Voi v**** tuota p****a!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitii

Vieras
Rannalla sain tosi ihanan viestin ukolta kun lapsia lähdin uimassa käyttämään! Viestissä luki että kusipää... Lähtiessä puhuin että käydään uimassa ja näki että lähtöä tehdään niin mies vaan meni makaan sohvalle ni ajattelin ettei se halua lähteä mukaan. Kysynyt en mukaan... Soitin sit et mitä v*ttua toi viesti oli?Ni ukko vaan et sitä kiukutteli et ku ei päässy mukaan ja mä selitin et ethän tuota ollu lähössäkään ku sohvalla vaan makasit.... sit vielä tokas että toivottavasti hukutat ittes. :( Silloin mä lätkäsin puhelun poikki... Voi v*ttu mistä noita kusipäitä sikiää! Nyt on TAAS mykkäkoulu meillä, et onpa taas tosi hauskaa viettää täs pari vapaapäivää... :(

Kiitos kun sain purkaa pahaa oloani...

anteeks vaan mut kuka idiootti seurustelee tommosen miehen kanssa?
Ei vaikuta kovin hyvältä ja terveeltä suhteelta.
Itse en katsoisi tollasta paskakasaa!
Voimia sinulle:)

mun ystäväälä on aika samanlainen mies. ikääkin on jo 30v ja käyttäytyy kun räkänokkateini.
se huorittelee ja haukkuu minkä kerkee. mitään ei nainen sais tehdä,ei mitään! säälitää kovasti.
silti ystäväni ei lähde pois,vaikka on monta kertaa niin sanonut tekevänsä.
oon neuvonu asioiden hoidonkanssa ja luvannut tukea..mutta ei.

Oon miettinyt TOSI usein lähtemistä tästä. Miehestä on tullu tosi ilkeä mua kohtaan... :(Mutta ei kertakaikkiaan oo rohkeutta kun siinä tulee niin monenlaisia järjestelyjä. Ja mistä mä asunnon saisin näin pieneltä kylältä? Ja sekin vielä että ei ole minkäänlaista tukiverkkoa ei kavereita ym. jotka auttaisi tämän yli. :(

Yhteistyössä