Lapsellinen mustasukkaisuus aiheutti yllättävän seurauksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teilikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Teilikki

Vieras
Löysin helluni luota toisen naisen seksihepeneitä ja mustasukkaisena, loukkaantuneena ja suuttuneena leikkasin korsetit halki ja katkaisin sukkanauhaliivin. Lapsellista ja ei-fiksua, myönnän, mutta ajattelin, etteivätpä enää ainakaan niillä hepeneillä harrasta seksileikkejä. Arvelin, että nainen saisi raivarin ja helluni säikähtäisi, että tiedän, mitä hän toisen naisen kanssa on touhunnut, mutta hellupa lopetti vuoden kestäneen suhteemme tähän väittäen, että olenkin näköjään tämän perusteella vaarallinen sekopää, jota pitää pelätä, eikä hän halua olla kanssani enää koskaan tekemisissä! Olen tosi tyrmistynyt, koska olemme rakastaneet toisiamme todella paljon ja meillä on ollut hyvä olla yhdessä. Kaikkein tyrmistynein olen hänen yhtäkkisistä sekopäisyys ja vaarallisuusväitteistään, vaikka en ole koskaan vahingoittanut ketään enkä mitään paitsi nyt, kun tuli niin paha olo niistä seksihepeneistä. Haloo! Miten fiksu ihminen voi muuttaa mielensä rakastamastaan ihmisestä noin? Olenko minä nyt muka joku vaarallinen sekopää, jota pitää pelätä??

Kaveri ratkaisi sitten oman mokansa työntämällä sen sinulle. Johtopäätöksenä pitäisi olla, jotta et ole menettänyt yhtään mitään.

Fiksu mies olisi edes pyytänyt anteeksi!

Löysin helluni luota toisen naisen seksihepeneitä ja mustasukkaisena, loukkaantuneena ja suuttuneena leikkasin korsetit halki ja katkaisin sukkanauhaliivin. Lapsellista ja ei-fiksua, myönnän, mutta ajattelin, etteivätpä enää ainakaan niillä hepeneillä harrasta seksileikkejä. Arvelin, että nainen saisi raivarin ja helluni säikähtäisi, että tiedän, mitä hän toisen naisen kanssa on touhunnut, mutta hellupa lopetti vuoden kestäneen suhteemme tähän väittäen, että olenkin näköjään tämän perusteella vaarallinen sekopää, jota pitää pelätä, eikä hän halua olla kanssani enää koskaan tekemisissä! Olen tosi tyrmistynyt, koska olemme rakastaneet toisiamme todella paljon ja meillä on ollut hyvä olla yhdessä. Kaikkein tyrmistynein olen hänen yhtäkkisistä sekopäisyys ja vaarallisuusväitteistään, vaikka en ole koskaan vahingoittanut ketään enkä mitään paitsi nyt, kun tuli niin paha olo niistä seksihepeneistä. Haloo! Miten fiksu ihminen voi muuttaa mielensä rakastamastaan ihmisestä noin? Olenko minä nyt muka joku vaarallinen sekopää, jota pitää pelätä??

Kyllä olet.

Viimeksi muokattu:

Ei kannata kauheasti miettiä. Jos suhde katkeaa tuohon, niin se olisi katkennut sitten myöhemminkin johonkin miehen oikkuun. Oliko muuten ihan varmasti naisen hepeneitä:)

Viimeksi muokattu:
Minua nyt ihmetyttää se, että olisit kaiken jälkeen jatkanut suhdetta!?

Voi herranenaika, jos mies harrastaa seksiä toisen kanssa ja seksihepeneet ovat siitä todisteena, niin SINUN olisi pitänyt lopettaa suhde!

Ymmärrän vihanreaktiosi ja mitä teit, se ei kuitenkaan tee sinusta vaarallista sekopäätä.
Voin vakuuttaa sinulle, että suhteen loppuminen säästi sinut uusilta pettymyksiltä.

Tuollaisella miehellä ei ole sentinkään vertaa arvoa, usko pois!

Katkaisisin minäkin suhteen tuollaisen toiminnan jälkeen. Jos seurustelukumppanini löytäisi luotani esimerkiksi toisen miehen bokserit (ei tule nyt mitään miesten seksihepeneitä mieleen) ja leikkelisi palasiksi edes yrittämättä keskustella asiasta kanssani ensin, pitäisin häntä hulluna. Varsinkin jos todellakin menet toisen kotiin ja tuhoat siellä toisen ihmisen omaisuutta. Eri asia olisi ehkä, jos asuisitte saman katon alla... Silloin voisi paremmin ymmärtää sen, että yhteiseen kotiin ilmestyneet vieraat seksihepeneet tuhoaisi.

On ymmärrettävää loukkaantua sydänjuuriaan myöten pettämisestä, mutta ei se silti oikeuta siihen, että menet heilasi yksityiseen, omaan kotiin ja tartut saksiin. Toisaalta voit lohduttautua sillä, että jos vuoden seurustelun sisällä suhteessa esiintyy pettämistä, niin suhde olisi loppunut joka tapauksessa varmaankin pian. Ole tyytyväinen, että hän jäi kiinni noinkin lyhyen suhteen aikana.

Katkaisisin minäkin suhteen tuollaisen toiminnan jälkeen. Jos seurustelukumppanini löytäisi luotani esimerkiksi toisen miehen bokserit (ei tule nyt mitään miesten seksihepeneitä mieleen) ja leikkelisi palasiksi edes yrittämättä keskustella asiasta kanssani ensin, pitäisin häntä hulluna. Varsinkin jos todellakin menet toisen kotiin ja tuhoat siellä toisen ihmisen omaisuutta. Eri asia olisi ehkä, jos asuisitte saman katon alla... Silloin voisi paremmin ymmärtää sen, että yhteiseen kotiin ilmestyneet vieraat seksihepeneet tuhoaisi.

On ymmärrettävää loukkaantua sydänjuuriaan myöten pettämisestä, mutta ei se silti oikeuta siihen, että menet heilasi yksityiseen, omaan kotiin ja tartut saksiin. Toisaalta voit lohduttautua sillä, että jos vuoden seurustelun sisällä suhteessa esiintyy pettämistä, niin suhde olisi loppunut joka tapauksessa varmaankin pian. Ole tyytyväinen, että hän jäi kiinni noinkin lyhyen suhteen aikana.
Jos löytäsi minun raappahousut teijän turkismuokkaamosta.Varmasti pakottasi sinut leikkoamaa ne matonkutteiksi ja heti eikä pesun jäläkee...

Viimeksi muokattu:
On ymmärrettävää loukkaantua sydänjuuriaan myöten pettämisestä, mutta ei se silti oikeuta siihen, että menet heilasi yksityiseen, omaan kotiin ja tartut saksiin.

Minusta kyllä vaikuttaa siltä, että ap loukkaantui ja tyrmistyi enemmän siitä, että mies sanoi häntä sekopääksi kuin pettämisestä. Eihän hän kysele että miten mies saattoi pettää häntä vaan miten saattoi kutsua häntä sekopääksi ja vaaralliseksi.

Minä olisin kyllä ap:n tilalla enemmän kiinnostunut siitä pettämisestä.

Viimeksi muokattu:

Helluni oli pyytänyt minua käymään hänen luonaan hoitamassa yhden asian ollessaan pois paikkakunnalta. En minä hänen asuntoonsa omin päin mennyt. Satuin vain siinä yhteydessä yllättäen törmäämään niihin seksivaatteisiin.

Viimeksi muokattu:
Helluni oli pyytänyt minua käymään hänen luonaan hoitamassa yhden asian ollessaan pois paikkakunnalta. En minä hänen asuntoonsa omin päin mennyt. Satuin vain siinä yhteydessä yllättäen törmäämään niihin seksivaatteisiin.

Jos Hellu oli ostanut ne sua varten. Hellu on nyt loukkaantunut kun kävit leikkelee ne. Vai ratkesko ne kun kokeilit päälle.

Viimeksi muokattu:
Niinpä niin. Ehkä poikaystäväsi tosiaan oli ostanut sinulle yllätyslahjaksi kivoja asusteita, ja oli suunnitellut ovelasti, että löytäisit ne kun hän toisen asian varjolla pyysi sinua poikkeamaan luonaan. Hän ei vain ottanut huomioon, että ne olisi kannattanut laittaa nätisti pakettiin sinun nimelläsi varustettuna, ikävien väärinkäsitysten välttämiseksi.

Asiat eivät aina välttämättä ole niin kuin ne itse ensi ajattelemalta koemme. Siksi pikaistuksissa tehdyt reaktiot eivät yleensä ole lopputulokseltaan niitä kaikkein onnistuneimpia.

Mutta mikäli tarinan takana todella on pettäminen (ja hepeneet tuoksuivat vieraalta tai olivat selvästi väärää kokoa), ap:n ykkösmurheena ei sittenkään ole oma käyttäytyminen, vaan poikaystävän (kuten nim. "tärkeysjärjestys" jo totesi). Voimakas mustasukkaisuusreaktio on tosin aina merkki heikosta itsetunnosta, oli se aiheellista tai ei. Itsetuntoa kohentamalla reaktiotkin muuttuvat järkiperäisemmiksi. Mutta pettävä kumppani ei ole oikea kumppani. Jos yhteisestä sopimuksesta ollaan yhdessä, silloin ollaan yhdessä, eikä juosta pitkin kyliä. Kyliä pitkin juoksevat juoskoon jorpakkoon, tai kasvakoon aikuiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Ehkä;11425113:
Jos Hellu oli ostanut ne sua varten. Hellu on nyt loukkaantunut kun kävit leikkelee ne. Vai ratkesko ne kun kokeilit päälle.

Ei ne olleet mulle. Se nainen löysi ne. Ja repesi varmaan raivosta. Ja hän on varmaankin tukenut niitä vaarallisuussyytöksiä. Ehkä hän jopa hykertelee tyytyväisyydestä saatuaan minut pois kuviosta. Mistäpä sen tietää.

En nyt niin hirveän vakuuttunut olisi tuosta rakastamisesta. Miehellä oli toinen nainen ja lemppasi sinut heti kun tuli tilaisuus. Olisit saksinut ennen miehen kalsarit.

Viimeksi muokattu:
Ei mitään mustasukkaisuusreaktiota, vaan ihan normaalin naisen normaali purkaus. te naiset vain olette sellaisia, olette ihania. Kiva kuulla tällaista suoraa toimintaa, vaikka kaikkea sitä kuuleekin:)

Minä en ylipäätään ymmärrä mitä joku ihminen luulee voittavansa käyttäytymällä täysin hullusti.

Minäkin miehenäsi säikähtäisin eleestä, sillä onhan se todella psykoottinen.

koska se osoittaa, että:

a) olet väkivaltainen, mikä tahansa toisen omaisuuden tuhoaminen on väkivaltaista

b) et osaa rakentavasti käsitellä tunteitasi, järkevä ihminen olisi ottanut asian puheeksi, ei tuhonnut mitään selän takana

c) siinä ei edes ole mitään järkeä, miten kukaan muka tuollaista tekemällä edes oppii katumaan, tai oppii mitään "opetusta", sehän vain pistää sut tosi outoon valoon. Tuskin miestä alkaa syrjähyppy kaduttamaan siksi, että korsetti on tuhottu, mieluummin olisit ottanut vallan itsellesi ja sanonut että mies menettää SINUT jos peli ei lopu tms.

Siis sori vaan , mutta tyhmä ja psykoottinen tekohan tuo oli, koska tekee susta vain oudon, eikä sillä mitään voi saavuttaa.

Minä en ylipäätään ymmärrä mitä joku ihminen luulee voittavansa käyttäytymällä täysin hullusti.

Minäkin miehenäsi säikähtäisin eleestä, sillä onhan se todella psykoottinen.

koska se osoittaa, että:

a) olet väkivaltainen, mikä tahansa toisen omaisuuden tuhoaminen on väkivaltaista

b) et osaa rakentavasti käsitellä tunteitasi, järkevä ihminen olisi ottanut asian puheeksi, ei tuhonnut mitään selän takana

c) siinä ei edes ole mitään järkeä, miten kukaan muka tuollaista tekemällä edes oppii katumaan, tai oppii mitään "opetusta", sehän vain pistää sut tosi outoon valoon. Tuskin miestä alkaa syrjähyppy kaduttamaan siksi, että korsetti on tuhottu, mieluummin olisit ottanut vallan itsellesi ja sanonut että mies menettää SINUT jos peli ei lopu tms.

Siis sori vaan , mutta tyhmä ja psykoottinen tekohan tuo oli, koska tekee susta vain oudon, eikä sillä mitään voi saavuttaa.

Kevät tulee, laita asumuksesi kuntoon kottarainen.

Viimeksi muokattu:

Älä välitä, heterosuhteissa, jos mies saa tietää naisen pettämisestä, saattaa mies jopa hakata naisen.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Väenö;11425048:
Jos löytäsi minun raappahousut teijän turkismuokkaamosta.Varmasti pakottasi sinut leikkoamaa ne matonkutteiksi ja heti eikä pesun jäläkee...

Kyllä, eroamiset harvoin ovat tyylikkäitä jos ei tarvi lasten takia skarpata erotilanteessa. Se on sitten tosi paska juttu jos exä kertoo jokaiselle kaverilleen miten vaikea ero oli, ja mitä puoliso sanoi ja teki.

Jos joku tuttu sanoo, että erosivat ystävinä, se tarkoittaa sitä, että ei ole erottu oikeastaan vaan seksisuhde jatkuu tai sitten hän on niin hieno, että ei kehtaa kenellekään kertoa asioista yhtään mitään.

Ei ne olleet mulle. Se nainen löysi ne. Ja repesi varmaan raivosta. Ja hän on varmaankin tukenut niitä vaarallisuussyytöksiä. Ehkä hän jopa hykertelee tyytyväisyydestä saatuaan minut pois kuviosta. Mistäpä sen tietää.

Ymmärrän kyllä suuttumuksesi, mutta tässä tapauksessa kohde oli väärä. Miehelle sinun olisi ollut syytä suuttua eikä tuhota kolmanen osapuolen omaisuutta. Ehkä tuo nainen ei edes tiennyt olemassaolostasi tai mies on sanonut teidän olleen avoimessa suhteessa.

Viimeksi muokattu: