Voi vittu,oon lapsellinen ja pulassa:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jätän sen kyllä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jätän sen kyllä...

Vieras
kehitin itelle salanimen ja otin netistä jonku kauniin naisen kuvan ja laitoin faceen:( no pyysin miestäni kaveriksi ja esitin että olen siis Esim. jenni korhonen... no mies pyysi kaveriksi, iski silmänsä tähän jenniin(keksitty hahmo) ja nyt sit vastailin sille..helkutti pyysi numeroa ja kysy voisiko he tavata viikonloppuns
a:O nyt oon sit oksennus kurkussa kun tiiän siis et mies ois valmis pettään ja et se ei myönnä et pettäis ja onkin pettäny...sanoin että jos saan tietoon et on pettäny niin jätän sen...no heti ois menossa muka sen jennin luo...jatkankovai lopetanko touhun? vitsin vitsi...tosi lapsellista jne...meinasin et olisi nprepaid liittymän ostanu ja muka tekstannu sille jne... tekis mieli kattoa loppuun asti siis et sopis muka tapaamis johonkin ja menis ite:D

• Tykkää
Reactions: kinuzki
Hyi sentään, mikä mies! No juu, huijaaminen ei oo oikein sekään, mutta nyt molemmat huijaavat toisiaan. Saattaisin suutuspäissäni ostaakin prepaidin ja viestitellä, katsoa kuinka pitkälle mies olis valmis menemään.

tiiätkös mitä.... mä olen tehnyt lähes samalla tavalla ja pyytänyt ystävääni juoneen mukaan ja ystävä deittas mun miehen ja kappas, mies ois menny sänkyyn tän mun kaverin kanssa. Mä epäilin ja epäilin kunnes kävi toteen. Asuin ite silloin vielä ulkomailla. Meidän häitä piti tanssia seuraavana kesänä, kaikki suunniteltu tms. Onneks tein juurikin noin. Pääsen edelleen kerran elämässäni naimisiin ja onneski se mies ei ollut SE mies!

Jos haluat nähdä kuinka pitkälle menee, niin hanki se prepaid-liittymä ja joku 20 € puhelin. Jos vain mahdollista, niin keksi joku tekosyy miksi hän ei voi siihen soittaa vaan ainoastaan tekstata.
Jos mies haluaa välttämättä soittaa siihen, niin pyydä joku ystävättäresi leikkiin mukaan vastaamaan noihin puheluihin tarvittaessa. Tosin mieluiten sellainen, jonka kanssa miehesi ei ole missään yhteydessä.
Voit sopia tapaamista. Mutta hahmo ei mene paikalle vaan lähettää tekstiviestin miehellesi ettei pääse paikalle samoihin aikoihin kun saavut jostain syystä paikalle.
Mutta älä kerro hahmosta vielä mitään. Jatka peliä ja katso miten pitkään hän jaksaa temppuilua ja mihin kaikkeen hän on valmis menemään mukaan.

tota mäki mietin et vedän loppuun asti:D jos vaikka ärrällä iltalenkillä kävis ja hakis prepaidin:) sit kun jos se haluaa nähä niin odottais et ukko on eka siellä ja kävelis ite paikalle pokkana:D oon 28v jos nyt joku tulee lapselliseksi huuteleen tänne...ukko vielä kehtaa väittää ettei petä ja kokoajan tekee nii..

• Tykkää
Reactions: moona81 ja Joxu
Mutta eikö tuo jo riitä? Mies on esittänyt jo haluavansa seksisuhdetta, eihän tuo nyt enempää todistusaineistoa tarvitse? Tuossa vaiheessa olisin itse jo niin vihainen ja pettynyt, että en kyllä pystyisi enää jatkamaan näytöstä. Näytät vaan miehelle ne kirjoitukset ja peli on selvä. Tai jos jotain vielä haluat niin kysy tuona "jenninä" niitä aikaisempia pettämisiä.. saatpahan nekin esille. Kysyt vaikka mitä mies selittää tekosyyksi jos on viipynyt pidempään tai on jossain ollut yötä.. siitäkin pystyt jo vähän hahmottamaan niitä edellisiä kertoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26673503:
niin siis kumpi kysy kaveriksi ja ketä? :whistle:

Vähän jäi minullekin auki tämä. Ja tuosta noin vain mies otti fb-kaveriksi ja heti alkoi ehdottelemaan tapaamisia. Luulisi, että olisi vähän ensin odottanut ja tsekkaillut mikä tyyppi on kyseessä, jos ei tunnistanut. Ja jos on tehty feikkiprofiili facebokiin, eikö miehen hälytyskelloja soita yhtään se, että kyseisellä henkilöllä ei ole yhtään muuta fb-kaveria? Vai onko tämä tosiaankin joissakin piireissä ihan yleistä, että pyydellään ihan randomisti kavereiksi ketä tahansa ja heti ehdotellaan tapaamisia?

no se ehotteli jo melkeen ekassa viestissä seksisuhetta sille:( ja sit kehuu kokoajan ja jne...

Ehdottelukaan ei ole vielä pettämistä. Mies voi pelata vain peliä.. pelimies.

Jos haluat vielä pelastaa suhteenne niin älä jatka temppujasi. Vedä kortit pöytään tässä vaiheessa; vakava keskustelu parisuhteenne tilanteesta, luottamuksesta, pettämisestä, seksistä jne. Sait miehen kiinni kuvainnollisesti housut nilkoissa. Tilanne on vielä pelastettavissa, jos tahtoa riittää molemmilla.

Jos jatkat niin tiedät lopputuloksen jo ennalta.

Jos "Jenni" on liian aktiivisesti ehdottelemassa kaikkea "kivaa", niin homman jälkipuinneissa mies voi vedota siihen että nainen vei ja hän vain leikki mukana. Ettei hän tosissaan ollut.
Homma pitää saada hoitumaan siten että mies on se joka ehdottelee ja kertoilee kaikkea vapaaehtoisesti naisen tehdessä vain pieniä ohjauksia.

Yhteistyössä