Tatuoinnista arven päälle. Kysymyksiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Eli minulla on paljon 8vuotta vanhoja teini-iän myllerryksissä tehtyjä viiltelyarpia, jotka n'kyvät selkeästi edelleen, koska ovat valkoisia. Onko mahdollista tatuoida päälle ihon värisellä sävyllä? Turpoaako tatuoinnit jotenkin niin, että arvet voisivat korostua? en tiedä tatuoinneista mitään ja värillisiä en halua ottaa.

Olen lukenut paljon laserhoidoista huonoa, joten en uskalla lähteä niihin.
Haluaisin kulkea taas topeissa kesäisin ilman ennakkoluuloisten ihmisten kyyläilyä ja tarvetta yrittää koko ajan pitää kädet pois näkyvistä. Pitkähiahisissa on hieman kuuma! :D

No saahan niillä tatskoilla peitettyä. Jos on vuosia vanhoja arpia niin peittyyhän ne, mutta jos ne on tällä hetkellä jo silleen koholla niin onhan ne sen tatskan oto jälkeenkin. Sitä en tiedä tai usko että tatskan oton jälkeen jotenkin nousisi se arpikohta. Sun kannattaa kyllä ihan tatskaliikkeessä käydä asiasta kysymässä. Kai ne sen verta tietää

Minulla ainakin tatuointi saattaa välillä turvota niin että on koholla ja tuntuu selvästi, että en oikein tiedä toimisiko. vaikka väri olisi oikea niin saattaisi silti näkyä.

Tatuoinnilla saat huomion pois arvista, mutta koholla ne ovat edelleen. Tatuointi itsessään on iso haava ennen paranemistaan, joten ei sillä vanhoja jälkiä pois saa.

Mitä ihon väriseen sävyyn taas tulee niin sen voit unohtaa. Onko sitten mukavaa jos rusketut ja ne arpien kohdat näkyvät entistä selvemmin? Plus että tatuoimalla on lähes mahdotonta saavuttaa aidolta iholta näyttävä lopputulos eli sitten sulla olisi omituisia jälkiä arpien sijaan.

Suosittelisin, että suunnittelet tatuoinnin, joka on värikäs tai mustavalkoinen ja joka tulee arpien päälle. Tällaisissa tilanteissa kannattaa kyllä aina ensin piipahtaa tatuointiliikkeessä kertomassa aikeistaan koska kaikki paikat eivät edes tatuoi arpeutuneen ihon päälle.

Yhteistyössä