Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Miksi et kommentoi mitään ehdotuksiin, että viekää aluksi vaikka yhdeksi yöksi?
Tyttö on ollut kerran "hoidossa minun äitilläni niin, että itse olin siinä koko ajan, mutta otin vähän alkoholia, siis pari siideriä, ja oli sovittu että äitini katsoo tyttöä etten minä puutu häneen kun olen "huppelissa". Äitini myös valvoi yön tytön kanssa silloin kun ei meiannut käydä nukkumaan. Annoin neuvoja, miten sais tytön ehkä rauhottuu mut en ottanu syliin tai mitään kun tosiaan tulin vähän hiprakkaan. Sellasessa hoidossa on siis ollu, noin kakstoista tuntia. Ehdotin anopille, että mitä jos tulee hakee sillo perjantai-aamuna ja tuo vaikka seuraavaks yöks takas, katotaan miten on menny sit..mut anoppi sano ettei rupee tota matkaa ajamaan niin edestakaisin peräkkäisinä päivinä. Sanoin että no sit ei mahda minkään, tyttö pysyy kotona vaan, katsotaan kun on vanhempi. Tästä anoppi raivostui, että miksen anna tyttöä, enkö luota, ja sai tietenkin puolelleen myös mieheni, joka on sitä mieltä etten kiusallani anna tyttöä hoitoon kun vihaan anoppiani. Vihaan, kyllä, mutta "itsekkäästi" ajattelen myös lapseni parasta.
Joten nyt siis pysyvästi kieltäydyin mummolaan menosta, josta helvetin moinen tappelu päällä, ette uskokaan. Äsken anoppi puhelimessa sanoi minulle että "vitun kusipää, ymmärrätkö että muutkin sitä lasta rakastaa kun sinä vaan, ja haluaa viettää aikaa sen kanssa..."
Iskinpä luurin korvaan. Hullukshan tässä tulee. Muistan kun oli viisvuotias kun äitini moitti minua siitä että oon "omapitäväinen" enkä jaa lelujani muiden kanssa. Mut vittu perkele tää on miun lapsi, ei lelu, enkä oo allekirjottanu mitään jakelupaperia.