Voiko ARVEN päälle tatuoida?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tatuointiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tatuointiin

Vieras
Siis onko mahdollista tehdä tatuointi arven päälle?

Jos on kuinkahan vanhoja arpien pitää olla?

Muuten kivan näköinen masu raskauksien jälkeen, mutta nuo raskausarvet ei oo kovin kivat :kieh:

IHANAA!!! =) =) =)

Näkyykö se arpi sieltä alta?

Joku kiva kaksosainen tatuointi mun pitäs laittaa tuohon navan kummellkkin puolelle, ehkä jotkut liskot?

Niin ja vielä tiedättekö kuinka vanha arven piää olla?

Kiitos teille kumminkin =) =) :D

Miten kukaan voi kuvitella, että arpi ei näkyisi tatuoinnin läpi/alta? Värihän menee ihon sisälle, ei se sitä ihoa tasoita :xmas: Arven päälle voi tatuoida, miksei voisi?

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Miten kukaan voi kuvitella, että arpi ei näkyisi tatuoinnin läpi/alta? Värihän menee ihon sisälle, ei se sitä ihoa tasoita :xmas: Arven päälle voi tatuoida, miksei voisi?

:laugh:

Siis juu on mulla 2 tatuointia ennestään, 1 isokin :D

Tarkoitin sitä että onkohan väri jotenkin erillainen/haalemapi arven päälle kuin sitten normaalilla iholla, tiedän tyhmä sanavalinta tuohon.

Mä luin taas hätäisesti..

Eli arvet siis näkyvät tatskan alta, ihan hyvin? Paska :/

Ei mulla ainakaan näy tuo arpi tuolla alla.. mä honasin ton arven vasta tatskan laiton jälkeen joskus, kun ihmettelin miks se on sen arven kohdalta koholla silleen jännästi. Mut se onkin vissiin joku arpi hamasta lapsuudesta. Vaan mullon frendillä monen sadan kuva mahassa raskausarpien päällä, men siitä sen kummemmin tiedä miten vanhoja arpien pitää olla mut ainakin se otti sen tatskan muksun ollessa joku parin vuoden ikäinen.

Cothiksella on saattanna käydä sillai että se tatska on vaan siitä kohdasta noussut koholle ns. arpeutunut (en vaan käsitä miten ei voi arpea aikasemmin huomata). Samoin kävi mulle erääseen kohtaan ja kun se uudelleen väritettiin jne. ongelma hävisi. Mutta tatska ei todellakaan tasoita ihoa, väri saattaa pysyä huonommin mutta ero on minimaalinen. Arpia on erilaisia, raskausarvet ja leikkausarvet painii vähän eri sarjassa. Kaveri tatuoi erään mamman vatsan koska se oli repeytynyt niin mukavasti kaksosia odotellessa. Kyllä pinnalla näkyy hentoiset jäljet.

Cothiksella on saattanna käydä sillai että se tatska on vaan siitä kohdasta noussut koholle ns. arpeutunut (en vaan käsitä miten ei voi arpea aikasemmin huomata). Samoin kävi mulle erääseen kohtaan ja kun se uudelleen väritettiin jne. ongelma hävisi. Mutta tatska ei todellakaan tasoita ihoa, väri saattaa pysyä huonommin mutta ero on minimaalinen. Arpia on erilaisia, raskausarvet ja leikkausarvet painii vähän eri sarjassa. Kaveri tatuoi erään mamman vatsan koska se oli repeytynyt niin mukavasti kaksosia odotellessa. Kyllä pinnalla näkyy hentoiset jäljet.

Siis toki kun arpi on matalammalla kuin normaali iho, huomaa eron siten.
Mutta nuo arvet on kyllä sen verran järkyt että mieluusti hakkasin kuvan niiden päälle.

Eikä niitä onneksi paljoa ole, sen verran kuitenkin että mua häiritsee ne.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarred:
ei hitto,en ois uskonu et vois,kaverin kanssa naureskeltiin että pitäsikö mun tatuioida liekit tohon vatsaan kun arvet on jo ihan kuvioiltaan kuin liekit,oisko hiukka magee!!!!!!!!!! :whistle:

Mä kävin äsken lueskelemassa netistä ja kyllä se näyttää olevan mahdollista :)

Voi arven päälle joo tatuoida.
Siinä vaan on se, että tatuoinnin reunat ei välttämättä oo kauheen siistit, jos just siihen arven päälle joutuu ääriviivaa tekemään :/ Vaikka olis kuinka taitava tatuoija... Ja mun mielestä se sattuu enemmän arven päälle :kieh:
On kuulemma hankalampaa tatuoidakin arpista ihoa.
Mä ajattelin tatuoida mahaan Freddy Krugerin naaman, kun se tuntuskin aidolta :D

Mul kuule mahassa TOSI PAHAT arvet ja isot,niin myös reisissä. Olin tosi nuori kun sain lapseni ja ne ovat aina häirinneet minua paljon. Olen nyt jonku vuoden miettinyt tota samaa että tekisi tatuointeja näihin kohtiin ( olen tatuoitu jo muutenkin ) ni pari lisää haittaisi mitään. Eli pystykö niiden päälle tatuoimaan vai ei??? ( näytti olevan noita vastauksia moneen suuntaan :) )

VOI TODELLAKIN PEITTÄÄ ..ITE OON 21 V JA KAKS LASTA..SAIN KAUHEET RASKAUSARVET.JA NYT OTIN KAKS VIIKKOO SITTEN ERITTÄIN HIENON TRIBAALI TATUOINNIN JA EI NÄY ARVET MISSÄÄN JA MUUTENKIN TOSI SEXY WOOOW .;) SUOSITTELEN EHDOTTOMASTI

..mites sitte ku on tällain hätäsektiosta johtuva navasta alaspäin n.10cm vekki....?kolme vuotta jo miettiny et uskallanko laittaa siihen kuvaa,ja miltä se näyttäs.....

Lehdestä luin (oli kuvakin ) miten joku oli laittanut rintasyöpäleikkausarven päälle tosi kauniin tatuoinnin. Se oli minustakin jopa tosi kaunis, vaikken ole henk. koht. mikään tatska-fani.

Mulla kaulassa 2 cm X 6 cm pitkä arpi josta poistetiin vanhoja rumia tatuointeja ja kas kummaa pääsi tulehtuu. Nyt arpi 6kk vanha ja suht tasainen.Milloin voin tatuoida uuden kuvan arven päälle? Pitääkö odottaa vielä vuosi?

Yhteistyössä