Mun pitäisi käydä ostamassa joku DIVX-soitin (?) Citymarketista kun pojat heräävät päiväunilta. Syystä että, plussakortilla saa alennusta 20euroa, ja meidän perheessä vain mulla nyt on se kortti. Eikä mies saa käyttää sitä myyjän mielestä.
Ei tässä muuta, mutta mulla ei oikeasti ole hajuakaan että mimmonen se vehje on
Mies koitti kyllä kertoa tarkkaan...mun mieleeni jäi vain se, että se on Philipsin :ashamed: Saas nähdä mitä mä sieltä tuon tullessani... :xmas:
Enkä mä edes ihan tarkkaan ymmärtänyt, mikä toi vempele on B) :snotty:
Ei tässä muuta, mutta mulla ei oikeasti ole hajuakaan että mimmonen se vehje on
Enkä mä edes ihan tarkkaan ymmärtänyt, mikä toi vempele on B) :snotty: