Voiko erosta ikinä selviytyä? ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
helposti voi. jos suhde on ollut huono. ja yleensähän näin on jos erotaan.

Suhde voi olla huono ja ero silti tulla yllätyksenä. Minä ajattelin että meilläkin oli vaan normaaleja riitoja ja väsymystä kun oli pieni lapsi. Mutta niin vaan mies lähti ja jätti meidät pojan kanssa kaksin. Ja ihan puskasta tuli ero. Silti erosta selviää.

helppoahan se on jos ei ole lapsia... Mutta kun on kaks pientä lasta ja mies viel uhkaa ettei halua nähä niit ikään enää..:( on niin hirvittävä olo, tuntuu ettei tää tästä paremmaks muutu

Voi. Itsellä siihen meni se pitkä vuosi. Se oli sellaista jojottelua, välillä tuntu että jess, tää oli kyllä oikea päätös ja välillä väännettiin taas itkua että oon pilannu elämäni ja tehny väärän päätöksen. Annoin itteni tuntea kaikki mahdolliset tunteet, surin ja surin ja pikkuhiljaa huomasin ettei jokainen asia enää muistutakkaan "entisestä elämästä".. Kaikista pahin hetki oli kun exä löysi uuden, silloin mä luulin että kuolen siihen tuskaan. Mutta niin siinä vaan kävi, että aika paransi. Ei se eron hetkellä lohduta tippaakaan, mutta jälkeenpäin sitä huomaa että niinhän se on..

no, minulla ex mies lähti "yllättäen" kesken lapsettomuushoitojen toisen naisen matkaan. Siinä vaiheessa ajattelin kyllä, että koskaan en voisi enää olla onnellinen saati saada perhettä. No parin kk päästä törmäsin ihanaan mieheen ja nyt olemme olleet jo vuosia naimisissa. Tänään en voi käsittää miten jaksoin elää exäni kanssa huonossa parisuhteessa niin kauan ja olen todella onnellinen että kipeä ero tuli, jotta sain minua tyydyttävän parisuhteen ja elämän. sen lisäksi olemme jopa ilman hoitoja onnistuneet saamaan lapsia :)

Itse heräsin yhtenä päivänä siihen että aurinko oli pitkän pimeyden jälkeen noussut.
Erosta oli kulunut pari kuukautta.
Mutta tein kyllä sitä surutyötä pitkään ennen eroakin.

Alkuperäinen kirjoittaja pääsee:
Erosin kuusi vuotta sitten. Otti lujille. Kaverit sanoi, että kyllä siitä pääsee yli ja tosiaan siitä pääsee yli.
Voimia kaikille, jotka ovat eron tuskissa

ja eikä erosuruun mennyt tokikaan kuutta vuotta. Kuitenkin vuoden päästä alkoi jo hellittämään ja sitten alkoi aurinko paistaa..ja nyt ollaan menty aina upeampaa ja hienompaa elämää kohden!

Yhteistyössä