Millainen on läihoitajakoulutuksen soveltuvuustesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sitku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kävin siellä, siinä oli matikkatehtäviä, sitten jotain piirtämistä - oli joku ruutu jonka keskellä oli piste, ja piti piirtää siitä pisteestä jotain mitä ekana tuli mieleen :o Sit oli psykologin haastattelu... Muuta en sit muistakaan.

Kannattaa olla positiivinen ja reipas. :D
Kun piirretään niitä kuvia, piirrä iloisia, ja etenkin jos sulla on se psykologin haastattelu muista hyvät käytöstavat; oikein reippaasti kätellen esittelet ittes jne.

joo se psykologi katsoo ne sun piirustukset ja sen perusteella niistä kattotaan jotain.. ja olihan siellä sit niitä että jatka lausetta.. esim. äitini on... isäni on... minä olen..

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
joo se psykologi katsoo ne sun piirustukset ja sen perusteella niistä kattotaan jotain.. ja olihan siellä sit niitä että jatka lausetta.. esim. äitini on... isäni on... minä olen..

Äitini on...kuollut,isäni on...kuollut,minä olen...hmmm :/ hengissä

Ensin oli ryhmätilanne, jossa annettiin aihe josta keskustella. Toisena oli kirjallinen testi, jossa katsotaan mm. logiikan tajua ja psykologisia kysymyksiä. Viimeisenä oli henkilökohtainen haastattelu.

Pääsin opiskelemaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
en mä ainakaan valmistautunut mitenkää.. ryhmäkeskustelu, psykologi keskustelu, matemaattista tehtävää ja jotain musteläiskä kuvia...

Joo, näitä juttujahan siellä on, eipä siihen voi oikeastaan mitenkään valmistautua etukäteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
en mä ainakaan valmistautunut mitenkää.. ryhmäkeskustelu, psykologi keskustelu, matemaattista tehtävää ja jotain musteläiskä kuvia...

Joo, näitä juttujahan siellä on, eipä siihen voi oikeastaan mitenkään valmistautua etukäteen.

paitsi ehkä voi miettiä valmiiksi että osaa vastata kun kysellään miksi haluaa opiskella alaa jne. ja minulta kyseltiin myös kovasti että miten aikoo rhoittaa opiskelun jne.. kaikkea tollasta

Yhteistyössä