Voiko isyydestä kieltäytyä?

[QUOTE="Wtf";29444355]LIEN: no eihän sun nyt hyvänen aika tarvi siitä äidistä olla kiinnostunut. Vaan siitä viattomasta lapsesta!![/QUOTE]

Ei helvetissä tarvi kiinnostaa jos ei poikaakaan kiinnosta.
 
"femin"
[QUOTE="Wtf";29444306]:O :O ja vielä kerran :O.

Kfkfkf: sanoit, ettei sua kiinnostais vähääkään nähdä oman poikasi lasta, joka syntynyt baaripanosta! :O oletko ihan varma?[/QUOTE]

:O :O

Siis mä aattelin et kfkfkf olis ihana ihminen, muta taisin olla väärässä...
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Naisella on kolmekin mahdollisuutta, ettei joudu "tahtomattaan yksinhuoltajaksi", jos mies on tehnyt heti selväksi, ettei hän halua isäksi, niin tämä asia on naisen tiedossa. Hän voi ottaa jälkiehkäisypillerin, tehdä abortin tai antaa lapsen adoptioon, jos ei tahdo yksinhuoltajaksi. Monille miehille on oikeasti se tärkeää, että oma lapsi syntyy parisuhteeseen ja hänellä on ydinperhe. En minäkään ihan vasiten halua lasta kenellä ei ole isää
Totta!

Ja jostakin lueskelin että jälkiehkäisypilleireiden myynti on kasvanut huomattavasti.
Johtunee varmaan osittain siitä että niitä saa nykyään reseptivapaasti.
 
Yööök
LIEN ällöttävä akka, entinen Dirty Dancer aka Lilith ja mikähän muu. Lätkäissyt selluisen vanhan akan läskiperseensä palstalle, ja naamakuvansa joulun aikoihin.

Toivottavasti ei hänen poikansa laitakkaan geenejä jakoon, on meinaan poikakin varmasti aika saatanan ruma ja tyhmä, jos on äitiinsä tullut. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yööök;29444395:
LIEN ällöttävä akka, entinen Dirty Dancer aka Lilith ja mikähän muu. Lätkäissyt selluisen vanhan akan läskiperseensä palstalle, ja naamakuvansa joulun aikoihin.

Toivottavasti ei hänen poikansa laitakkaan geenejä jakoon, on meinaan poikakin varmasti aika saatanan ruma ja tyhmä, jos on äitiinsä tullut. :)
eipä aleta nimittelemään :stick:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Yööök
eipä aleta nimittelemään :stick:
No ihan totta mä vaan puhun. Eikös LIEN aka Dirty Dancerin aka Lilith aka vanhan selluperseen omakin lapsi ole äpärä?
Vai onko avioon syntynyt?

Ja tuolla typerän ihmisen logiikalla kai hänen poikansakin isä on lähtenyt lätkimään ja se on hänelle ihan OK, kun kerta vaimo on eri asemassa?
LIEN:hän ei ole enää mikään vaimo. Ei saanut selluperse pidettyä perhettään kasassa. :/
 
kfkfkf
On kauhean köyhää keskustella kuvitteellisesta tilanteesta joka ei läheskään noin mene todellisuudessa. Näytä mulle mies kuka pystyy ja haluaa jättää naisen kenet on saattanut raskaaksi yhden illan jutusta tai seksisuhteesta (parisuhteita ei lasketa) edes yrittämättä olla isä omalla tavallaan?
Ihan löytyy lähisuvusta, oma isä nimittäin... :whistle:
 
kfkfkf
[QUOTE="Wtf";29444306]:O :O ja vielä kerran :O.

Kfkfkf: sanoit, ettei sua kiinnostais vähääkään nähdä oman poikasi lasta, joka syntynyt baaripanosta! :O oletko ihan varma?[/QUOTE]

Ei mua kyllä kiinnosta nähdä poikani lasta tuollaisessa tilanteessa, miksi ihmeessä kiinnostaisi? Sama asia jos poikani luovuttaisi siittiöitä, ei kiinnostaisi nähdä niitäkään lapsia. Mä voin olla isoäiti lapsille jotka ovat poikani LAPSIA, keille hän on ISÄ, ihan niin miten isänäolo nyt yleensä otetaan, ollaan arjessa läsnä.
 
Jotkut rinnastavat jälkiehkäisyn aborttiin. Ainakin minä tiedän tällaisia. Lisäksi harva tahtoo vetää sellaista kehoonsa ellei tiedä ehkäisyn pettäneen.
Olisko uskonnolla jotakin tekemistä tuon asian kanssa?




Tällä lääkkeellä ei tietääkseni ole mitään erikoisempia sivuoireita.
Voi sellaisen ottaa jos epäilee raskautta.



"Lisäksi harva tahtoo vetää sellaista kehoonsa ellei tiedä ehkäisyn pettäneen"

Kuinka harva? Mistä tiedät ettei pelkkä epäily raskaudesta saa ihmisiä ottamaan pilleriä?

Toivottavasti muut eivät vaan saa sellaista käsitystä että kyseessä olisi joku huonokin teko jos ottaa jälkiehkäisypillerin.
Tosiasiassa tämä jälkiehkäisypilleri on erittäin hyvä vaihtoehto jos epäilee tulleensa raskaaksi, eikä raskaus ole toivottu.
 
kfkfkf
Eli jos poikasi tahtoisi olla isä lapselle, joka on syntynyt yhden illan jutusta, et olisi tekemisissä poikasi ja tämän lapsen kanssa? Taidat olla provo. :D Ala nyt vielä äpäristä puhumaan...
No tässähän nyt ei ollut kyse siitä että haluaisiko olla lapsen kanssa tekemisissä jos isä HALUAISI olla tälle isä, siinä tilanteessa minäkin haluaisin tavata lasta. Mutta en todellakaan haluaisi tavata lasta, jonka kanssa poikanikaan ei haluaisi olla tekemisissä. Tää lapsi olis silloin saanut alkunsa vain minun lapseni sukusoluista....
 
