Voiko 3 vuotias istua vielä rattaissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä syksyllä 3v täyttävä on ollut rattaissa, jos olen lähtenyt yksin vaikka vaateostoksille. On uhmaiässä eikä suostu pitämään kädestä eikä kävelemään aina vieressä ja mulle on ainakin pirun raskasta kantaa lasta sylissä pitkä matka. Jos mies on mukana, mennään ilman rattaita, koska mies jaksaa kantaa jos lapsi juoksentelee karkuun. Ei se lapsi oikeasti varmaan mihinkään karkuun edes uskaltaisi lähteä, mutta mä olen ainakin ihan sydän kurkussa jos ei ole näköetäisyydellä. Jos olisi enemmän lapsia, pitäisi kai vähän höllätä.

Ilman muuta voi, ihan siihen asti kuin siltä tuntuu ja rattaisiin mahtuu!

Minun poikani ei meinannut oikein enää mahtua varsinkaan talvikamppeissa 2,5-vuotiaana, niin luovuttiin rattaista. Tosin meillä oli auto jolla pääasiassa liikuttiin, lähikauppaan oli noin 500 m.

Poika oli 2,5-vuotiaana yli metrin pitkä ja painava, joskaan ei lihava. Mutta enemmän kuin rattaiden painosuositukset. :D

Nyt poika menee elokuussa kouluun, ja 134 cm housujen lahkeet ovat jo lyhyenpuoleiset. :D

Ilman muuta voi, ihan siihen asti kuin siltä tuntuu ja rattaisiin mahtuu!

Minun poikani ei meinannut oikein enää mahtua varsinkaan talvikamppeissa 2,5-vuotiaana, niin luovuttiin rattaista. Tosin meillä oli auto jolla pääasiassa liikuttiin, lähikauppaan oli noin 500 m.

Poika oli 2,5-vuotiaana yli metrin pitkä ja painava, joskaan ei lihava. Mutta enemmän kuin rattaiden painosuositukset. :D

Nyt poika menee elokuussa kouluun, ja 134 cm housujen lahkeet ovat jo lyhyenpuoleiset. :D

Minunkin poikani menee kouluun, mutta mahtuisi vielä rattaiden painorajaan. Hyvin mahtuisi vielä rattaisiinkin, kun huvikseen kokeiltiin, pieni kun on.

Yhteistyössä