Kuopus oli yksin yötä sairaalassa, kun käsi meni poikki, ikää 8v. Leikattiin niin myöhään illalla, exän kanssa käytiin katsomassa, kun pääsi osastolle, mutta sinne ei voinut jäädä yöksi. Ja ex olisi lapsen kanssa jäänyt yöksi,jos joku olisi jäänyt.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Riippuisi kai lapsesta, minä en suostuisi jättämään yksin, ennenkuin lapsi sitä itse "toivoisi". Istuisin sängyn vieressä kuin tatti, enkä poistuisi kuin poliisivoimin =)
Alkuperäinen kirjoittaja wh:Mä olen jättänyt kuopuksen 4 viikkoisena kun etsittiin syytä apneakohtauksiin. Kivittäkää vaan mutta en todellakaan olisi pystynyt nukkumaan huoneessa missä neljä vauvaa jotka huutaa vuoron perään, kyse ei ollut vaan yhdestä yöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja wh:Mä olen jättänyt kuopuksen 4 viikkoisena kun etsittiin syytä apneakohtauksiin. Kivittäkää vaan mutta en todellakaan olisi pystynyt nukkumaan huoneessa missä neljä vauvaa jotka huutaa vuoron perään, kyse ei ollut vaan yhdestä yöstä.
Miksi tuollaisesta pitäisi kivittää, jokainen tekee, niinkuin parhaaksi katsoo.
Alkuperäinen kirjoittaja wh:Tän palstan tuntien niin olen erittäin huono äiti kun noin olen tehnyt.