit kidustus lahtaus tapposi :o

Kuka pisti pyörän pyörimään? Mä en eläissäni tappaisi naapurin kallea - mutta pedofiilit kyllä. Ja jos se tekee musta hirviön, että suojelen viattomia lapsia niin siitä vaan.

Jos tulis tilanne jossa pitäis puolustaa väkivaltaisesti itseä tai perhettään niin toki sen tekisin ja siinähän voisi käydä ns vahinko eli tulla tappo samalla. Toivottavasti koskaan ei tarvi enkä missään nimessä koskaan toivo kontolleni sellaista. Hyi, vaikkei jäis kii, ois kauheeta kantaa mukanaan sellasta että ois tappanu jonkun ihmisen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 12:54 siveydensipuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 12:52 vieras kirjoitti:
\
\

Kuka pisti pyörän pyörimään? Mä en eläissäni tappaisi naapurin kallea - mutta pedofiilit kyllä. Ja jos se tekee musta hirviön, että suojelen viattomia lapsia niin siitä vaan.

Tarkoitin sillä että murhaajat on aina hirviöitä tappoi sitten hitlerin tai naapurin mummon.

Mulla on sen takia ehdoton asenne näihin monstereihin, koska yritän kuvitella tilannetta, että pedofiili muuttaisi naapuriini. Pystyisinkö luottamaan Suomen valtion tarjoamaan 'hoitoon' pedofilian parantamiseksi ja pystyisinkö luottamaan, että tämä ihminen ei tekisi pahaa lapsilleni. En pysty.

Jos Jammu vapautuisi ja muutaisi naapuriin, niin miten toimisitte? Tosin mies taitaa olla jo kyvytön liikkumaan, mutta jos olisi täysissä sielun ja ruumiin voimissa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 13:13 siveydensipuli kirjoitti:
Mulla on sen takia ehdoton asenne näihin monstereihin, koska yritän kuvitella tilannetta, että pedofiili muuttaisi naapuriini. Pystyisinkö luottamaan Suomen valtion tarjoamaan 'hoitoon' pedofilian parantamiseksi ja pystyisinkö luottamaan, että tämä ihminen ei tekisi pahaa lapsilleni. En pysty.

Jos Jammu vapautuisi ja muutaisi naapuriin, niin miten toimisitte? Tosin mies taitaa olla jo kyvytön liikkumaan, mutta jos olisi täysissä sielun ja ruumiin voimissa.

täytyy myöntää etten tiedä mitä tekisin, mut sen tiedän etten menis soittaa ovikelloa ja iskee sitä puukolla tms

Yhteistyössä