jaahas. se olis sitte siivouspäivä ja kiviäkin kiinnostaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -tiNttU-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

-tiNttU-

Jäsen
02.05.2011
331
0
16
mä oon istunu tässä puoli yhdeksästä eikä pienintäkään motivaatiota |O

normaalisti mä siivoonkin vasta sitten kun se motivaatio tulee, mä vihaan kaikkee mikä on PAKKO :x

mutta tänään on PAKKO siivota kun tulee vieraita ja kämppä kaaoksessa :|

mistä mä alotan?! yäääähhh, mä en taho!!! |O
ja sanokaa mitä vaan niin alotan silti siitä mistä aina, mä oon ihan ylitarkka mun siivousjärjestyksestä :laugh:

oikeesti |O|O|O:kieh::kieh::kieh::snotty::snotty::snotty:

:xmas:

Kivaa että muillakin on motivaatio hukassa =)

Mulla olis ulkona vielä kukkapenkin laittoakin, ehkä lkähden ennen sinne kuin siivoan. Ja pitäis pakata lapsen tavarat kun lähtee isälleen, mä vaan istuisin koneella. Mutta jos joku kysyis mua vaikka shoppailemaan niin olisin jo menossa...:xmas:

Sama se ois täällä edessä, mut taidan lorvia nää vauvan ekat päikkärit koneella. Nyt vaan ei huvita ryhtyä hommiin, kun ajattelen et se on turhaa ja fiksumpaa sitten, kun talo hiljenee eli isommat ja koira lähtee mökille :D

Mulla on kans lapset aamupäivän hoidossa, siinä ajassa oisin ehtiny siivoon koko kämpän, kun täällä ei niin hirvee kaaos ole, mutta sekasta kuitenkin. Äh, tässä istun perse homeessa, kohta varmaan keitän kahvia ja istun lisää ja sit kiireellä juoksen hakeen lapset kotiin ja ottaa päähän jo valmiiks, kun mitään saa taas aikaan :(

mun pitäs kans mennä tekeen kasvimaan perustukset ja yks kukkapenkki, mutta viime yönä ukkosti ja satoi kaatamalla vettä, joten siellä on nyt sitten muka liian kylmä :D
mä kun toimin parhaiten kun asteita on +20 --> :D

Yhteistyössä