Voiko avioliittoa saada toimimaan jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun nyt saat tän ihanan miehen itselles ap, niin kuinka paljon sä olet valmis sietämään ja antamaan anteeksi? Kaiken?

Paitsi, että eihän mies voi sun jälkeen enää ottaa ja ihastua/rakastua, koska te ootte "match made in heaven" (joo varmaan :whistle:)

[QUOTE="jou";22270076]Kun nyt saat tän ihanan miehen itselles ap, niin kuinka paljon sä olet valmis sietämään ja antamaan anteeksi? Kaiken?

Paitsi, että eihän mies voi sun jälkeen enää ottaa ja ihastua/rakastua, koska te ootte "match made in heaven" (joo varmaan :whistle:)[/QUOTE]

Voisitko sä ap vastata tähän??

varmaan miehen ensin keskustella vaimon kanssa sillä voihan olla ettei vaimo edes halua enää miestä takaisin. Toinen asia on et jos avioliitto on ollut pitkä ja nainen esim haluaa lapsia niin voi olla että ottaa miehen takaisin ainakin joksikin aikaa. Toiset myös pystyvät elämään avioliitossa joka perustuu esim ystävyyteen ja kunnioitukseen eikä tunteet yms merkitse niin paljoa. Miehen täytyy asia selvittää itsensä sekä vaimonsa kanssa ja sillä toimiiko se tai ei ei ole mitään tekemistä sinun kanssasi. Itse jos olisin asemassasi niin ehkä kuitenkin unohtaisin miehen sillä suuri rakkautenne ei oikein alkanut kirkkaiden tähtien alla ja sinuna miettisin myös sitä millaisen kuvan annat itsestäsi ja käytöksestäsi omille lapsillesi. Syyllinenhän et ole miehen petokseen mutta et ole kyllä kovin kunniotettava persoona. En itse haluaisi lähipiiriini kaltaistasi ihmistä ja tiedän että moni ajattelee samoin kuin minä. Ei siis kannata asiaa hirveästi mainostaa.

Ap, et ole vastannut siihen, että asuiko mies erillään vaimostaan, kun aloitte seurustelemaan.

Mulle itselleni erilleen muuttaminen olisi niin iso asia, että jos sen tekisin, tekisin sen ajatuksella olla koskaan palaamatta yhteen. Päätökseni olisi silloin erittäin harkittu ja minua ärsyttäisi erittäin paljon, jos ulkopuoliset pitäisivät minua jossain "henkisessä karanteenissa", jossa kuuluisi edelleen exälleen eikä saisi alkaa tapailemaan uusia ihmisiä. Olen kerran kokenut sellaisen tilanteen eikä ollut kivaa.

Tapaamasi miehen harrastama soutaminen ja huopaaminen viittaa kyllä vahvasti siihen suuntaan, ettei hän ole oikein selvillä vesillä sen suhteen mitä haluaa. Varoisin itse sekaantumasta tuuliviirimieheen, mutta itepä katsot mitä teet...

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="noh";22270062]Tuskinpa kuvio vaimon kanssa enää onnistuu, ellei vaimo sitten ole sellainen, että ukko saa aina halutessaan mennä menojaan ja sitten loppupeleissä aina palata juoksut juostuaan vaimonsa luokse.

Sen sijaan mä veikkaan, että tilanne todennäköisesti rupeaa toistamaan itseään.

Mulla on tuttavapiirissä ollut monia vastaavanlaisia tilanteita ja ainoastaan yksi niistä on päätynyt siihen, että uusi nainen ja mies ovat oikeasti eläneet onnellisina parisuhteessa jo reilut 10 vuotta. Sen sijaan loput 99% näistä tapauksista on mennyt niin, että siinä huumassa mennään yhteen sen uuden kumppanin kanssa ja sitten kun arki iskee, niin kas kummaa, tämä uusi kumppani huomaa olevansa samassa tilanteessa kuin aikoinaan tämä vanha kumppani. Monilla on jo kolmas-neljäs kumppani kierrossa tällä periaatteella, suhteet ovat kestäneet vuoden pari. Ja joka ikinen kerta puhutaan jostain elämää suuremmasta rakkaudesta. Tämä on vain mun mielipiteeni, mutta mä en usko sellaiseen elämää suurempaan rakkauteen, joka kestää aina vuoden kerrallaan...[/QUOTE]

Se on tätä nykypäivän kertakäyttökulttuuria se.

Yhteistyössä