Kuvottava asenne.Vaimo on eria asia kuin tuntematon pano.
Eli jos poikasi tahtoisi olla isä lapselle, joka on syntynyt yhden illan jutusta, et olisi tekemisissä poikasi ja tämän lapsen kanssa? Taidat olla provo. Ala nyt vielä äpäristä puhumaan...Vaimo on eria asia kuin tuntematon pano.
Totta!Naisella on kolmekin mahdollisuutta, ettei joudu "tahtomattaan yksinhuoltajaksi", jos mies on tehnyt heti selväksi, ettei hän halua isäksi, niin tämä asia on naisen tiedossa. Hän voi ottaa jälkiehkäisypillerin, tehdä abortin tai antaa lapsen adoptioon, jos ei tahdo yksinhuoltajaksi. Monille miehille on oikeasti se tärkeää, että oma lapsi syntyy parisuhteeseen ja hänellä on ydinperhe. En minäkään ihan vasiten halua lasta kenellä ei ole isää
Entä, jos poikasi hylkäisi lapset, joita on kasvattanut entisen vaimonsa kanssa? Hylkäisitkö sinäkin nämä lapset tässä tapauksessa kun kerran apinoisit poikasi käytöstä?Ei helvetissä tarvi kiinnostaa jos ei poikaakaan kiinnosta.
Jotkut rinnastavat jälkiehkäisyn aborttiin. Ainakin minä tiedän tällaisia. Lisäksi harva tahtoo vetää sellaista kehoonsa ellei tiedä ehkäisyn pettäneen.Totta!
Ja jostakin lueskelin että jälkiehkäisypilleireiden myynti on kasvanut huomattavasti.
Johtunee varmaan osittain siitä että niitä saa nykyään reseptivapaasti.
eipä aleta nimittelemään :stick:Alkuperäinen kirjoittaja Yööök;29444395:LIEN ällöttävä akka, entinen Dirty Dancer aka Lilith ja mikähän muu. Lätkäissyt selluisen vanhan akan läskiperseensä palstalle, ja naamakuvansa joulun aikoihin.
Toivottavasti ei hänen poikansa laitakkaan geenejä jakoon, on meinaan poikakin varmasti aika saatanan ruma ja tyhmä, jos on äitiinsä tullut.
No ihan totta mä vaan puhun. Eikös LIEN aka Dirty Dancerin aka Lilith aka vanhan selluperseen omakin lapsi ole äpärä?eipä aleta nimittelemään :stick:
Ihan löytyy lähisuvusta, oma isä nimittäin...On kauhean köyhää keskustella kuvitteellisesta tilanteesta joka ei läheskään noin mene todellisuudessa. Näytä mulle mies kuka pystyy ja haluaa jättää naisen kenet on saattanut raskaaksi yhden illan jutusta tai seksisuhteesta (parisuhteita ei lasketa) edes yrittämättä olla isä omalla tavallaan?
Olisko uskonnolla jotakin tekemistä tuon asian kanssa?Jotkut rinnastavat jälkiehkäisyn aborttiin. Ainakin minä tiedän tällaisia. Lisäksi harva tahtoo vetää sellaista kehoonsa ellei tiedä ehkäisyn pettäneen.
No tässähän nyt ei ollut kyse siitä että haluaisiko olla lapsen kanssa tekemisissä jos isä HALUAISI olla tälle isä, siinä tilanteessa minäkin haluaisin tavata lasta. Mutta en todellakaan haluaisi tavata lasta, jonka kanssa poikanikaan ei haluaisi olla tekemisissä. Tää lapsi olis silloin saanut alkunsa vain minun lapseni sukusoluista....Eli jos poikasi tahtoisi olla isä lapselle, joka on syntynyt yhden illan jutusta, et olisi tekemisissä poikasi ja tämän lapsen kanssa? Taidat olla provo. Ala nyt vielä äpäristä puhumaan...
entä jos äitisikään ei olisi halunnut tuntea sinua? saako nainenkin nakata penskan lumihankeen ja jatkaa elämää kuin mitään ei olisi tehty?Ihan löytyy lähisuvusta, oma isä nimittäin...
Ajattele, jos et muuten enää saisi lapsenlapsia. Alkaisikohan kiinnostaa lapsi, joka kantaisi sinun perimääsi.Ei mua kyllä kiinnosta nähdä poikani lasta tuollaisessa tilanteessa, miksi ihmeessä kiinnostaisi? Sama asia jos poikani luovuttaisi siittiöitä, ei kiinnostaisi nähdä niitäkään lapsia. Mä voin olla isoäiti lapsille jotka ovat poikani LAPSIA, keille hän on ISÄ, ihan niin miten isänäolo nyt yleensä otetaan, ollaan arjessa läsnä.
No tässä nyt on vahinkoraskauksista juuri puhetta, vaikka suojautuisikin niin silti se baaripano voi tulla raskaaksi..eihän isäksi ole pakko alkaa kuten ei äidiksikään, ei harrasta seksiä, ainakaan suojaamatonta