Voiko penis "kutistua"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimoke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimoke

Vieras
Meillä on kolme lasta, joista nuorin on vuoden.
Yhdynnässä tuntuma on kärsinyt huomattavasti, ja olen ajatellut syyn olevan minussa ja syynytysten ja raskauksien löysyttämissä paikoissa.

LAntionpohjan lihakset ovat kuitenkin kunnossa, en ole mikään supertiukka, mutta mitään ongelmia ei ole pitää pieniä metallisia treenikuulia sisällä, sormillekin puristus tuntuu. En kuitenkaan edes väitä olevani mikään supertiukka.

Mietin, voiko osa syynä olla miehen erektion heikkeneminen? kolmenkympin rajapyykki lähestyy ja mies tuopakoi todella paljon. käteen ei tunnu enää yhtä kovalta kuin ennen, ja jopa näyttää lyhyemmältä.

Onko siis vikaa vähän molemmissa ja mitä tässä voi tehdä, miehen puolesta kun en voi tupakointiakaan lopettaa.

On kuitenkin ikävää, kun en itse tunne yhdynnässä juuri mitään :(

Itse jatkaisin lihasjumppaa, mutta oletettavasti myös tupakointi vaikuttaa jos kädessäkin "ylimenevä osa" lyhenee. Paksuuden kanssa mittä voi myös olla tuntumalla sormet kiinni asti vai ei. Onko mies itse huolissaan erektiosta, sen vahvuudesta, kestosta tai koosta?

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse jatkaisin lihasjumppaa, mutta oletettavasti myös tupakointi vaikuttaa jos kädessäkin "ylimenevä osa" lyhenee. Paksuuden kanssa mittä voi myös olla tuntumalla sormet kiinni asti vai ei. Onko mies itse huolissaan erektiosta, sen vahvuudesta, kestosta tai koosta?

:hug:

ei tuo ole mitään puhunut ainakaan, ja hän saa ainakyllä tyydytyksen.

No jos peli ei ole oikeasti kova, niin ei se tunnu siltä, miltä pitäisi.

En tajua, miksi kukaan haluaa tupakoida, juuri tuon takia, että se heikentää hiussuonien toimintaa paisuvaiskudoksissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
No jos peli ei ole oikeasti kova, niin ei se tunnu siltä, miltä pitäisi.

En tajua, miksi kukaan haluaa tupakoida, juuri tuon takia, että se heikentää hiussuonien toimintaa paisuvaiskudoksissa.

En tajua miksi kukaan ylipäätänsä haluaa tupakoida :D Tupruteltiin miehen kanssa norttia vuosia...onneksi päästiin eroon.

Ja ihan niinkuin sen joystickikin olis jotenkin suurempi kuin ennen?