V
Vieras
Vieras
Jos useiden vuosien ajan syö huonosti, siis ei hedelmiä eikä kasviksia, ei juurikaan punaista lihaa jne..Niin voiko se alentaa hemppaa roimasti?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:mun hemppa varmaan on alhainen,,kun miettii tätä oireiden määrää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No siis ei ole kaiketi tapahtunut mitenkään yhtäkkiä. Ja mun olo on ihan normaali, hemppa 85.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vv:mun hemppa varmaan on alhainen,,kun miettii tätä oireiden määrää.
Mitä oireita sinulla on?
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vv:mun hemppa varmaan on alhainen,,kun miettii tätä oireiden määrää.
Mitä oireita sinulla on?
mä en ees enään ole kalpea vaan valkoinen, väsymys, pahoinvointi, palelu, voimattamuus.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No siis ei ole kaiketi tapahtunut mitenkään yhtäkkiä. Ja mun olo on ihan normaali, hemppa 85.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vv:mun hemppa varmaan on alhainen,,kun miettii tätä oireiden määrää.
Mitä oireita sinulla on?
mä en ees enään ole kalpea vaan valkoinen, väsymys, pahoinvointi, palelu, voimattamuus.
Käy ihmeessä mittauttamassa hemppa. Joku syy kuitenkin alhaiseen hemoglobiiniin on...
Alkuperäinen kirjoittaja ahma:Mulla meni vuodessa noihin lukemiin kun söin kaalia ja perunaa opiskelijana. En huomannu mitään, ennenku muutettiin maalle, ja ihmettelin miksei jaksa tulppaanipenkkiä kaivaa kuin kymmenen minuutin pätkissä. Sitte takka savutti, ja sain samantien rytmihäiriön ja pyörryin vessareissulla...