se niin riippu lapsesta... jos muta laitettiin jo 10-vuotiaana hoitamaan sairasta veljeeni pariksikin tunniksi yksin niin miksi ei 13-vuotias sitten voi käydä uimassa sisaruksensa kanssa kun teet selvät säännöt niin taatusti pärjäävät
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Lain mukaan sä et voi käyttää 13 vuotiasta lapsenvahtina.Alkuperäinen kirjoittaja chilitin:Kyllä mä ainakin uskaltaisin siskoni (13v) kanssa jättää nuo 2 uimataidotonta (5v ja 6v), on sen verran vastuuntuntoinen etten näe siinä mitään ongelmaa.
Toimii meillä lapsenvahtina aina silloin tällöin, eikä ole moitittavaa ollut.
Tietenkin kaikki "esiteinit" on erilaisia ja riippuu varmaankin myös siitä pienemmän lapsen luonteesta, että miten se käyttäytyy vedessä.
Mun tytöt ainakin nätisti vaan harjoittelee uimista kellukkeiden kanssa yms yms, itsesuojeluvaistoa löytyy myös heiltä ettei siellä hypitä pää kolmantena jalkana kokoajan veden alla.
Jokainen tekee miten haluaa,mä sain itse viimekesänä vaikeuksia kun mulla oli keskenään kotona 14v.12v ja 9v. ja mä itse olin töissä siwan kassalla illat.Alkuperäinen kirjoittaja chilitin:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Lain mukaan sä et voi käyttää 13 vuotiasta lapsenvahtina.Alkuperäinen kirjoittaja chilitin:Kyllä mä ainakin uskaltaisin siskoni (13v) kanssa jättää nuo 2 uimataidotonta (5v ja 6v), on sen verran vastuuntuntoinen etten näe siinä mitään ongelmaa.
Toimii meillä lapsenvahtina aina silloin tällöin, eikä ole moitittavaa ollut.
Tietenkin kaikki "esiteinit" on erilaisia ja riippuu varmaankin myös siitä pienemmän lapsen luonteesta, että miten se käyttäytyy vedessä.
Mun tytöt ainakin nätisti vaan harjoittelee uimista kellukkeiden kanssa yms yms, itsesuojeluvaistoa löytyy myös heiltä ettei siellä hypitä pää kolmantena jalkana kokoajan veden alla.
No shit Sherlock!![]()