Voice of Finland -kuka voittaa?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Surobz
Kim on noista jäljelle jääneistä mun lemppari. Lauri oli lemppari, mutta se putosi jo. Saaran soisin voittavan, koska hän on todella lahjakas. En kuitenkaan jostain syystä tykkää itse ihmisestä... Mikolle ja Jesselle en lämpene, kaunista laulantaa mut ei kuitenkaan.
 
En tiedä...oisin niin toivonut et Lauri Mikkola ois voittanut sen Sipolan.

Mikko Sipola on liian "harmaa" ja tavallinen, vaikka toki laulaa hyvin. En tykkää myöskään sen irvistelystä laulaessa.
Saara Aalto on taitava, mutta en oikein oo saanu käsitystä kenelle se haluis esiintyä ja tehdä musiikkia?
Jesse ja Kim...no en usko heidän voittoon. Ulkoiset avut ei riitä vaikka laulutaitoa löytyykin.

Mun voittajasuosikit ois ollu Lauri Mikkola ja Kimmo Härmä.
 
itse tykkään siitä Kimistä. Saara laulaa hyvin, mutta en vaan saa hänestä mitään "tunnetta" irti. Jotenkin laulaa tosi tunteettomasti.

Mikko Sipola on ihan ok. Laulaa hyvin kyllä. Jesse voisi esittää välillä jonkun räväkän biisin, muutkin on tehnyt niin...ottaneet riskejä!
 
"xyz"
Liputan Kimin puolesta! Hänessä on positiivista karismaa. Saara on kans hyvä mutta jokin tunne puuttuu.

Sitä Jesseä en kyllä ymmärrä ollenkaan. Pelannu jotenkin liian varmanpäälle jatkuvilla nyyhkyballadeilla. Mutta eipä taida ääni muihin riittääkään (?).
 
[QUOTE="xyz";26087989]Liputan Kimin puolesta! Hänessä on positiivista karismaa. Saara on kans hyvä mutta jokin tunne puuttuu.

Sitä Jesseä en kyllä ymmärrä ollenkaan. Pelannu jotenkin liian varmanpäälle jatkuvilla nyyhkyballadeilla. Mutta eipä taida ääni muihin riittääkään (?).[/QUOTE]


niin ja nyyhkiikö niistä muut kuin Paula? Ei tarvitse kuin Jessen tulla lavalle niin Paula vuodattaa kyyneleitä. Nauretaan aina miehen kanssa, että montako sekuntia menee.
 
Jesse tai Mikko.. Saara mua lähinnä ärsyttää suunnattomasti koska tyrkkää itseään joka paikkaan.. Eikä taida se äänikään pitemmän päälle kestää. Ja voisin olla varma että saisi levysopparin ihan eriäkin kautta kun talent tai vof tai mikään muukaan.. Huoh..
 
"mie"
Saara Aalto on kieltämättä lahjakas laulaja ja hänellä on upea ääni. Mutta jotenkin esityksistä puuttuu sielu. En jotenkin innostu Saarasta.

Jesseä en ole missään vaiheessa ymmärtänyt ja itse olisin tiputtanut hänet pois jo viikkoja sitten.

Kim on sinäsä ihan hyvä, mutta... jotenkin en vaan osaa kuvitella, että hänellä olisi kovin kummonen ura edessä. Musiikkibusineksessä se ulkonäkökin kun vaan on aika merkittävässä roolissa.

Joten...
Suosikkini on Mikko Sipola!
 
"Leona"
Lauri Mikkola oli mun ehdoton suosikki! :) Oikea silmänilo, hyvä valmis esiintyjä, jolla on oma tyyli. Toivon että jatkaa linjalla. Laurit on voicessa parasta. :D

Jäljellä olevista tykkään Mikosta eniten, on kyllä paljon tavallisempi ja vaisumpi kuin Lauri olisi ollut, tulee mieleen Chris Cornell. Varmaankin Kim on yleisön suosikki ja voittaa, mikä on ihan ok.
 

Yhteistyössä