Suhde alkanut pettämisestä..mitä odottaa tulevaisuudelta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hetken olin poissa paikalta..

Ehkä jokin "käsittelemätön tunne" on tässä taustalla jota en tunnista..ja sitä yritän tavalla tai toisella peitellä.En tiedä mikä se on, mutta se ei todellakaan vaikuta joka päiväiseen elämääni.

Mietin vain sitä vieläkin..mikä on tälläisen suhteen tulevaisuus..sen enempää siitä kiinnostuneena kuitenkaan..

Lapseni kuitenkin muistaa äitinsä ja isänsä kipeän eron ja kaiken siihen liittyvän..niin hyvässä kuin pahassa ja sitä en lapseni halua enää kokevan.

No jos sinäkin ap olet päässyt jo ns. yli erosta, ja olet onnellisessa uudessa suhteessakin, ja tuo pettäjäeksäsi on edelleen kimpassa sen naisen kanssa jonka kanssa sinua petti... niin onhan tuo nyt sitten jo aika kauan kestänyt. Ehkä he ovat kumpikin toisilleen ne oikeat...?

Vai säntäsitkö itse suoraa päätä uuteen avioon?

En mennyt itse avioon heti tuon eron jälkeen.En todellakaan.
Olen kyllä päässyt yli tuosta erosta ja uskon että tässä on kukin meistä löytänyt sielunkumppaninsa.

Mutta juu..asiasta postilaatikkoon..ei jaksa enää miettiä asiaa.

Pojan kohtalo vain huolettaa..monellakin eri tavalla.Isällään kun asuu ja meillä yhteishuoltajuus.Eikä todellakaan olla lämpimissä väleissä.Siis minä ja pojan isä tai tuleva vaimonsa.

Mutta se nyt on taas asia erikseen.

Totta sanoakseni..en edes tiedä miksi moista mietin..
Yksi syy taitaa olla se..että tämä pariskunta on astelemassa avioliiton onnelliseen satamaan..

Tuli vain ajatuksissani mieleen tämäkin asia..tahdoin kai vain saada keskustelua aikaiseksi..

No kai nyt jo vähän aavistat miten tarinassa käy, jos tapahtuneesta on jo vuosia. Kuten oletan jos olet jo toisen miehen kanssa ja kolme lawstakin ehtinyt tehdä.

Joo unohda nyt huolen aihe. Pojalla on varmasti kaikki nyt niin hyvin kuin voi olla. Koko porukka elelee onnellisena, ja tuskin sinua siihen enää kaivataankaan. Yritä nyt hoitaa ne nyksäliiton trollinpooikaset.... eiko...

Jos nainen on ollut yhdessä exäsi kanssa erostanne lähtien, niin tuskin tuo naimisiinmeno mikään suuri elämänmuutos pojallesi on. Tapahtumarikkaampaa sinun elämäsi on ollut - erosta toipuminen, elämän miehen löytäminen, avioliitto ja kolme lasta samassa ajassa, jossa toiset ehtivät vasta alttarille.

Yhteistyössä