Ärsyttää, kun mietin aina miehen mennessä baariin, että siellä se lirkuttelee toisten naisten kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blaah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blaah

Vieras
enhän minä sitä mistään saisi tietää vaikka kävisi jonkun kanssa panemassa. Koskaan ei siis ole jäänyt moisesta kiinni tms, mutta pelkään silti. Kun saa tekstiviestin niin ekana luulen, että se on joltain naiselta. Luojan kiitos en miehelle näistä ole mitään kertonut :o

Ärsyttää, miten pääsen eroon tästä tunteesta? Pohjimmiltani olen sitä mieltä, että pankoon, sittenpähän menettää mut, mutta ehkä ajatuksena on se, että en saa siitä tietää ja olen miehen kanssa silti

Meillä menee paremmin kuin loistavasti, mutta tällaiset ajatukset aina tulevat kun hän on lähdössä baariin, hän kun ei ole lainkaan mustasukkainen minusta

en haluaisi olla tällainen

Mä en jaksa etukäteen eses miettiä enää moista. No, ei tuohon ole aihettakaan kuin ehkä pari kolme kertaa/ vuosi. Musta tuo on niin ajan hukkaa kuin olla voi. Ja jos itse olisin "syyttä syytettyjen penkillä" edes toisen ajatuksen tasolla, niin ei mukavalta tuntuisi...

Alkuperäinen kirjoittaja iskä:
Olen ollut monta kertaa varattujen kaverien kanssa tissibaarissa. Yleensä niiden ehdotuksesta ;)

Ei mua tissibaarit haittaa, siellä mies tuskin NAISTEN kanssa lirkuttelee ja flirttailee.. se tuntuu pahalta, senkun katsoo jos tykkää..

Alkuperäinen kirjoittaja jes:
Alkuperäinen kirjoittaja Lauta:
Alkuperäinen kirjoittaja jes:
sen takia mä olenkin niin onnellinen kun mulla on mies joka ei käy baareissa

Miten se baari tähän liittyy?

noh ap:n mies läks BAARIIN! ja mun mies on vissiin 15.v sitten ollut viimeks baarissa tai missään muussakaan sellaisessa paikassa

Siis voi kai sitä lirkutella muuallakin, kuin baarissa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja iskä:
Olen ollut monta kertaa varattujen kaverien kanssa tissibaarissa. Yleensä niiden ehdotuksesta ;)

Ei mua tissibaarit haittaa, siellä mies tuskin NAISTEN kanssa lirkuttelee ja flirttailee.. se tuntuu pahalta, senkun katsoo jos tykkää..

Niin, tarkoitinkin lähinnä sitä, että juuri ne varatut ovat poikien reissuilla eniten naisten perään :D

Olen itse ihan samanlainen :( ...Aihetta ei ole, mutta joka kerta kun mies lähtee, rupeen yön pieninä tunteina miettiin päässäni kaikkea tyhmää...Ja sitten lähettelen miehelle kiukkuisia viestejä joissa patistan häntä tulemaan heti kotiin...Tiedän itse että tämä on tyhmä, turhaa, idioottia ym ym....Itselläni tämä varmaankin johtuu lapsuudesta...Pelkään että maailman tärkein ihminen satuttaa minua....

Mun mies ainakin juttelee paljonkin hyvässä hengessä vastakkaisen sukupuolen kanssa, enkä koe sitä millään tapaa raskaaksi. Teenhän sitä itsekin muiden miesten kanssa. Mitään "lirkuttelua" en harrasta, eikä tietääkseni miehenikään.

Oi voi, turhaan te otatte kauheeta stressiä jos mies käy baarissa, pettää kun voi ihan ilman baarejakin! Sitä voi flirttailla vaikka bussissa,kassajonossa,työpaikalla, ihan missätahansa missä kulkee. Voi vaikka etsiä seuraa netissä taikka tekstiviestein chatissa. Eikö kannattais vähän relata ja keskittyä ennemmin siihen suhteen kunnossapitoon ja nalkuttamisen lopettamiseen,sit ei tarvi pelätä et mies ainakaan sentakia lähtee vieraisiin.

Yhteistyössä