Minkäikäisen olette jättäneet yksin sairaalaan yöksi?

Kotona Kirves Kädessä

Aktiivinen jäsen
08.04.2007
30 102
1
36
Kuopus oli yksin yötä sairaalassa, kun käsi meni poikki, ikää 8v. Leikattiin niin myöhään illalla, exän kanssa käytiin katsomassa, kun pääsi osastolle, mutta sinne ei voinut jäädä yöksi. Ja ex olisi lapsen kanssa jäänyt yöksi,jos joku olisi jäänyt.

Riippuisi kai lapsesta, minä en suostuisi jättämään yksin, ennenkuin lapsi sitä itse "toivoisi". Istuisin sängyn vieressä kuin tatti, enkä poistuisi kuin poliisivoimin =)

5-vuotias on ollut yksin sairaalassa yötä. Äiti laittoi nukkumaan ja aamulla tuli takaisin ennen kuin lapsi heräsi. Ei olis siihen huoneeseen mahtunut nukkumaan vanhempia. Aiemmin oli 3-vuotias kun oli puoli yötä yksin. Sain itse nukuttua paremmin kotona ja jaksoin olla päivän lapsen tukena. Astman takia useita öitä on vietetty sairaalassa kyllä ja nyt viimeisempänä sitten diabeteksen takia oli tyttö 5-vuotiaana. Sen jälkeen on voinut olla kotona onneksi.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Riippuisi kai lapsesta, minä en suostuisi jättämään yksin, ennenkuin lapsi sitä itse "toivoisi". Istuisin sängyn vieressä kuin tatti, enkä poistuisi kuin poliisivoimin =)

Useampaa yötä ei noin kyllä kannata olla. Yhden tai kaksi yötä vielä jaksaa mutta sitten alkaa jo olla sen verran väsynyt ettei lapselle ole enää äidistä iloa.

7 v. Olin ensimmäisen yön vieressä heti leikkauksen jälkeen, mut hoitajat suositteli et oisin muut kotona. Ja näytti tyttöki paremmin syövän ja nukkuvan ku en ollukaan koko ajan vieressä.

Mä olen jättänyt kuopuksen 4 viikkoisena kun etsittiin syytä apneakohtauksiin. Kivittäkää vaan mutta en todellakaan olisi pystynyt nukkumaan huoneessa missä neljä vauvaa jotka huutaa vuoron perään, kyse ei ollut vaan yhdestä yöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja wh:
Mä olen jättänyt kuopuksen 4 viikkoisena kun etsittiin syytä apneakohtauksiin. Kivittäkää vaan mutta en todellakaan olisi pystynyt nukkumaan huoneessa missä neljä vauvaa jotka huutaa vuoron perään, kyse ei ollut vaan yhdestä yöstä.

Miksi tuollaisesta pitäisi kivittää, jokainen tekee, niinkuin parhaaksi katsoo.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja wh:

Miksi tuollaisesta pitäisi kivittää, jokainen tekee, niinkuin parhaaksi katsoo.

Tän palstan tuntien niin olen erittäin huono äiti kun noin olen tehnyt.

Tyttö oli heti syntymänsä jälkeen 3 yötä osastolla ilman vanhuksia, tosin toi osasto "meni kiinni" yöksi ja vanhemmat oli taas aamulla tervetulleita.

Tyttö oli 9kk sydänleikkauksen aikaan ja silloin olin vaan ekan yön sairaalassa ja seuraavat 6 yötä kotona.

Itse olin eka kerran 3kk sairaalassa ja ilman vanhempia, äiti sai käydä tiettyinä aikoina. 3-4v seuraavaksi ja taas yksin. 9-10v neljäs kerta ja sillon jo osasinkin olla yötä yksin siellä. En kyl pystys tota taaperoa jättämään sairaalaan ilman mua/isiä. Vaikka sitten nukkusin huonosti ja vuorottelisin isän kanssa.

3 v 8 kk ikäisen, muistaakseni.
Kotona oli hoidettavana kuopus 1 v 8 kk korvatulehduksessa ja keuhkoputkentulehduksessa, imetin vielä, enkä saanut ottaa kuopusta mukaan sairaalaan. Mies ei ollut ns. maisemissa silloin.

Tyttö oli aivan innoissaan kun sai jäädä sairaalaan YKSIN yöksi :o , minä sen sijaan itkin kotona kun oli ikävä ja paska äiti- fiilis :'( . Likalla oli oma puhelin sängyn vieressä, johon reippaana vastasi kun soitin :). Oli yksin noin iltakahdeksasta aamukahdeksaan.

Yhteistyössä