Voi vinetto!

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Mun pitäisi käydä ostamassa joku DIVX-soitin (?) Citymarketista kun pojat heräävät päiväunilta. Syystä että, plussakortilla saa alennusta 20euroa, ja meidän perheessä vain mulla nyt on se kortti. Eikä mies saa käyttää sitä myyjän mielestä.

Ei tässä muuta, mutta mulla ei oikeasti ole hajuakaan että mimmonen se vehje on :o Mies koitti kyllä kertoa tarkkaan...mun mieleeni jäi vain se, että se on Philipsin :ashamed: Saas nähdä mitä mä sieltä tuon tullessani... :xmas: :whistle:

Enkä mä edes ihan tarkkaan ymmärtänyt, mikä toi vempele on B) :snotty:
 
se on DVD soitin jossa toimii paremmin myös poltetut DVD levyt.

etit sen philipsin DVD soittimen, niissä pakkauksissa lukee monessa kohtaa yleensä että mitä formaattia se soittaa (dvd-r, dvd-rv,dvix, mp3, ipod ready..jne)

kyllä se löytyy sieltä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
se on DVD soitin jossa toimii paremmin myös poltetut DVD levyt.

etit sen philipsin DVD soittimen, niissä pakkauksissa lukee monessa kohtaa yleensä että mitä formaattia se soittaa (dvd-r, dvd-rv,dvix, mp3, ipod ready..jne)

kyllä se löytyy sieltä. :D


:o Oon varmaan tyhmä, musta tuntuu etten millään voi löytää tommosta... :snotty: Mikä se nyt ees on, toi dvix vai divx?? Voi perhana! Niin ja ukko lähti töihin, ja kaupassa on vaan yksi semmonen jäljellä... No, ehkä se helpottaa, etin semmosen mitä on vaan yks :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Mun pitäisi käydä ostamassa joku DIVX-soitin (?) Citymarketista kun pojat heräävät päiväunilta. Syystä että, plussakortilla saa alennusta 20euroa, ja meidän perheessä vain mulla nyt on se kortti. Eikä mies saa käyttää sitä myyjän mielestä.

Ei tässä muuta, mutta mulla ei oikeasti ole hajuakaan että mimmonen se vehje on :o Mies koitti kyllä kertoa tarkkaan...mun mieleeni jäi vain se, että se on Philipsin :ashamed: Saas nähdä mitä mä sieltä tuon tullessani... :xmas: :whistle:

Enkä mä edes ihan tarkkaan ymmärtänyt, mikä toi vempele on B) :snotty:

eli se o sellanen mis on DivX- ja Xvid-toiminnot.. eli ne pelittää myös sellasia dvd:tä mihin on poltettu useempi elokuva samalle levylle. Eli noi divX ja Xvid on pakkausmuotoja...
 
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
se on DVD soitin jossa toimii paremmin myös poltetut DVD levyt.

etit sen philipsin DVD soittimen, niissä pakkauksissa lukee monessa kohtaa yleensä että mitä formaattia se soittaa (dvd-r, dvd-rv,dvix, mp3, ipod ready..jne)

kyllä se löytyy sieltä. :D


:o Oon varmaan tyhmä, musta tuntuu etten millään voi löytää tommosta... :snotty: Mikä se nyt ees on, toi dvix vai divx?? Voi perhana! Niin ja ukko lähti töihin, ja kaupassa on vaan yksi semmonen jäljellä... No, ehkä se helpottaa, etin semmosen mitä on vaan yks :saint:

tai sit jos et meinaa löytää nii kiljase lähin myyjä paikalle=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Mun pitäisi käydä ostamassa joku DIVX-soitin (?) Citymarketista kun pojat heräävät päiväunilta. Syystä että, plussakortilla saa alennusta 20euroa, ja meidän perheessä vain mulla nyt on se kortti. Eikä mies saa käyttää sitä myyjän mielestä.

Ei tässä muuta, mutta mulla ei oikeasti ole hajuakaan että mimmonen se vehje on :o Mies koitti kyllä kertoa tarkkaan...mun mieleeni jäi vain se, että se on Philipsin :ashamed: Saas nähdä mitä mä sieltä tuon tullessani... :xmas: :whistle:

Enkä mä edes ihan tarkkaan ymmärtänyt, mikä toi vempele on B) :snotty:

eli se o sellanen mis on DivX- ja Xvid-toiminnot.. eli ne pelittää myös sellasia dvd:tä mihin on poltettu useempi elokuva samalle levylle. Eli noi divX ja Xvid on pakkausmuotoja...

Ahaaaa... Selvä :D No, mä otan jonkun missä lukee toi divx ja jännityksellä odotan miestä töistä kotiin :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Mun pitäisi käydä ostamassa joku DIVX-soitin (?) Citymarketista kun pojat heräävät päiväunilta. Syystä että, plussakortilla saa alennusta 20euroa, ja meidän perheessä vain mulla nyt on se kortti. Eikä mies saa käyttää sitä myyjän mielestä.

Ei tässä muuta, mutta mulla ei oikeasti ole hajuakaan että mimmonen se vehje on :o Mies koitti kyllä kertoa tarkkaan...mun mieleeni jäi vain se, että se on Philipsin :ashamed: Saas nähdä mitä mä sieltä tuon tullessani... :xmas: :whistle:

Enkä mä edes ihan tarkkaan ymmärtänyt, mikä toi vempele on B) :snotty:

eli se o sellanen mis on DivX- ja Xvid-toiminnot.. eli ne pelittää myös sellasia dvd:tä mihin on poltettu useempi elokuva samalle levylle. Eli noi divX ja Xvid on pakkausmuotoja...

Ahaaaa... Selvä :D No, mä otan jonkun missä lukee toi divx ja jännityksellä odotan miestä töistä kotiin :xmas:

Joo kyl se lukee siin pakkaukses ja saattaa olla siin koneessakin.. yleensä ne mis on divX nii pelittää myös noita Xvid-tiedostoja.. joissain on molemmat merkinnät..

tsemppii etsinnälle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Mun pitäisi käydä ostamassa joku DIVX-soitin (?) Citymarketista kun pojat heräävät päiväunilta. Syystä että, plussakortilla saa alennusta 20euroa, ja meidän perheessä vain mulla nyt on se kortti. Eikä mies saa käyttää sitä myyjän mielestä.

Ei tässä muuta, mutta mulla ei oikeasti ole hajuakaan että mimmonen se vehje on :o Mies koitti kyllä kertoa tarkkaan...mun mieleeni jäi vain se, että se on Philipsin :ashamed: Saas nähdä mitä mä sieltä tuon tullessani... :xmas: :whistle:

Enkä mä edes ihan tarkkaan ymmärtänyt, mikä toi vempele on B) :snotty:

eli se o sellanen mis on DivX- ja Xvid-toiminnot.. eli ne pelittää myös sellasia dvd:tä mihin on poltettu useempi elokuva samalle levylle. Eli noi divX ja Xvid on pakkausmuotoja...

Ahaaaa... Selvä :D No, mä otan jonkun missä lukee toi divx ja jännityksellä odotan miestä töistä kotiin :xmas:

Joo kyl se lukee siin pakkaukses ja saattaa olla siin koneessakin.. yleensä ne mis on divX nii pelittää myös noita Xvid-tiedostoja.. joissain on molemmat merkinnät..

tsemppii etsinnälle!

Okei... Okei. Nyt mä en tiedä enää et pitäiskö siinä olla molemmat merkinnät vai ei :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Mun pitäisi käydä ostamassa joku DIVX-soitin (?) Citymarketista kun pojat heräävät päiväunilta. Syystä että, plussakortilla saa alennusta 20euroa, ja meidän perheessä vain mulla nyt on se kortti. Eikä mies saa käyttää sitä myyjän mielestä.

Ei tässä muuta, mutta mulla ei oikeasti ole hajuakaan että mimmonen se vehje on :o Mies koitti kyllä kertoa tarkkaan...mun mieleeni jäi vain se, että se on Philipsin :ashamed: Saas nähdä mitä mä sieltä tuon tullessani... :xmas: :whistle:

Enkä mä edes ihan tarkkaan ymmärtänyt, mikä toi vempele on B) :snotty:

eli se o sellanen mis on DivX- ja Xvid-toiminnot.. eli ne pelittää myös sellasia dvd:tä mihin on poltettu useempi elokuva samalle levylle. Eli noi divX ja Xvid on pakkausmuotoja...

Ahaaaa... Selvä :D No, mä otan jonkun missä lukee toi divx ja jännityksellä odotan miestä töistä kotiin :xmas:

Joo kyl se lukee siin pakkaukses ja saattaa olla siin koneessakin.. yleensä ne mis on divX nii pelittää myös noita Xvid-tiedostoja.. joissain on molemmat merkinnät..

tsemppii etsinnälle!

Okei... Okei. Nyt mä en tiedä enää et pitäiskö siinä olla molemmat merkinnät vai ei :o

Ota vaan se mis on DivX-merkintä.=)
 

Yhteistyössä