Voi vitsi...ihan pyllyvako rikki :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Mitähän sille pitäis tehdä?
Ei auta jokapäiväinen suihkussakäynti ja kunnon kuivaus. Kovasti on punainen ja ihan verellä on pyllyvako.
Mitä ihmettä sille voi tehdä?
Eikä tässä ole mitään pervoa, ihan todellinen ongelma minulle :)

Osta apteekista Ceridal-intiimiöljyä ja rasvaa sillä vakoasi. Luulenpa, että rikkoutunut iho johtuu joko kuivuudesta tai hankauksesta. Öljystä saat apua kumpaankin. Sama öljy käy myös mm. välilihan ja alapään rasvaamisen seksin yhteydessä.

laitappas talkkia tai ihan varalta dactarin puuteria jota käytetään esim varpaaväleihin. mulla ainakin parani nuilla konstein. bebanthen voi hauduttaa liikaa .

Jos vako on vetinen, toisin sanoen tihkuu nestettä kudoksista tms. niin silloin talkkia. Jos ei, niin tuo öljy käy hyvin. Ei ole rasvainen kuin joku voide, vaan sellaista kevyttä.

Tuosta ceridal-öljystä sen verran, että turhaa maksaa enemmän siitä intiimiöljystä, kun se perusöljy on samaa huttua eri paketissa. Näin sanoi mulle lääkäri, mutta erinomainen aine on kyllä ja ite kans käyttäny jos on pyrstö meinannu olla punanen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuosta ceridal-öljystä sen verran, että turhaa maksaa enemmän siitä intiimiöljystä, kun se perusöljy on samaa huttua eri paketissa. Näin sanoi mulle lääkäri, mutta erinomainen aine on kyllä ja ite kans käyttäny jos on pyrstö meinannu olla punanen.

Tarkoitatko perusöljyllä mitä merkkiä? Kiinnostaa, kun itsellä usein tarvetta.

Tarkoitatko perusöljyllä mitä merkkiä? Kiinnostaa, kun itsellä usein tarvetta.

Ihan Ceridal-merkkiä tarkotan :) Siinä sarjassa on erikseen ihoöljy ja sitten se intiimiöljy ja vissiin jonkunnäköstä hintaeroa puteleilla on, mutta samaa tavaraa kumpainenkin.

Hyviä neuvoja tässä jo sulle tulikin. Kokeilisin perunajauhoja, Dactar-puuteria tai Bacibactia. Epäilen, että kun ei Bepanthen ole auttanut, niin ei siihen auta oikein mitkään voiteet, vaan tarvit talkkia. Taitaa olla sellaisessa paikassa, että hautoo ja siksi ei voiteet auta.

Yhteistyössä