Voi vitsi,mitä tyttö selitteli eilen naapurin pikku tytölle!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miimari-84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miimari-84

Aktiivinen jäsen
29.05.2006
1 040
0
36
No mun tyttö,kohta 4v.Istuskeli pyörän selässä tossa meijän tiellä,sillä oli kaverina varmaan vuoden vanhempi tyttö.Meijän naapureilla on semmonen iso valkoinen koira joka näyttää ihan kultaseltanoutajalta mutta isompi siis.En muista tuon rotua.Meillä oli samannäköinen kultanennoutaja Roope tässä muutama vuosi sitten.Vein sen takas sitten kasvattajalle kun en ite pystynyt enää pitään sitä ja sillä on uusi kotikin jo.No tyttö selitteli kaverilleen että"Meilläkin on ollut samannäköinen koira,Roope mutta nyt se on kuollut,joku ampui sen!"Mää olin ihan että :o Ei se oo kuollut,eikä sitä oo kukaan ampunutkaan!Ja mistä tommonen on tullut ees sen mieleen??? :o Purskahin tässä sisällä nauruun ku olin koneella ja ikkuna auki niin kuulin ku ne rupatteli tossa,ei sitä näköjään ikinä voi tietää mitä lasten mielessä pyörii! :laugh: :laugh: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
:laugh: lapset on niin ihania... joku vaan ampu koiran :whistle: :D ja naapurintyttö kertoo tietysti kotona teidän ammutusta koirasta...

No niinpä!!! :laugh: :laugh: Ihmettelen kyllä että mistä ihmeestä se on repässy sen että koira on ammuttu ku se kyllä tietää että se on elossa,eikä meillä koiria ammuta! :o

:laugh: :D
meidän 2,5vuotias on kova kans selitteleen ja keksiin tarinoita :D
eilen tyttö meinas tippua vaatteet päällä vessanpönttöön,kysyin sit et miten käy jos sinne vaatteet päällä tippuu? (tarkotin siis lähinnä että sitte kastuu) niin tyttö vastas että:"jos mä tipun vaatteet päällä pönttöön niin pönttö menee tukkoon!" :whistle: :D aivan :D

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
:laugh: :D
meidän 2,5vuotias on kova kans selitteleen ja keksiin tarinoita :D
eilen tyttö meinas tippua vaatteet päällä vessanpönttöön,kysyin sit et miten käy jos sinne vaatteet päällä tippuu? (tarkotin siis lähinnä että sitte kastuu) niin tyttö vastas että:"jos mä tipun vaatteet päällä pönttöön niin pönttö menee tukkoon!" :whistle: :D aivan :D

xD Aikuset aattelee niin erillälailla,hehe!!

Yhteistyössä