Voidaanko pakottaa tunnustamaan isyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyseleepi...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyseleepi...

Vieras
Meillä on sellainen tilanne, että naiseni petti luottamukseni taas sadannen kerran. Hän luki mun maileja ilman lupaa vaikka oli kirkkain silmin vannonut, että ei niin enää ikinä tee. Meillä on muutenkin ollut tosi riitaisaa.

No, nyt se *** ämmä on sitten totaalisen vanhinkoraskaana, enkä luota, että edes olisin lapsen isä, kun en luota kumppaniini enää lainkaan. En halua olla missään tekemisissä kyseisen naisen kanssa enää, joten en myöskään todellakaan halua lasta hänen kanssaan, vaikka vielä toissa päivänä sanoin hänelle, että olen tosi onnellinen kanssasi, kun meillä oli hyvä jakso.

Kysymys siis kuuluu, vaikka se ei kyllä välttämättä kuulu tälle palstalle, mutta tietääkö kukaan onko olemassa joku keino, jolla se ämmä voi pakottaa mut tunnustamaan isyyteni (sillä edellytyksellä että sattuisin ehkä olemaan)?

Jos hän ilmoittaa sinut isäksi, ettekä ole naimisissa (silloin olisit isä automaattisesti), ei sinun ole pakko tunnustautua isäksi. MUTTA lastenvalvoja tms. viranomainen voi haastaa sinut dna-kokeisiin, joihin on saavuttava uhkasakon voimalla. Jos ei silti suostu, en tiedä miten käytännössä toimitaan... Viedäänkö verikokeeseen vaikka poliisivoimin?

Alkuperäinen kirjoittaja miksi aina näin?;10291919:
Syntyvällä lapsella ei tule olemaan kiva elämä. Nyyh!

Teen tässä perinteiset miehet. Kummpanini tai mikä lie lähti siskolleen. Siinähän sitten pakottaa... Mä halusin kaiken täydellisen ihanan onnen, mutta enpä sitä saanut. Musta mua huijattiin pahemman kerran. Luvattiin yhteistä perhettä, joka oli unelmani, kun olen kerran aiemmin eronnut ja mulla on kaksi ihanaa tyttöä. Halusin nyt suhteen, jossa olisin aina lapseni kanssa, mutta sitä ei mulle suoda......

Teen tässä perinteiset miehet. Kummpanini tai mikä lie lähti siskolleen. Siinähän sitten pakottaa... Mä halusin kaiken täydellisen ihanan onnen, mutta enpä sitä saanut. Musta mua huijattiin pahemman kerran. Luvattiin yhteistä perhettä, joka oli unelmani, kun olen kerran aiemmin eronnut ja mulla on kaksi ihanaa tyttöä. Halusin nyt suhteen, jossa olisin aina lapseni kanssa, mutta sitä ei mulle suoda......

Niin sitä piti sanoman, että olen nyt yksikseni ihan turhaan ja juon viinakaapin tyhjäksi. Mulla ei ole mitää väliä. Ainoa, jolla on edes jotain merkitystä on mun kaksi kultaani. Ilman heitä olisin varmaan tappanut itseni...........

Viimeksi muokattu:
Niin sitä piti sanoman, että olen nyt yksikseni ihan turhaan ja juon viinakaapin tyhjäksi. Mulla ei ole mitää väliä. Ainoa, jolla on edes jotain merkitystä on mun kaksi kultaani. Ilman heitä olisin varmaan tappanut itseni...........

Juo viinakaappisi tyhjäksi ja hae huomenna yhdeksän jälkeen parannusta huonoon oloon lähimmältä R-kioskilta tai lähi-Siwasta vielä. Pidä kunnon äijäpäivä!

Mutta lopeta höpiseminen itsensä tappamisesta. Hyväkään nainen ei ole sen arvoinen. Huono vielä vähemmän! Elävänä olet kuitenkin arvokkaampi - jos et vittumaiselle eukollesi, niin ainakin lapsillesi.

Järki päähän, monot vinoon ja kohti uusia seikkailuja!

Viimeksi muokattu:
Joopa joo. Tuohan ne asiat parantaa, että juo itsensä känniin ja vetää jojoon. Vähän sitä asennetta peliin!

Mitä hiton luusereita nykymiehet -ja naisetkin on! Kaikenlainen maalaisjärki puuttuu ja vastaus ongelmiin on alkoholi, jota seuraa masennus ja sitä taas lääkitään viinalla.

Voi kun joku kehittäisi miehille jonkinlaisen klipsin (ikään kuin väliaikainen vasektomia), joka laitettaisiin kaikille poikavauvoille jo synnytyslaitoksilla. Kun pari joskus haluaa lapsen, niin heidän vanhemmuuskyvykkyytensä tsekattaisiin.

Meillä on sellainen tilanne, että naiseni petti luottamukseni taas sadannen kerran. Hän luki mun maileja ilman lupaa vaikka oli kirkkain silmin vannonut, että ei niin enää ikinä tee.

Olisiko salasana mitään, jos ei voi kumppaniinsa tuon vertaa luottaa..?

No, nyt se *** ämmä on sitten totaalisen vanhinkoraskaana, enkä luota, että edes olisin lapsen isä, kun en luota kumppaniini enää lainkaan. En halua olla missään tekemisissä kyseisen naisen kanssa enää, joten en myöskään todellakaan halua lasta hänen kanssaan, vaikka vielä toissa päivänä sanoin hänelle, että olen tosi onnellinen kanssasi, kun meillä oli hyvä jakso.
Missäs te molemmat olitte silloin, kun ehkäisyvalistusta jaettiin?

Kysymys siis kuuluu, vaikka se ei kyllä välttämättä kuulu tälle palstalle, mutta tietääkö kukaan onko olemassa joku keino, jolla se ämmä voi pakottaa mut tunnustamaan isyyteni (sillä edellytyksellä että sattuisin ehkä olemaan)?
Tottakai on ja se keino on lainsäädännöllä varmistettu lapsen suojaksi. Jos lapsen vanhemmat ovat kyvyttömiä hoitamaan ehkäisyä tai tulemaan keskenään toimeen, ei se kuitenkaan vähennä heidän velvollisuuksiaan aikaansaannoksiaan kohtaan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä