T
Teilikki
Vieras
Löysin helluni luota toisen naisen seksihepeneitä ja mustasukkaisena, loukkaantuneena ja suuttuneena leikkasin korsetit halki ja katkaisin sukkanauhaliivin. Lapsellista ja ei-fiksua, myönnän, mutta ajattelin, etteivätpä enää ainakaan niillä hepeneillä harrasta seksileikkejä. Arvelin, että nainen saisi raivarin ja helluni säikähtäisi, että tiedän, mitä hän toisen naisen kanssa on touhunnut, mutta hellupa lopetti vuoden kestäneen suhteemme tähän väittäen, että olenkin näköjään tämän perusteella vaarallinen sekopää, jota pitää pelätä, eikä hän halua olla kanssani enää koskaan tekemisissä! Olen tosi tyrmistynyt, koska olemme rakastaneet toisiamme todella paljon ja meillä on ollut hyvä olla yhdessä. Kaikkein tyrmistynein olen hänen yhtäkkisistä sekopäisyys ja vaarallisuusväitteistään, vaikka en ole koskaan vahingoittanut ketään enkä mitään paitsi nyt, kun tuli niin paha olo niistä seksihepeneistä. Haloo! Miten fiksu ihminen voi muuttaa mielensä rakastamastaan ihmisestä noin? Olenko minä nyt muka joku vaarallinen sekopää, jota pitää pelätä??