Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Oi, Ring, se on kyllä hyvä leffa! Et sä saa sitä tallennettua? Tai joku kaveri?
Ja kyllä se niitä leffoja on että en minäkään sitä yömyöhään alkais issesseen katteleen.. :snotty:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja veera:Se ei oo sit se amerikkalainen Ring!
Alkuperäinen kirjoittaja veera:mutta tiesitkin sen jo.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fiodetta:Ajattelin itekin sen kattoo.. myöhään tulee mutta pakko![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Oi, Ring, se on kyllä hyvä leffa! Et sä saa sitä tallennettua? Tai joku kaveri?
Ja kyllä se niitä leffoja on että en minäkään sitä yömyöhään alkais issesseen katteleen.. :snotty:![]()
En mä, ku jos sen tallentaa niin ei sitä muista ikinä katsoa.. mun on pitänyt jo hyvän aikaa vuokraa toi leffa jostainMä ku en yhtään välitä niistä jenkki-versioista, joita tehdään alunperin hyvistä leffoista.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Oi, Ring, se on kyllä hyvä leffa! Et sä saa sitä tallennettua? Tai joku kaveri?
En mä, ku jos sen tallentaa niin ei sitä muista ikinä katsoa.. mun on pitänyt jo hyvän aikaa vuokraa toi leffa jostainMä ku en yhtään välitä niistä jenkki-versioista, joita tehdään alunperin hyvistä leffoista.
Ootko muuten Kaunan nähny? Voi elämä et oli ahistava leffa
Siinä se nariseva ääni jäi soimaan päähän..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Ootko muuten Kaunan nähny? Voi elämä et oli ahistava leffa
Siinä se nariseva ääni jäi soimaan päähän..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Se ääni on varmaa pahin mitä mä oon leffassa koskaan kuullu. Nyt jo soi päässä..IIIK! Mä oon yksin kotona mielikuvitukseni kanssa!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Se ääni on varmaa pahin mitä mä oon leffassa koskaan kuullu. Nyt jo soi päässä..IIIK! Mä oon yksin kotona mielikuvitukseni kanssa!
![]()
Mä eksyin joskus johkin peliin pari vuotta sitten netissä, joka oli ihan paska mutta se narina oli siinä.. joku kyny kauna-peli se kai oli. Klikkasin sen auki ja mulla oli kajarit suht isolla ja se narina alko heti.. arvaa kuka hyppäs pystyyn ja juoksi (muistaakseni) keittiöön kiljuu äljäkkeelle että tulee laittaa sen pois :snotty:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Nyt mä otan Edwardin kainaloon ja lähen lukemaan ja nukkumaan. Uusikuu tuli tänään postissa ja koko päivän oottanu että pääsee rauhassa syventyyn![]()