Voi vittu,oon lapsellinen ja pulassa:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jätän sen kyllä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jäämies";26677980]No tietenkin heittäisit pihalle, koska et haluaisi selvittää mikä on oikeasti pielessä. Olettaisit pelkän lirkuttelun perusteella, että miehellä on 3 salavaimoa, 7 salarakasta, 13 muuta vakkaria ja hän on pettänyt sinua jo ennen kuin tapasitte. Itsetuntosi ei kestäisi, että joku toinen nainen vie miehesi ajatukset edes hetkeksi. Se olisi niin yäk...

Parisuhde on jatkuvasti mahdollisuuksien antamista ja niiden ottamista. Enkä nyt tarkoita pettämisiä ja anteeksi antamisia, vaan ihan koko elämää. Et voi löytää täydellistä kumppania, jonka ajatukset ja huomio olisi jatkuvasti 100% sinulle. Ihmiset tekevät virheitä, myös minä, sinä, miehet, naiset... aivan kaikki. Parhaat ja kestävät parisuhteet rakennetaan virheistä ja niistä opituista asioista. Ihmiset oppivat ja muuttuvat jatkuvasti. Luovuttajat eivät opi kuin luovuttamaan.

Aloittajan tilanteessa ei voida olla varmoja mitä mies on pelannut ja mikä on ollut tarkoitus. Aloittajan tulee käydä se vakava keskustelu ennen kuin päätyy ratkaisuihin.[/QUOTE]

No katsos kun mulle parisuhde on ennenkaikkea toisen kunnioittamista ja siihen ei kuulu toisille lirkuttelut. Samaa mieltä on mieheni, yksikin kerta on liikaa eli kerrasta poikki jos hairahtuu. Reilu peli, kumpikin tietää säännöt. Enkä ylipäänsä ymmärrä, miksi jatkaa suhdetta, jos toinen ihminen kiinnostaa enemmän?

[QUOTE="vieras";26678583] Enkä ylipäänsä ymmärrä, miksi jatkaa suhdetta, jos toinen ihminen kiinnostaa enemmän?[/QUOTE]

Ihmiset ovat erilaisia; toiset heittävät huolettomasti huulta työkavereiden kanssa ja huomaamattaan lirkuttelee, jotkut esiintyvät tekaistulla profiililla facebookissa, jotkut heittävät kumppanit ulos ensimmäisestä virheestä, jotkut selvittävät ongelmansa ja jatkavat yhteistä taivaltaan.

En puolusta aloittajan miestä, en tunne tyyppiä. Jos hän pettää niin se on hänen ongelmansa. En näe valoisaa tulevaisuutta pettäjille. Koetan vain sanoa ettei aloittaja kuitenkaan tekisi johtopäätöksiä liian hätäisesti. Ei ole vaikeaa aloittaa sitä keskustelua ja selvittää asiat.

Leikin jatkaminen on lapsellista ja kertoo enemmänkin aloittajan halusta todistaa tai kostaa jotain. Olisi oikein, jos aloittaja joutuisi vastuuseen tekaistun profiilin luomisesta, toisen kuvalla esiintymisestä ja hänen kaikki profiilit bannattaisiin facebookista. Se on täysin mahdollista ja paljon riippuu miehestä eron jälkeen :)

[QUOTE="jäämies";26679667]Ihmiset ovat erilaisia; toiset heittävät huolettomasti huulta työkavereiden kanssa ja huomaamattaan lirkuttelee, jotkut esiintyvät tekaistulla profiililla facebookissa, jotkut heittävät kumppanit ulos ensimmäisestä virheestä, jotkut selvittävät ongelmansa ja jatkavat yhteistä taivaltaan.

En puolusta aloittajan miestä, en tunne tyyppiä. Jos hän pettää niin se on hänen ongelmansa. En näe valoisaa tulevaisuutta pettäjille. Koetan vain sanoa ettei aloittaja kuitenkaan tekisi johtopäätöksiä liian hätäisesti. Ei ole vaikeaa aloittaa sitä keskustelua ja selvittää asiat.