"Wtf"
Kfkfkf: Just. Että ihan sama, jos poikasi haluaa luovuttaa spermaa, jotta joku saa haluamansa lapsen.

Iiiiiihan sama asia, ku sitten panna joku nainen raskaaksi. Ihan tismalleen sama.. Hyvä poika, hyvä, hyvin tehty ja läpsyt päälle!! Jeah!!!
 
kfkfkf
[QUOTE="Wtf";29444506]Kfkfkf: Just. Että ihan sama, jos poikasi haluaa luovuttaa spermaa, jotta joku saa haluamansa lapsen.

Iiiiiihan sama asia, ku sitten panna joku nainen raskaaksi. Ihan tismalleen sama.. Hyvä poika, hyvä, hyvin tehty ja läpsyt päälle!! Jeah!!![/QUOTE]

Ootko nyt yhtään lukenut tätä ketjua?
Jos mun poika sais vahingossa jonkun baaripanon raskaaksi, eikä todellakaan haluaisi vielä (tai ikinä) lapsia, hyväksyisin sen ettei haluaisi olla tuon lapsen kanssa tekemisissä. Siinä tilanteessa en itsekkään olisi lapsen kanssa tekemisissä.
Ja jos mulla olis tyttö ja hän luovuttaisi munasolujaan, en haluaisi olla niidenkään lasten kanssa tekemisissä.
AIVAN ERIASIA, jos poikani olisi parisuhteessa ja jättäisi naisen raskauden loppuvaiheessa, tällöin tekisin kaikkeni, että poika muodostaisi siteen kuitenkin tähän lapseen. Se on silloin yhdessä tehty ja haluttu. Raukkamaista kääntää selkänsä tuossa vaiheessa...
Tuskin kovin moni äiti antais sitä lastaan edes aivan ventovieraalle.. Kaikki kenellä on lapsia, voivat tätä miettiä, että antaisiko lapsensa jollekkin Matti Meikäläiselle tuosta noin vaan.
 
"Wtf"
Kfkfkf: kysyn vielä yhden asian.

Kuvittele, että joku päivä ovesi taa tulisi pieni poika äitinsä kanssa. Pieni poika, joka olisi aivan sinun pojan näköinen. Poikaasi tämä lapsi ei kiinnostaisi.

Ihanko oikeasti sulkisit oven: ei kiinnosta, ku olet baaripanosta syntynyt .
 
kfkfkf
[QUOTE="Wtf";29444527]Kfkfkf: kysyn vielä yhden asian.

Kuvittele, että joku päivä ovesi taa tulisi pieni poika äitinsä kanssa. Pieni poika, joka olisi aivan sinun pojan näköinen. Poikaasi tämä lapsi ei kiinnostaisi.

Ihanko oikeasti sulkisit oven: ei kiinnosta, ku olet baaripanosta syntynyt .[/QUOTE]

Vaikea sanoa, että miten tuossa tilanteessa suhtautuisin.. Nyt kun esitit asian noin :)

Voin vain omaa tilannettani miettiä ja sitä, että miten oma isäni suhtautuisi jos nyt menisin hänen ovelleen lasteni kanssa. Luulen, että ei häntä kiinnostaisi paskan vertaa edes se, että minä olen siinä ovella. Miten hänen vanhempansa olisivat reagoineet jos olisin mennyt heidän ovelleen (isälläni siis myös toinen lapsi jonka kanssa asuu) En usko että olis tullut mitään "jee lisää lapsenlapsia" reaktiota
 
Ei mua kyllä kiinnosta nähdä poikani lasta tuollaisessa tilanteessa, miksi ihmeessä kiinnostaisi? Sama asia jos poikani luovuttaisi siittiöitä, ei kiinnostaisi nähdä niitäkään lapsia. Mä voin olla isoäiti lapsille jotka ovat poikani LAPSIA, keille hän on ISÄ, ihan niin miten isänäolo nyt yleensä otetaan, ollaan arjessa läsnä.
Ajattele, jos et muuten enää saisi lapsenlapsia. Alkaisikohan kiinnostaa lapsi, joka kantaisi sinun perimääsi.
 
kfkfkf
eihän isäksi ole pakko alkaa kuten ei äidiksikään, ei harrasta seksiä, ainakaan suojaamatonta
No tässä nyt on vahinkoraskauksista juuri puhetta, vaikka suojautuisikin niin silti se baaripano voi tulla raskaaksi..

Paremminkin pitäisi sanoa, että harrastaa seksiä vasta sitten, kun on valmis isäksi ja vain sellaisen ihmisen kanssa jonka haluaa lapsensa äidiksi..
 
kfkfkf
[QUOTE="Wtf";29444566]Kfkfkf: tiedätkö, tuli kauhea ilo, ku sanoit noin. :D en halua ajatella, että kukaan pystyis kääntämään selkänsä tuossa tilanteessa.[/QUOTE]

No tuolleen kun sen asian esittää, niin aloin itsekkin miettimään että ohhoh :D empä kyllä löis ovea kiinni ja sanois ettei kiinnosta :D
 

Yhteistyössä