T
tossuliini
Vieras
Te joittenka miehet on eronneet, miten ootte suhtautuneet heidän exäänsä, onko hyvät välit vai onko jotain kismaa välillänne? Mä kuulin mieheltä eilen, että tyttärensä tulee hakemaan isältään telkkua ja voi olla että miehen exä on mukana, että kiva juttu. Toivon todellakin että se nainen ei tulis käymään meillä mutta estääkään en voi jos tyttö haluaa tulla moikkaamaan mua. En vaan luota siihen naiseen pätkääkään mutta yritän käyttäytyä joulun kunniaksi fiksusti jos se ilmestyy tyttärensä kanssa tänne, en halua näyttää miehelleni että olen hänen exälleen käärmeissäni siitä mitä yritti silloin meidän alkuaikoina eli yritti mun miestä uudelleen, mies kertoi siitä mulle silloin jälkeenpäin, meillä kun ei ole salaisuuksia ollut koko aikana mitä yhdessä ollaan oltu.
Mutta voihan olla etteivät edes tule käymään täällä vaikka tyttöä mun tekis mieli nähdä, kävi tässä pari viikkoa sitten poikakaverinsa kanssa ja meillä on aina ollut hänen kanssaan hyvät välit, halattiin puolin ja toisin ja meillä riitti juttua tosi paljon. En vaan pääse siitä tunteesta eroon että en voi sitä naista sietää, olen kovasti yrittänyt miehenkin vuoksi vaikkei mies siitä enää pahemmin puhele, tyttönsä kanssa on viestitelleet yms ja ehkä mekin pian tämän tytön kanssa viestitellään kunhan saan häneltä sähkiksen yms. Kertokaa te joilla kokemusta em asiasta, millä pääsen tuosta tunteesta eroon? Ystäviähän meistä ei ikinä tule mutta pystyisin jotenkin sietämään mun miehen exää etten näytä hälle huonoja tunteitani häntä kohtaan.
Mutta voihan olla etteivät edes tule käymään täällä vaikka tyttöä mun tekis mieli nähdä, kävi tässä pari viikkoa sitten poikakaverinsa kanssa ja meillä on aina ollut hänen kanssaan hyvät välit, halattiin puolin ja toisin ja meillä riitti juttua tosi paljon. En vaan pääse siitä tunteesta eroon että en voi sitä naista sietää, olen kovasti yrittänyt miehenkin vuoksi vaikkei mies siitä enää pahemmin puhele, tyttönsä kanssa on viestitelleet yms ja ehkä mekin pian tämän tytön kanssa viestitellään kunhan saan häneltä sähkiksen yms. Kertokaa te joilla kokemusta em asiasta, millä pääsen tuosta tunteesta eroon? Ystäviähän meistä ei ikinä tule mutta pystyisin jotenkin sietämään mun miehen exää etten näytä hälle huonoja tunteitani häntä kohtaan.