Leikin jatkaminen on lapsellista ja kertoo enemmänkin aloittajan halusta todistaa tai kostaa jotain. Olisi oikein, jos aloittaja joutuisi vastuuseen tekaistun profiilin luomisesta, toisen kuvalla esiintymisestä ja hänen kaikki profiilit bannattaisiin facebookista. Se on täysin mahdollista ja paljon riippuu miehestä eron jälkeen :)[/QUOTE]

En minäkään ymmärrä ja hyväksy, että lähdetään tekaistuilla fb-profiileilla leikkimään ja etsimään pettureita, mutta toisaalta jos on vahva epäilys miehensä uskollisuudesta ja haluaa esim. alkaa perustaa perhettä kyseisen tyypin kanssa, niin eikö silloin kaikki keinot ole sallittuja? Itse en toisaalta pystyis olemaan tyypin kanssa, johon en voisi luottaa, mutta on niitä ilmeisesti sellaisiakin.

Useimmat ihmiset oppivat parhaiten kantapään kautta. Jos jonkin virheen tekee ja siitä selviytyy hengissä tai saa uuden mahdollisuuden, niin tuskin sitä samaa virhettä haluaa uudestaan tehdä. Muutoin on kyseessä täysin kehityskelvoton tomppeli, joka tulee kuolemaan pois ikuisena häviäjänä.

Se missä vaiheessa aloittaja lopettaa tämän leikin, on hänen oma asiansa. Ainakin itseäni kutkuttaisi tietää mihin asti mieheni olisi valmis menemään tempuissaan, jolloin hänen tunteittensa laatu minua kohtaan todellakin selviää.

Useimmat meistä myös unohdamme pidemmän ajan päälle puolisomme ja pidämme heitä täysin itsestäänselvyyksinä, jotka eivät koskaan tule häviämään elämästämme vaikka mitä paskaa tekisimme elämässä ja vaikka kuinka heitä kohtelisimme heidän selän takanaan. Kyllä se jossain välissä pamahtaa vauhdilla meidän kaikkien kasvoille, jos tuollaiseen itsestään selvyyteen eksymme.

No eiköhän toi jo kerro ihan tarpeeks miehen aikeista, miksi tuhlata enää yhtään minuuttia kauempaa tuollaiseen ukkoon? Mä potkisin pihalle samantien enkä alkaisi mitään 'peliä' jatkamaan.

Samaa mieltä. Ihan sama, mitä treffeillä tapahtuisi. Jos mies heti lähtee ehdottelemaan jotain, kun nätti tyttö vähän osoittaa kiinnostusta, niin ei tuota paljon tarvitse arvailla, pettääkö/ vai onko jo pettänyt sinua.

Mun mielestä ainakin ihan oikein tuolle ap:n ukolle, saa maistaa omaa läkettään. Haha, pieni näpätys ei tee pahaa, korkeintaan ehkä käy miehiselle itsetunnolle, joten sallittakoon ap:lle tämä huvi :D.

Alkuperäinen kirjoittaja jätän sen kyllä...;26673412:
kehitin itelle salanimen ja otin netistä jonku kauniin naisen kuvan ja laitoin faceen:( no pyysin miestäni kaveriksi ja esitin että olen siis esim. Jenni korhonen... No mies pyysi kaveriksi, iski silmänsä tähän jenniin(keksitty hahmo) ja nyt sit vastailin sille..helkutti pyysi numeroa ja kysy voisiko he tavata viikonloppuns
a:o nyt oon sit oksennus kurkussa kun tiiän siis et mies ois valmis pettään ja et se ei myönnä et pettäis ja onkin pettäny...sanoin että jos saan tietoon et on pettäny niin jätän sen...no heti ois menossa muka sen jennin luo...jatkankovai lopetanko touhun? Vitsin vitsi...tosi lapsellista jne...meinasin et olisi nprepaid liittymän ostanu ja muka tekstannu sille jne... Tekis mieli kattoa loppuun asti siis et sopis muka tapaamis johonkin ja menis ite:d

suosittelen viemään juonesi loppuun, juuri niinkuin kirjoitit :dd

[QUOTE="vieras";26673479]Minä katsoisin loppuun asti. Se pelaa joka ei pelkää. Muista että tässä pelissä on Sinun elämäsi. Etkai halua pelata sitä loppuelämääsi petturin kanssa?[/QUOTE]

Elämä ei ole peliä. Jos luottamus on niin heikoilla syystä tai toisesta, että tarvii huijata tietääkseen haluaako jonkun miehen kanssa olla vai ei, niin ehkä se vastaus on ei ilman sitä huijaamistakin.

Yhteistyössä